"רק שרון יביא שלום"

אד

New member
"רק שרון יביא שלום"../images/Emo104.gif../images/Emo24.gif../images/Emo104.gif

"לא עוד מילחמות,לא עו שפיכות דמים".[בגין] שרון=רק מילחמות,רק דם,לא יכול בלי מילחמות,מילחמה עכשיו,עושה מילחמה במרומיו הוא יעשה מילחמה עלינו,אני מילחמה,אתה מילחמה,כולנו מילחמה,קשה לי בלי מילחמה,מילחמה לנשמה,מילחמה לנפש,אים אין אני לי, מילחמה,כל העם למילחמה,תנו היזדמנות למילחמה,איו לי מילחמה אחרת. "רק שרון יביא שלום". שרון והליכוד עובדים עלינו. געגועי לבגין רק שלום יביא ביטחון
 

אד

New member
"פושע מילחמה"-בלגיה מחכה

תיזכורת לשרון-אל המילחמות,אדון עולם,אלוהים: בבלגיה עומדת נגדו חקירה בגין פישעי מילחמה,השמדת עם ועוד... לאיש המילחמות,האימפריאליסט,המגלומן,הסדיסט,קשה לחיות בשלום. חקירות בינלאומיות,חקירות בישראל כלום לא יעצור בעדו עוד סיפוק ענק ממילחמה.במי הוא נילחם??בעם חלש,חסר הגנה,חסר אונים חסר ישע, עם שנילחם על חירותו.מה הגרמנים היו אומרים על שרון???????????? העם יעצור את שרון,העם חכם ויבוא חשבון עים שרון והליכוד בבחירות. רק שלום יביא ביטחון
 
לאד

האמת? תכננתי לכתוב לך תגובה מוחצת כמו שאני רגיל. אבל לנוכח הבלגאן שהלך כאן אתמול, החלטתי להבליג הפעם, ואולי גם בפעמים הבאות. נוכחותך כאן חיונית. כל טיעון לא צודק שאתה מעלה, מחייב אותי לפתח טיעון נגד ובכך אני משפר את יכולת הטיעון הויכוח שלי. ככה שבאמת שאין לי סיבה אמיתית לקחת ללב כמו שאני עושה בכל פעם מחדש לנוכח השינאה האיומה העולה מהודעותיך כלפי וכלפי חברי למחנה. רק אנא, השתדל להעלות טיעונים ברמה ולא רצף של סיסמאות כפי שאתה נוהג מדי פעם לעשות. בתודה מראש. רק הליכוד יכול.
 

אביסון

New member
הבגינסט, מה קורה פה?

תשמע, אתה מכיר אותי, ואתה יודע, דכמוך, כן אני, בעד חופש הביטוי. כמו כו אתה יודע שאני חם אש על שרון, והוא מאכזב אותי נואשות. ועוד אתה יודע, שהפורום הזה חשוב לי, ואני מזמין את כולם להשתתף פה. אבל מכאן ועד לקבל הודעה כמו זו של הסוטה- הבוגד אד, שמדבר על שרון בתור "פושע מלחמה",אשר מצדיק את הפעילות המשפטית נגדו בבלגיה, ואשר דוחף גם רמיזות של השוואת שרון לנאצים - זה גם באמת, אבל באמת - עובר כל גבול.
 
אד, אל תקשה עלי

אני מתאמץ מאוד לא להגביל כאן את חופש הביטוי, אבל אתה הולך על חבל דק. לא אסבול השוואה של ראש ממשלת ישראל לנאצי, כשם שלא סבלתי זאת כשהדבר נעשה ע"י סוכן השב"כ אבישי רביב. אנא הבהר למה התכוונת ואל תערוך כאלה השוואות, כי הן גובלות בהסתה ולא אוכל להרשות לעצמי להסתכן בהעמדה לדין בגללך, פשוט איאלץ למחוק.
 

אד

New member
האמת כואבת, המציאות מדממת

בגין היקר!השוואות להיסטוריה רווית הדמים של היהודים מחייבת. לא הזכרתי במילה נאצים. אין לך מונופול על כלום מלבד על השמצות,הכפשות,הפחדות מטעם. תחזור מעט אחורה לימים שלפני רצח רבין. תעשה מה שתירצה עים ההודעות שלי אין כאן שום הסתה אלא הבעת דיעה לגיטימית.גרמניה הנאצית זה לא טאבו.העם היהודי במיוחד בימין הקיצוני המיתלהם,רווי השינאה,לא למד דבר מההיסטוריה,כשהיינו עם חלש בגולה. אתם שיש לכם חירות שוללים את חירותו של עם אחר לחירות. בשם מה?בשם השואה?בשם התורה?בשם היהדות? תילמד היסטוריה כולל זו של גרמניה הנאצית ותבין מה הוביל אותם להשמדת עם. ותספר לחבריך.כמה מיסכנים, אומללים,רגישים וחלשים אתם פיתאום. שכחתם שאתם החזקים,הזאבים,המפציצים,שמטילים עוצר,שרומסים זכויות,שנוטלים חירות,שמתעללים,שמשפילים,אתם הגברים,על מה אתם בוכים? הכל פרי שינאה והסתה.היתנשאות ושחצנות.אחים באגו טריפ. ליקרוא שוב מה שכתבתי על שרון בלי להיתרגש,חומר למחשבה. רק שלום חופש שיויון וצדק לכל
 
תגיד, אולי אתה יודע לאן נעלמו חבריך

???? אני מתכוון לריאליסט, אדון אדון, ארלוזורוב ודומיהם. מה קרה? היה להם קשה להתמודד אז הם ברחו?
 

small@ani

New member
אד, תגיד לו שאני פה...../images/Emo39.gif

ושכדאי לו לקרוא ולהתעמק במה שכתבת לו...
 
טוב לשמוע ממך...

לא פתחתי היום את המדור של הנאסדאק. אולי אתה יכול להגיד לי מה מצב המניות שלי? ומה עם שני ידידיך?
 
כן, היה לי קשה להתמודד

בעיקר עם הסופגניות. בגיניסט, שאלת משפטן אם אינך פולש עם חבריך לתחום ההסתה עם השירים שכה ריגשו אותך בדף הקודם? כדאי שתהיה מוכן לכל צרה. בגיניסט, אני לא נמצא פה בשעות שאינן שעות עבודה, וגם אז לא תמיד, אתה יודע, יש עבודה.
 
תשובות

1. לשאול משפטן? כנראה עוד לא כ"כ הבנת עם מי יש לך עסק. לא נורא. אני מקווה שאתה אוהב הפתעות. 2. כתבת לי: "לא תישא את שם הליכוד לשווא". קיבלת תגובה מוחצת מאנשי הליכוד בדף הזה של הפורום. לפחות תודה בתבוסתך?
 

אד

New member
אביסון!כולנו סוטים|תמנון

אני סוטה,אתה סוטה,כולנו סוטים מדרך השלום
מי יתן ובקרוב ינהיגו אותנו לדרך השלום,הכבוד,האחוה. בלי מילחמה ובלי אימה רק שלום ואהבה
 

El Duche

New member
אנשים, תשכחו מאד

הוא חי לו בעולם מופלא, ואני לא מקנא בו. אתם שופטים את אד על פי תוכן ההתבטאויות שלו, ואין זה נכון - רק בגלל יד הגורל אד הוא שמאלני. הגעתי למסכנה זו, לאחר שקראתי יותר משבע עשר הודעותיו של אד (זה אומנם אחוז קטן מכל ההודעות שהוא כתב, אך הוא מספיק בהחלט), ולא ראיתי הודעה אחת בה הוא נותן אולטרנטיבה מנומקת לשלטונו של שרון. ברור שאד מתרעם על המצב בדיוק כמו כולנו, אך לא ברור למה הוא הגיע למסקנות שלו. ברוב ההודעות שלו אד מציין מספר עובדות ומספר דעות, בלי לקשר אותן לוגית. אני מציע לאד לשנות את מנהגי הויכוח שלו! אד, פרסם הודעה בה אתה מסביר את תפיסת עולמך. אותה תפיסה שגרמה לך למאוס בשרון. רק אז תוכל לנהל ויכוח אפקטיבי, ולא שיחת חרשים - רק אז יש לך אפשרות להשפיע על הפורום הזה ועל מבקריו!
 

אביסון

New member
אד, מקומך בכלא

אד, אני נשבע לך - יכול להיות שאתה חושב שאני בן-אדם משועמם. אבל אם תמשיך לערוך השוואות של ראש ממשלה בישראל לנאצים, לא פחות ולא יותר- אז אני נשבע לך - אני יתעל את כל הזמן "המשעמם" שלי כדי שאתה, ולא אכפת לי שאתה עדיין בגיל של מציצת הפיטמות של אמא שלך - תואשם בהסתה ותתחיל את החיים שלך באיזה אישומון פלילי קטן. אז תשקול מילים, כי אני אכבר רציני בקטע. תזהר, זה שאתה כותב בפורום לא משחרר לך אופציה לכתוב כל דבר.
 

pilovich shahaf

New member
חברה להרגע ../images/Emo44.gif

אין לכם ולא לי לבוא בטענות כלפי "אד" או כל אחד אחר שמתבטא כך, אם רק ניסגור עיניים לחצי דקה, ונראה לפנינו את ניבחרינו בכלל ונבחרי הציבור הערביים כיצד הם מתבטאים, והם עוד יש להם חסינות, שלדעתי כמה מהם עברו את הגבול ואפשר להאשימם "בבגידה במולדת", לכן "אד" או כל אחד אחר הוא/הם/אנחנו תוצר של החברה, חינוך וכיוצ"ב. לעומת זאת מנהל הפורום הזה, בהחלט יכול להטיל את מרותו, ולקבוע סייגים וגבולות לפי התקנון של חברת תפוז בכלל ומנהל הפורום בפרט, ובמיקרה הספציפי הזה-הודעתו של "אד" שלעיל, לדעתי היא צריכה לשמש לנו תמרור אזהרה אדום מהיום והלאה-הכונה בפורום הזה וכמו שאמרתי לעיל, מנהל הפורום יקבע זאת. מבחן התוצאה. פ"ש.
רק הליכוד יכול !!
ואף הוכיח זאת בעבר ויוכיח זאת בעתיד
 

אד

New member
אביסון מתרגש

דמוקרט דגול ואיש חופש מוצהר. סוף סוף יצאת מהארון. אני יורד למחתרת. מה הרגישות פיתאום?חשבנו שאתה מאצו חסר רגשות. אני שמח על השינוי. דבר ראשון תיבדוק את כל מה שכתבת עד היום. דבר שני ,נשמה,תיקרא שוב מה שכתבתי על שרון ראש ממשלתנו. דבר שלישי אני חופשי לכתוב עדיין ככל העולה על רוחי. אים אתה יהודי שמסית נגד יהודים אתה לא שונה מערבי שמסית נגדנו. אים אתה יהודי מין הראוי שתילמד שוב ההיסטוריה של בני עמך בגולה. ותילמד שלמרות שיש לך ימבכוח אין לך שום זכות גם בתור יהודי לעשות מה שאת עושה לעם אחר. השינאה מעוורת אותך.האמת כואבת המציאות מדממת. יחי החופש,תחי הדמוקרטיה. רק שלום חופש,שיויון וצדק לכל.
 

שמאלני

New member
אד,בן אדם יש גבול...

תשמע אני מסכים עם רוב דעותיך בעצם עם כולם,אבל לקרוא לראש הממשלה שלנו "פושע מלחמה" פה אני חייב לחלוק עליך. תשמע נכון שרון שיקר לעם והוא לא מביא לנו לא בטחון ולא שלום. הממשלה שלו לא מתפקדת יש מיתון עמוק והמצב הבטחוני על הפנים,אבל כמה שהמצב גרוע אסור לנו לנקוט צד למען הפלסטינים כי שרון לא פושע מלחמה. אני גם בכלל חושב ששרון לא אשם בסברה ושתילה אבל הוא בהחלט אשם בזה שהוא הכניס אותנו ללבנון עוד 40 ק"מ ובגללו נתקענו שם 18 שנה עם אלפי חיליים שנפלו בלבנון. לזה אני קורא מלחמה סתמית.
 
אלפי חילים? קבל תיקון

ידידי היקר, כדאי שתדייק בעובדות. המחמירים ביותר, שכוללים כל הרוג של צה"ל בלבנון (גם אסון המסוקים וכיו"ב), טוענים ל-1000 הרוגים בסכ"ה. לפחות 500 מתוכם היו אחרי ששרון עזב את משרד הביטחון. רבין ופרס יכלו לצאת מלבנון ולא עשו זאת. מדוע? ומה ההשלכות שהיו לדרך בה נסוג ברק מלבנון על הפלשתינאים? כמה מתוך 250 ההרוגים בשנה האחרונה (שווה ערך ל-10 שנות ישיבה בלבנון מבחינת חיי אדם) ניתן לזקוף לנסיגה מבוהלת זו? דרך אגב, אני תמכתי בנסיגה חד צדדית, אך בוודאי לא בדרך בה נעשתה.
 

שמאלני

New member
רבין לא יצא כי חשב שאפשר להשיג שלום

בגלל זה רבין לא יצא מלבנון,הוא חשב שעם נעשה שלום עם הפלסטינים והיינו קרובים לזה וגם היינו קרובים לשלום עם הסורים,אז מטבם החזבללה ירגע ונוכל לעשות שלום גם עם הלבנונים. אבל זה לא קרה בגלל הרוצח שרצח את רבין ומאז הסכם אוסלו קרס.
 
למעלה