רק רציתי לומר...

ברודי

New member
רק רציתי לומר...

מזל"ט עצום על הפורום הגיע הזמןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מצטערת על האיחור אבל הייתי בטיול ולא יצא לי לראות שקם כזה פורום אדם אני גאה בך!!! רק למה אבריל לווין ולא אווריל לאווין? מי שיקרא אבריל לווין יהגה את זה לא נכון בכל אופן
ברודי.
 

DreamS_HunteR

New member
מכיוון שאבריל לווין זה שם לועזי...

ניתן לפרש את זה איך שרוצים.. יכולתי לכתוב גם "אווריל לבין" או "אבריל לאבין" ועוד ועוד... אני חושב שמי שמעריץ את הנערה יבין על מה מדובר
 

ברודי

New member
בכל זאת...

מי שלא מעריץ וקורא אבריל קורא את זה בצורה הכי לא נכונה שיש ברור שכל דבר לועזי שמתורגם לעיברית ניתן לתרגום בכל דרך לדוגמא- (טלויזיה=טלביזיה, טורקיה=תורכיה וכ"ו) אבל אני בעד לכתוב כמו ששומעים את זה אווריל לאווין.. מה שגם אנ´לא ידעתי שיש לה 4 שירים שלא מופיעים בדיסק... הורדתי אותם והם אחלה!!!
 

DreamS_HunteR

New member
או קי..

בגלל שהעלת כאן טענות שבאמת מוכיחות שצריך להוסיף א´, אני אבקש שיוסיפו לשם הפורום את האות א´
ובקשר לשירים שלא נמצאים בדיסק, באמת יש לה עוד שירים שלא נמצאים בדיסק, אבל בואי לא נדבר כאן על הורדת שירים, או קי? (againts the law...)
 

ברודי

New member
נשמע טוב....

אבל אדם לדבר על הורדה מותר לכתוב מילים של שירים אסור ככה לפחות אמרו לי בכל הפורומים האחרים...
 

DreamS_HunteR

New member
חס וחלילה!!!

על מילות השירים לא שמעתי..אני אברר, אבל אם תשימי לב בכל מיני פורומים שאפשר להוריד באינטרנט דברים שקשורים להם, אוסרים לדבר ואף מוחקים הודעות.. זה נגד חוק זכויות היוצרים של האמן שמורידים שירים שלו מהאינטרנט.. אבל בינתים לא נדבר על זה, ואני אברר הכל כבר מחר או היום.
 
למעלה