רק שתדעו שאתם מגעילים!

רק שתדעו שאתם מגעילים!

אני ביקשתי לפני מלא זמן שתכינו לי גליטר של בת מצוה לרותם אז "תודה" רבה לכל מי ש"הכין" לי ואני אבקש בפורום אחר י'מגעילים!!!!!!!!!!
 
כנסי

צאי
אפחד לא חייב לך שומדבר אין לך זכות לכעוס.
 
חחחחחחחחחחחח ברו'שששששששששש

נשפכתי פה מצחוק וחוץ מזה בלינדוש השווה זו לא אשמתינו שאת לא נכנסת לפורום כי אחת בשם בתאל5 או מש'ו כזה עשתה לך את זה..!!
 

yuviz

New member
מותק.. כמו שבר אמרה

אנחנו לא חייבים לא כלום.. ואני עדיין נשפכת בר! (ברצינות..) אוףף איתכם כולם חושבים היום שאני צינית חיחיחיחי.. סתם מתה על כווווווווווווווולכם!
 
ברו'ששששש צודקתתת!!!ובלינדו'ש...

עם השווה אני קצת מפקפקת אבל עזבי זה כבר נושא אחר.... באמת מה זה זה ...אני בכלל לא יודעת להכין גליטרים אבל אם לא נאה לך פה את מוזמנת לצאת!!!!!ארגגגג...חחח...
 
אף אחד

אף אחד לא עשה לי שום דבר כי כל פעם שאני מקבלת תגובה אז יש לי אותה באי מייל ולא היה לי כלום ו.... אני לא כועסת אני פשוט קצת מבואסת שאתם לא עונים לי אז אל תתעצבנו בבקשה!
 

JustME79

New member
מה את מתבכיינת

יש לך בעייה שלא ביקשת מספיק...אף אחד באמת לא חייב לך כלום וזהו...
 
כמו שכולם

אמרו גם אני יגיד.... אפחד לא חייב לך כלום דבר ראשון דבר שני עם את באמת רוצה היית צריכה לבקש להציף ת'פורום ות'צאט שיכינו לך כי יהיה מלא שיענו לך בחיוב על זה.
 
יא.. את כל כך צודקת...

אנחנו הכייי מגעילים בעולם, יש לנו תוכנת גרפיקה.. אבל אף אחד לא רוצה להכין לך... את יודעת למה?! ככה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אין לנו כוחחחח להכייין!!!! זה קשה זההה מעצבן וזה לוקח מלאאאאאא זמןןןןןןןןן אז את יכולה ללכת לדפוק תראש בקיר ולהוציא את העצבים שלך על שקית ניילון ממולאת במיים!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ביי! לילוש!
 
אופס..

טעיתי בשירשור..חחח...זה היה אמור להיות לשרשור על כוכב נולד 3..אבל בכל זאת כנסו...חחח..סורי!
 
היי חזרתי!! יש לי משהו חשוב תקראו!

היי חברים אחרי שנים שלא הגבתי חזרתי ובגדול!!! ניכנסתי לפה לבדוק מה קורה פעם בשבוע אבל לא היה לי כוח להגיב... בבקשה תקראו את הכל זה ממש חשוב... זה קצת ארוך אבל אתם תתגברו לא??:) קראתי פה את השירשור וחלקכם צודקים, נכון מישהי כן הכינה לבלינה את מה שהיא רצתה,ואני זוכרת שמישהו שלח את זה. ונכון בלינדה הפציצה את הפורום עם בקשות, אז היא לא הייתה בסדר, אוקי אתם לא צריכים להרוג אותה, אני בטוחה שהיא הבינה שהיא לא הייתה בסדר.... בר- נכון שאפחד לא חייב לה כלום, אבל יש לה זכות לכעוס על מה שבא לה....לא צריך להגיב בצורה כזאת מעליבה... אפשר לכתוב לה שמישהי כן הכינה לה את הגליטר(או איך שלא קוראים לדבר הזה)...ושתחפש בדפים הישנים של הפורום. שיר- היא ביקשה הרבה אפילו יותר מדי, יכול להיות שבגלל זה כולכם הגבתם ככה... כי היא ביקשה יותר מדי.. לילוש את צודקת- נכון זה לוקח המון זמן... בלינדה אנשים ראו שמישהי כבר הכינה והחליטו שאחד מספיק... תביני יש תוכנות גרפיקה שממש קשה לעבוד איתם.. זה לא עבודה של שתי דקות וזהו(אולי כן??)...לי לפחות הייתה תוכנת גרפיקה ולקח לי המון זמן להכין שלטים וכל מני כאללה...הקיצר זה לוקח זמן.. הקיצר חברים... בלינדה- את לא שמת לב או שאני לא יודעת מה אבל מישהי כבר הכינה לך... דבר שני באמת אנחנו לא חיבים להכין לך גליטר(זה השם של זה?).. זה לוקח המון זמן והמון עבודה...יש לכולנו (אני חושבת) חיים חוץ מלשבת ולהיות צמודים למחשב....ואין לנו כוח להתחיל להכין גליטרים(?) אם את באמת רוצה את יכולה ללכת ולהזמין את זה באתרים אחרים.. יש מליון ואחת(אולי יותר..) אתרים שיש בהם מפעלי הזמנות... את יכלה ללכת לשם ולהזמין לך מה שאת רוצה... זה פורום ראש גדול חברים תקלטו... זה לא מפעל להזמנות!!!!! כל מי שהגיב למה שהיא רשמה- גמתם לא הייתם בסדר... יכול להיות שהיא טעתה אבל לא צריך להגיב בצורה כזאת מעליבה אפשר להגיד לה שמישהיא כבר הכינה לה... ושהיא לא צריכה להפיץ את הפורום... והכי חשוב להזכיר לה שזה פורום ראש גדול!! ולא פורום הזמנות... זה לא היה במטרה לפגוע במישהו או משהו כזה... פשוט תבינו...כל אחד פה התנהג איך שהוא לא בסדר... בר ולילוש סורי שהגבתי רק למה שאתם כתבתם זה פשוט אלה שאני הכי זכרתי!! מקווה שהבנתם!!
 
מור אם היית יורדת למטה היית מגלה שב

שבסוף הדף מי שהתנהג לא בסדר(לדעתך,כי לדעתי לא עשיתי לה שום דבר שיכול להרוג אותה)התנצל. ואני יודעת שזו הודעה פלצנית.פחחח
 
למעלה