רשמים מההופעה בזאפה

nawa

New member
רשמים מההופעה בזאפה

אז מה היה לנו שם: פלגים, פלטינות...לא סתם. היה לנו: פסטיבל, שניים, אם בלשונות, הזמן עושה את שלו,מלחמה, מתרחקים מתקרבים, אח יקר, דקה בפרדס,שדות האש, קשה, לצאת אל הרוח, מי, אדם צובר זכרונות, קול גלגל ועוד כמה אילתורים שאותם הכי אהבתי. היה מעולה, פשוט מעולה, אפילו קיבלנו טעימה מהביצוע של אברהם ללו יהי - ביצוע יפהפיה (היה במיי ספייס של אברהם אבל כבר לא שם) מעבר לזה היו הרבה אנרגיות טובות שנתנו מרץ לעוד שבוע שבפתח. ובכלל השילוב של כלי ההקשה של איתמר דוארי עם הקול של אברהם פשוט תענוג לשמוע. זהו שיהיה לכולם שבוע סוף עם הרבה אהבה !!!
 

adidush1010

New member
וואו ../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

באמת שאין מה להגיד על ההופעה הזאת חוץ מזה שאברהם טל באמת הצליח להכניס את כולו בתוך ההופעה הזו ולא נהנתי ככה המון זמן יאללה עוד הופעה
!!!!!!!!!
 
איזה יופי!../images/Emo99.gif

אני ממש שמחה שהיה טוב! חברה שלי הלכה, גם התקשרה להשמיע לי את "הזמן עושה את שלו" בסוף.. פשוט יכלתי להרגיש את האנרגיות המטורפות דרך הטלפון:) תעלו תמונות אם יש לכם:)
 

Roiko2

New member
אחת ההופעות!

אהלן.. אני חדש פה קוראים לי רועי ואני מערד.. מעריץ ותיק של השוטים ואחד היותר חזקים בכל העניין עם אברהם! מאז הפירוק הספקתי להיות ב 5 הופעות של אברהם וגררתי 12 אנשים לקנות את האלבום ביומיים הראשונים שהוא יצא :) ההופעה האחרונה בזאפה הייתה מהטובה ביותר שהייתי עד היום של אברהם, האנרגיות היו מטורפות, ראו שאברהם הרגיש הרבה יותר בבית, מרגישים שמתחיל להתגבש כקהל של אברהם והמוזיקה.. פשוט מושלם!! הרכב הנגנים שאברהם הרים הוא תותחי אחד לאחד, כל הכבוד לכם באמת, אתם גורמים לי התרגשות וסיפוק כל פעם מחדש תמיד שווה ליסוע שעה וחצי (ואפילו לבנימינה הגעתי- 2 וחצי נסיעה) ולחוות את ההופעה המדהימה הזאת. תודה על מוזיקה טובה ואיכותית :)
 

nawa

New member
ברוך הבא

שמחים שנהנית בהופעה.. ספר לנו קצת על עצמך ? בן כמה, מה עושה ?
 
למעלה