רשימת
מומלצת (חובה בכל בית?)

אלמרה

New member
רשימת ../images/Emo63.gif מומלצת (חובה בכל בית?)

כאן אני מציע ומבקש לרכז רשימת ספרים המתאים לפורום, לחברים בו, לנושאים הנדונים בו, הממליץ מתבקש לכתוב שתיים שלוש שורות נימוק.
נשים עם ביצים - הלן פישר מאנגלית עופרה עופר, הוצאת אריה ניר. אודות הספר הזה הבאתי ציטוט מ"ידיעות אחרונות" בתגובה לאסקורט בשרשור קודם.
 

אסקורט

New member
"אילו יכלו גברים לדבר"

"אילו יכלו גברים לדבר זה מה שהם היו אומרים" מאת אלון גרטש הולאת דביר אני רק בהתחלת הספר אבל הוא נראה מאוד מבטיח. מבטיחה לעדכן בהמשך...
 

אסקורט

New member
"האבולוציה של האהבה"

"האבולוציה של האהבה" מאת עדה למפרט הוצאת האוניברסיטה המשודרת. ספר קצר יחסית, קל לקריאה ומאוד מאיר עיניים. מומלץ ביותר.
 

רות 2

New member
גברים ממאדים נשים מנוגה..נידמה לי

שכך קוראים לספר שעשה איזה שהי מהפיכה באשר לתפיסה ותובנות פה בארץ... למה הגעתי למסקנה הזו.... כי בשנתיים האחרונות הכל מסעיי בחלל הוירטואלי..שמתי לב כי הרבה אנשים משתמשים בהסברים המעמיקים בנוגע לזוגיות.. והבדלי חשיבה..בין גברים ונשים...דרך מאמרים וקטעים וחלקי משפטים שהפכו בנתיים לפתגמים...מתוך ספר זה....
 

אלמרה

New member
מסכים אתך, אני את צעדי הראשונים...

בכוון הנכון התחלתי כשקראתי את הספר הזה. הביקור שם בנוגה היה לי הצעד הראשון והמהפכה כמובן לא מתחילה באקט אחד בדיד.
 

אסקורט

New member
"כל מה שגברים יודעים על נשים!"

"כל מה שגברים יודעים על נשים!" מאת פרופ ג'ון ט. קלייבורן בהוצאת MATRA אי אפשר להכביר מילים על הספר המיוחד והמומלץ הזה אבל די בריפרוף קל כדי להבין את המסר המרכזי...יוזמה ברוכה של גבר עם ביצים!
 

אסקורט

New member
"הקוף העירום"

"הקוף העירום" מחקר של זאולוג על בעל החיים הקרוי אדם. הוצאת רשפים, 1967. כריכה קשה, 232 עמ'. לא קראתי את כל הספר. חלק מהסיפורים שהוא מביא מזוויעים מבחינת האלימות הכרוכה בהם (הספר מנתח את שורשי האלימות הגברית). אבל מה שהצלחתי לקרוא מאוד מאיר עיניים ומרתק באופן מיוחד!!!
 
למעלה