"רק שרון יביא שלום"

אד

New member
שמאלני!אחי

אכן יש כאן,אחי בעיה מוסרית ערכית רצינית. אים תשים לב אני מצטט "פושע מילחמה".אנחנו חיים במציאות שראש ממשלה ישראלי מואשם בפישעי מילחמה.הכל ליכאורה כמובן. אני לא ממציא דבר כפי שאתה יודע. לגבי סברה ושתילה,לפי אמנת זנבה לגבי שטחים כבושים,ישראל שכבשה את האזור אחראית בילעדית לכל מה שקורה בשטח הכבוש,בכול מיקרה.[ישראל חתומה שם.] לא הייתי מקל ראש,אני שמח שהעולם הישתנה ומנהיגים,רודנים וראשי צבא יחשבו מיליון פעם לגבי פעילותם.החוקים האלה נועדו בעיקר להגן על החלשים עלי ועליך.כך שאני מברך על כך שהצדק יצא לאור,והאשמים יועמדו לדין. ראה נשיא יגוסלביה שיושב בכלא. אחי,בעיניין של אחריות,זכויות,צדק אין גבול.צדק חייב להיעשות. בבירכת יום טוב חיים בריאים ושמחים.
 

HOF

New member
אתה איש קטן..פיצפון...מצונק....

תשמע אני לא הולכת לריב איתך על האם שרון אשם או לא מ2 סיבות: א. אין שאלה כזאת בכלל- הוא לא אשם. ב. זו לא מריבה שצריכה להעשות בין 2 יהודים שאוהבים את המדינה שלהם ולא מעדיפים גורמים חיצוניים לה (כמו הפלשתינים) עליה. עכשיו בוא תן לי לתת לך עצה מועילה לחיים (תתפלא יכול להיות שעוד תלמד מימנית-בררררר-משהו): את הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית. גם אם תצא מנקודת הנחה שהוא כן אשם (והוא אני מדגישה-לא) אז למה אתה הולך ושופט אותו בבית משפט חיצוני לישראל- אפשר להקים ועדת חקירה בנושא ואפשר לבדוק את זה במיליון ואחת אופנים. בטח שלא באופן של לתמוך בפלשתינאים שמגישים נגדו תביעה בבלגיה, בטח שלא בדרך של להראות לאוייבים שהעם שלנו לא מאוחד! זה הרי העונג הגדול ביותר שלהם! ואני אתן לך דוגמא מהצד הפוליטי שלך.ועדה לחקירת אסון אוסלו תקום יום אחד? תקום! (אחרת באמת יהיה פקפוק במערכת הדמוקרטית\משפטית שלו). אתה חושב שזה יהיה הוגן לחקור את העבירות שנעשו שם כלפי הדמוקרטיה (כל המחתרת שהייתה שם בהתחלה), כלפי העם (האינטיפאדה הנוכחית שהיא תוצאה ישירה של אוסלו) ועוד ועוד האם זה יהיה הוגן לחקור את זה בבית משפט חיצוני??? לא! מה פתאום! לא יעלה על הדעת! אם לעם יש בעיה הוא צריך לפתור אותה בעצמו בדיוק כשם שפותרים בעיות בבית בתוכו, ולא הולכים לחברים (ובטח שלא לאויבים) כדי לפתור אותם. העיניין הובן???
 

אד

New member
HOF!פישעי מילחמה../images/Emo59.gif../images/Emo129.gif../images/Emo129.gif

אחותי!יש לך כושר ביטוי מדהים. תודה על הייעוץ.עבודה במחלקת הטפות מוסר מעניינת??. תתעוררי למציאות המאה ה-21. העולם הישתנה.פישעי מילחמה,פישעי עם,רצח עם,השמדת עם,כל אלה נידונים בבתי מישפט בינלאומיים.העולם עירני יותר מתמיד לפשעים נגד האנושות. וכמה שזה ישמע מוזר גם את מוגנת על פי אותו כלל. את אמורה יותר מלשמוח שהעולם לא שותק,גם אים מדובר רק "בערבים"[נחותים ממך???].לפני שאת מדברת על אחדות בבקשה להעביר מסרים נכונים. הבעיה עים שרון היא לא ישראלית אלא בינלאומית למרות שאת אחלה כובשת ומותר לך הכל,יש חוקים שחלים על כובשים,ושם אנו ניפגשים,בבית המישפט. נגד שרון מיתנהלת חקירה רצינית על פישעי מילחמה,וגם היום כאשר הוא מכהן כראש ממשלה נעשים פשעים לכאורה,בשטחים בניגוד לאמנת זנבה. להזכירך נשיא יגוסלביה יושב בכלא על פשעים נגד האנושות. רק שלום,חופש,אהבה,שיויון,צדק וזכויות לכל
 

shirdeb

New member
אד היקר:../images/Emo12.gif

אד היקר:אתה רק מחזק את מה שאני חושבת אנחנו עם הכי אינטרסנט ומגעיל שיכול להיות כל מנהיג שקם לא מספיק טוב בשבילנו כל אחד מושך לצד שלו ושיש מנהיג שסוף סוף מגיב על כל הפעולות שקורות גם הוא לא טוב?????(אומנם לא כמו שאנחנו רוצים שיגיב....) תאמין לי גם אם בגין יקום ויהי ראש ממשלה(מה שאני לא מאמינה-לא כי אני לא רוצה)גם אז הוא לא יהיה מספיק טוב לעם כולם חכמים גדולים מהצז אז בוא לא נשפוט אף אחד ותפסיק לעשות השוואות מטומטמות שרון הוא חלק מאיתנו הוא מנסה ועושה כמה שהוא יכול אז את ההשוואות בוא נשאיר לאנשים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם(אני מקווה שאתה לא כזה.......)!!
 

sandchicken

New member
הצביעות של ה"שמאל" האימפוטנטי

מי שפתח במלחמה הנוכחית הוא לא שרון, אלא ברק. המלחמה הנוכחית היא תולדה ישירה של הסכמי אוסלו - שניסו לשקר לעם ישראל ולהגיד לו שיהיה ניתן להשיג שלום עם הפלשתינאים ללא הפסקת הכיבוש, ומצד שני ניסה לשקר לפלשתינאים וליטוע בהם את האשלייה שהכיבוש נגמר. הסכמי אוסלו הצליחו לשכנע חלק גדול מהישראלים שאכן הסכסוך אוטוטו נגמר - אך את הפלשתינאים הם לא הצליחו לקנות. כתוצאה מתיסכול ומהדיכוי שנגרמו ע"י הכובש הישראלי - הפלשתינאים פתחו במרד! כך שהאשמה כולה היא על קרבניטי אוסלו שדירדרו את המצב לעבר פי פחת.
 

שמאלני

New member
השקרים של הימין...

להזכיר לך ביבי אמר שהוא לא ידבר עם ערפאת לאחר הפיגועים בשוק מחנה יהודה ואפרופו. ולאחר המאורעות שהערבים עשו במערת המכפלה אך ביבי בשלו ממשיך לשקר ולעבוד על העם הוא המשיך את הקשר עם ערפאת ואף לחצו את ידו וקרא לו ידידי. לאחר הפיגועים הללו והמאורעות שהיו במערת המכפלה ביבי חילק את חברון לטובת הפלסטינים. אז תפסיקו לשקר ולהיות כאלה תמימים ביבי גם היה שותף להסכמי אוסלו. גם עכשיו הוא מדבר שהוא יעשה ככה והוא יעשה ככה,תספיק להיות תמימים ביבי יוליך אותכם שולל כמו שהוא עשה לכם ב-96´.
 

sandchicken

New member
אני לא ימני, טמבל...

ביבי היה ראש הממשלה היחיד אחרי רבין שאיכשהו דיבר עם הפלסתינים, הוא היה ראש הממשלה שבזמנו שפיכות הדמים הייתה המועטה ביותר, וכיוון שהוא היה ראש הממשלה המושחת ביותר - התקשורת הייתה בשיא כוחה באותה תקופה. ביבי טוב ליהודים, יוחזר ביבי לאלתר - לטובת היהודים, הערבים ובעיקר לטובת השמאל האינפוטנטי שלך. מה שאני לא מבין זה את השנאה שלך לביבי - הרי לפי מה שאתה אומר (והרי זה נכון) הוא המשיך את הסכמי אוסלו - אז למה אתה כל כך שונא אותו?! כי "השמאל" שונא אותו! וואי, כמה שאתם אפסים.
 
למעלה