רשימת המשתתפים במירוץ אל התואר הנחשק !

GossipKid

New member
רשימת המשתתפים במירוץ אל התואר הנחשק !

שלום לכל גולשי הפורום, וברוכים הבאים אל רשימת המשתתפים החדשה בתחרות על התואר הנחשק "האחת\אחד שיודע\ת" אשר יזכה בו רק המשתתף החכם, המהיר והטוב ביותר מבין 13 הנרשמים לתחרות. ***ובנוסף, פרס מובטח לזוכה ! אז בהצלחה, ושהטוב ביותר ינצח\תנצח !!! הבהרה חשובה: אני ומנהלות הפורום שופטים. לאורך כל התחרות יש לכם גלגלי הצלה, אחד מגלגלי ההצלה הם האפשרות לכל משתתף לבקש 3 פעמים בלבד לאורך כל התחרות, לא בכל שלב, אלא בכל התחרות, רק 3 בקשות עזרה למנהלות הפורום !!! שימו
:המנהלות לא אחראיות על מתן תשובה מהירה וזה אף יכול להאט עליכם. לעוד מידע על גלגלי ההצלה לחצו כאן: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2034&MessageId=132577284 לעוד מידע על התחרות, מה עושים בה ועל הפרס לחצו כאן: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2034&MessageId=132577055 וכעת, נעבור אל רשימת המשתתפים.
בהצלחה
ממש כמו בריאליטי, כל מה שאתם צריכים לדעת על המשתתפים האהובים עליכם(תתחילו לסמס): אה ועוד דבר, כולם הסכימו לעובדה שיכול מאוד להיות שהם יודחו בשלב כזה או אחר, כולם חתמו על סודיות ובלעדיות להפקה של הריאליטי האחת שיודעת, וכולם הבטיחו להשתתף בכל שלב בתחרות- מי שלא- מי שנסע ולא יכול- בסופו של דבר יודח. 1.
ג'סיקה
בת 17. פרופיל: jasika siton לא בטוחה איזו תכונה מתאימה לה
2.
מעין
פרופיל: שתיקה אחרונה בת 19. חרוצה. 3.
קרן
פרופיל: Keren didi1 הגיל שלה לא צריך לעניין אתכם, היא שאפתנית מאוד! 4.
Sugarfall
היא מעדיפה להישאר ג'ון דו בשבילכם. השם שלה הוא גם הפרופיל שלה. היא בת 18 וחצי, אוטוטו מתגייסת ! האם היא תשרוד את התחרות? תספיק לזכות? או שמה מחכה לה הפתעה... אל תתעסקו איתה, היא BITCH שאין לה מעצורים... 5.
זוהר
בת 14. פרופיל: זוהר57 שום דבר לא מאפיין אותה, אך היא מעדיפה לנסוע מאשר להשתתף בתחרות O: אל דאגה משתתפת יקרה, אם לא תחזרי בזמן ממילא תמצאי את עצמך מודחת... 6.
בת אל
פרופיל: TetiBETTY היא כנראה הנחמדה ביותר כאן בפורום, מעריצה אמיתית של הסדרה בתחרות. היא תהווה לכם מכשול אמיתי, שימו לב! כי אם לא תשימו, היא תנצח אתכם בכל האתגרים.... היא בת 23, הייתכן שהיא לא גרה בישראל?O: מה שמאפיין אותה הוא סמיילי הנתינה
שימי לב שזה לא יהיה לרעתך, תכונת הנתינה! הפייבוריטית שלי, מה אתכם?
7.
כרמית
פרופיל: Robin Sparkles בת 18 וחודשיים. לפעמים היא נוטה להיות פרפקציוניסטית, ולעיתים גם לא החלטית! מה יהיה איתה בתחרות? האם היא תשים את זה מאחוריה על מנת לנצח בתחרות? תצפו ותראו. 8.
רוני
הפרופיל המרענן: כל הכינויים תפוסים2 היא בת 18 וחצי. היא מפוזרת. אז תסתדרי ! היא בסמינרים ועוברת דירה, האם יהיה לה זמן לתחרות? טוב לא נורא... חבל כל כך שהיא ראתה רק עד פרק 20 את העונה השנייה. עם קצת עזרה, אתן לה לינק לבלוג נחמד, שם תראה היא עד 25 ולא פחות אחד ! 9.
עוד אחת ושמה בתאל
פרופיל: Shexy Peanut היא בת 16, האם יש לנו עוד בתאל בתחרות? בהצלחה לבתאל, שתהיה ראש בראש עם בת אל... יש לה טעם טוב במוזיקה, סרטים וסדרות... נראה אם זה יעזור לה בתחרות הקשוחה שלנו. טעם זה לא הכול. 10.
ליאור
פרופיל: ליאור XX בת 15. טוענת שהיא מוזיקאית בנשמה... האם הגיטרה תעזור לה במשימה? 11.
ליאת
פרופיל: liat012 בת 15. אני בספק אם היא יודעת מה היא עושה בתחרות בכלל! לא ידוע לה מה מאפיין אותה, כנראה ההשתדלות... היא מסכימה להיות מודחת ואך לחתום על חוזה סודיות ובלעדיות. ועל זה נאמר, XOXO 12.
אריאל
אריאל, הבן היחידי בתחרות ועל זה כבר מגיע לו צל"ש ! אני מכיר אותו היטב, ולמרות שבקשתי רק סמיילי אחד הוא הפגיז ב-2 והפך למיוחד. זאת דרכו שלו, האם גם בתחרות הוא יראה מאיפה תצפצף הצפצפה?
אמנם הוא בן 15 ומשהו (לא ידוע) אך בנשמתו הוא כבר זקנה בת 84 שרואה טלוויזיה כל היום. אגב, בית האבות מוסר ד"ש ומאחל לו בהצלחה ! כולם שם כוססים ציפורניים( אם יש עדיין) וחולים עליו, מעריצים אותו ומסמסים לו... כל קשיש וקשישה לצידו. מה שבטוח, פרוטקציות לא יהיו... האם ישחק לו המזל? מה שמאפיין אותו זה ה"ברור" המפורסם על החוזה, האיחול של הבצלחה ובעיקר... עצם היותו
ולכן, על זה נאמר, אה? חחח... צנוע ועניו. כנראה המשתמש המעניין ביותר עד עכשיו והמסתורי ביותר
13.
עינת898
היא משתתפת נורא נחמדה, שלצערנו בכלל לא נרשמה... אז הפסילה הראשונה שלנו שייכת לעינת... לא נורא בפעם הבאה
ברכותיי ! כולכם תשתתפו בתחרות על התואר הנחשק. הערה: *** כל מה שנכתב כאן נכתב בהומור בלבד, וכמובן שאני אחראי התחרות אתייחס בצורה שווה לכולם*** לכולכם נשלחה בקשות חברות, וכולכם תעודכנו בשלבי התחרות. בהצלחה
כל המשתתפים מאחלים לכל המשתתפים בהצלחה
(נכון? חלקכם כתבתם בהרשמה
)
 

GossipKid

New member
../images/Emo18.gifהודעה חשובה../images/Emo18.gif

דבר ראשון, זה האשכול הרשמי לשאלות על התחרות ובכלל על התחרות. דבר שני, מחר יפורסם השלב הראשון בתחרות ! בבוקר יפורסם אתגר ההדחה, ובערב אתגר החסינות. האתגרים מופרדים אחד מהשני, ינתנו לכם 24 שעות לענות, ולמחרת אודיע לכם מי מודח ומי מקבל חסינות לשלב הבא, ואף אפרסם את השלב הבא באותה הדרך. לתחרות יהיו 10 שלבים, וכל אחד מהם יחולק ל-2. עד השלב האחרון אשר בו יישארו רק 2, יהיה אתגר "ראש בראש-על הגמר" המנצח בו יזכה לעלות לגמר. במקביל ייפתח גלגל הצלה, אשר בו כל הגולשים יוכלו לבחור להחזיר מישהו מעשרת המודחים, על ידי הצבעות. המצביעים יהיו: המודחים עצמם, אני, והשופטים. וכשהמודח יחזור, יהיה אתגר אחרון "ראש בראש- על הפרס" אשר יקבע מי הזוכה בתואר ובפרס המדליק שלנו. ****הבהרה חשובה: *********** כאשר תתבקשו לשלוח תשובות, א. תוכלו להשתמש בגלגלי ההצלה. ב. יהיו לכם 24 שעות ולא יותר. ג. תצטרכו לשלוח לי את התשובות במסרים, ואך ורק במסרים, לא- ואני מדגיש- לא בשרשור... אלא במסרים. כדי למנוע העתקות. ברגע שתשלחו לי תשובה במסרים, תתבקשו לשלוח באשכול עצמו את הדבר הבא בדיוק: "
שלחתי" או במילים אחרות: "
שלחתי" ולאחר מכן לא תוכלו לשנות את תשובתכם. אני אענה לכם ב: "
" או להיפך: "
" לא תוכלו לשנות את תשובתכם יותר... אז
ובהצלחה. עדכונים יישלחו, ואוסיף עוד הסברים.
 

Sugarfall

New member
הרגת אותי ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif!!!

ובאמת כל הכבוד על ההשקעה!!
 

GossipKid

New member
../images/Emo41.gifהשלב הראשון-אתגר ההדחה!*עם זמן* ../images/Emo41.gif

שלום לכל המשתתפים, הגעתם לשלב הראשון של התחרות ! להזכירכם, התחרות היא על התואר הנחשק- "האחת שיודעת" ועל פרס סודי
כרגע יש לנו 12 משתתפים, 10 שלבים, 2 ראש בראש וגלגלי הצלה. רוצים להשתמש בגלגלי ההצלה? http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2034&MessageId=132577284 היום, נכון לשלב הראשון השופטת היחידה היא מנהלת הפורום קרן-RayoDeLuz היא זאת שאתם יכולים לבקש ממנה גלגל הצלה, היא והיא בלבד נכון לעכשיו! אם לנועה יהיה זמן והיא תרצה, בשלב הבא גם היא תצטרף, שימו לב: אל תשלחו מסרים לנועה כי כרגע היא לא שופטת! רק לקרן, זה יכול להאט אתכם... את התשובות לאתגר יש לשלוח במסרים אליי
ואליי בלבד. סיוע לבקש מקרן. כשאתם שולחים פתרון אליי במסר(כדי למנוע העתקות) תשלחו בשרשור ששלחתם
ואני אענה לכם במסר אם צדקתם או לא. מי שטעה, מי ששלח אחרון, מי שטעה ושלח אחרון- בסופו של דבר יודח. לרשותכם 24 שעות לענות על אתגר ההדחה, כי זהו האתגר האיטי. וזמן מועט לענות לאתגר החסינות, כי זהו האתגר המהיר. על אתגר ההדחה כולם חייבים לענות, על אתגר החסינות- רק מי שרוצה חסינות. זה ממש לא חובה. ובנוסף, קראו על אפשרויות גלגלי ההצלה הנוספים.
שלב ראשון
אתגר ההדחה
שאלת טריוויה: חובה. 1. מיהו אספן יצירות האמנות שלילי מבקשת מרופוס לדבר איתו? ( מה שמו המלא, ואיפה הוא הופיע, באיזה פרק ובאיזה אירוע- נא לשלוח תשובה מלאה ככל האפשר!) שאלת רשות: כל מי שיביא צילום מסך מאותו פרק, עם התשובה על גבי צילום המסך, יקבל אקסטרה ניקוד
(זכרו שזה לא חובה ולא יוריד דבר מערך התשובה).
בהצלחה לכולם- סמסרו תשובות
 

GossipKid

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

עוד משהו, בצילום המסך חייב להופיע אותו מבקר אמנות...
 

TetiBETTY

New member
לא מצליחה להזכר לויודעת..אולי כדאי לפרוש כבר

מעכשיו?
שביזות יום א' מכה קשות
 

TetiBETTY

New member
../images/Emo45.gif טוב, כנראה הייתי צריכה להתעצבן/התייאש...

כדי שזה יצוץ...
 

GossipKid

New member
אל תפרשי...

השאלה קשה נכון, אם אעשה שאלות כאלות זה יהיה קל מדי
את תמיד יכולה לבקש סיוע ממנהלות הפורום וממני. תבדקי על גלגלי ההצלה. אגב, רמז מופיע בהודעה עצמה, לכל החכמים שתיקנו אותי ... ומדובר בעונה ה-2. אבל סטופ, אי אפשר לתקן יותר את התשובות למי ששלח! רק 7 מתוך 13 ענו. נשארו עוד 6, מהרו... באתגר הזה יש לנו מנצח עם תשובה מלאה, לא בהכרח עם צילום, למרות שמשקיענים יתוגמלו... ויהיה לנו גם מודח!
 

GossipKid

New member
**קלות

חחח רשמית כאלותXD כאלו קלות רציתי לכתוב בסוף שילבתיXD
 

TetiBETTY

New member
אחרי שקראתי את השאלה, הבנתי שטעיתי...בטוח!

בקיצור, נחכה לתשובה..אני סתם חופרת.. וממחר בערב ועד שלישי בערב אני לא אהיה, אז אני אהיה מדוחת כבר מעכשיו
 

זוהר57

New member
סורי המחשב שלי לא עבד ולא יכלתי לשלוח תשובה

מצטערת אבל במילא אני טסה אז הייתי סיבוב הבא
 
למעלה