רשמים מנסיעה במנהרות הרכבת החדשות בחיפה, 2023

tapuzzo

New member
תחנת רכבת בגלילות תהפוך חיונית לאור הפיתוח העתידי שם

לא מבין למה ראש העיר רמה"ש צריך להילחם על נושא שאמור להיות ברור לכל מקבלי ההחלטות שהולכים לדחוף באזור גלילות כמות עצומה של תעסוקה מסחר ומגורים.
מה, האנשים האלו יסעו לתחנת האוניברסיטה לקחת רכבת? השתגעתם?
 
תחנות הרכבת הללו מתוכננות כבר ממזמן כחלק מתוכניות הפיתוח

של מערב רמת השרון ואזור גלילות.
אין שום קשר לנת"ע ואתה שוב מנסה להתאים חלקי תוכניות לסיפור שאתה ממציא.

ומתי תפסיק כבר עם המנהג שלך להביא צילומי מסך של קטעים מבלי לציין את המקור ולהביא קישור אליו?
 

משה12333

New member
ועוד איך יש קשר לנת"ע. הקו הצהוב אמור לחבר את רמת השרון לת"א

לר"ג ולבני ברק והוא אמור להיות מאושר ע"י הממשלה "עד ינואר 2018".

הוא היה אמור להיות הקו האחרון של נת"ע שמאושר ע"י הממשלה. האם אתה בכלל מאמין (מאמין זו המילה הנכונה) שהוא אי פעם ייבנה?

כעת, שים לב לגלגולה של התחנה ברמת השרון ולפי זה תבין איך עובדים דברים במדינת ישראל בנושא התחבורה. נכון שלא דמיינת שתחנת גני אביב בלוד קשורה לתחנה העתידית ברמת השרון?

 
מצד אחד "ועוד איך יש קשר לנת"ע" ומצד שני אתה טוען שיש קשר

בין התחנה ברמת השרון לתחנת גני אביב שנפתחה בשנת 2008.

החרטוטים שלך שוברים שיאים.

ואתה ממשיך להביא קטעים מבלי לציין את מקורם ואפילו מבלי לציין את שנת כתיבתם.

למה שאתה עושה יש הגדרה פשוטה: דיסאינפורמציה.

תחנת רכבת בגלילות וליד גשר גנדי לא קשורה לקו הצהוב שמתוכנן לעבור ברחוב סוקולוב ברמת השרון. אין שום תחליפיות ביניהם.
 

משה12333

New member
אז הנה עוד דיסאינפורמציה בשבילך: בימים אלה מוקמת עוד תחנת

רכבת לנתניה (תחנת הרכבת קריית ספיר), מוקמת המסילה בין ראשון לציון למודיעין בין נתיבי כביש 431 ומוקמת תחנת הרכבת של מתחם רג"ם החדש (רמלה-גזר-מודיעין) שהוא מתחם תעסוקה ענק לעיר רמלה בדרום העיר.

הקו בין מודיעין לתחנת הראשונים הוא קלי קלות בשביל רכבת ישראל אבל האם ידעת שהוא ימשיך בעתיד מערבה עד לאיילון ויעבור ממש בתוך הרחובות של ראשון לציון (שדרות יצחק רבין) ברצועת רכבת שהושארה שם בשבילו?

האם רצועת הרכבת הזאת מזכירה לך "רצועת רכבת" אחרת? למשל ב...פ"ת?

האם ידעת שתוקם תחנה ברצועה זו מול התחנה המרכזית של ראשון? האם גם זה מזכיר לך משהו? למשל מ...פ"ת?

כי לי זה מאד מזכיר.

דרך אגב, בימים אלה רכבת ישראל שומרת מכל משמר על רצועת הרכבת בפ"ת ולא נותנת לאף גורם, פרטי או ציבורי, לפלוש אליה. מעניין למה. נכון?

(אתה באמת לא מזהה מגמה של ייאוש מנת"ע ואימוץ של רכבת ישראל?)



 
אתה יודע שאתה ממש מגוחך?

כן, אני יודע היטב על תחנת ספיר בנתניה ורואה אותה מדי כמה ימים.
מה הקשר בינה לבין ייאוש מנת"ע? הידעת שהקו הכתום של נת"ע מתוכנן בעתיד להגיע לתחנה הזו?............................................

ולא מוקמת בימים אלה שום מסילה בין הראשונים למודיעין. זו מסילה מתוכננת שעדיין לא בהקמה.
לגבי החיבור בין הראשונים למשה דיין, אני כתבתי עליו כאן במהלך הדיונים בינינו לצורך ההשוואה בין השלוחה לראשונים לשלוחת פתח תקוה. כתבתי במפורש שלגבי שלוחת הראשונים יש תוכנית לחיבורה למסילת האיילון הדרומי. לעומת זאאת שלוחת פתח תקוה לא תחובר מהצד הדרומי לשום מסילה ולכן אין תכלית לשלוחה כזו.
אז ממש ממש לא - רצועת הרכבת לראשונים ממש לא מזכירה לי את השלוחה בפ"ת.

אתה ממשיך לחבר מקטעים למקוטעין לצורך בניית הסיפור שלך.

כמובן שלא ציינת מה המקור שלך בתמונות שהבאת וממתי.
אבל תמשיך כי אתה מביך רק את עצמך.
 

XrayCharlie

New member
די בנאדם, די

אין לך (או לאף אחד אחר כאן) שום סיכוי לנצח.
יש רק דבר אחד לעשות וזה לא בשליטה שלך.
&nbsp
 

משה12333

New member
אתה לא מבין את הנקודה לגבי הרכבת הקלה. הנקודה היא שאף אחד לא

רוצה בה.

כולם אוהבים לדבר עליה תיאורטית אבל אף אחד לא מוכן שהיא תעבור בעיר שלו, ברחוב שלו, מתחת לדירה שלו.

לכן כל ראשי הערים בגוש דן רצים כעת לשר כץ ומאלצים אותו להקים עוד ועוד תחנות של רכבת כבדה במקום הקווים התיאורטיים של הרכבת הקלה.

כל ראש עיר ינאם וישבח את הרכבת הקלה העתידית אבל מאחורי הקלעים יעשה את הכל כדי לדחות את מועד ביצועה בעירו עד לבוא המשיח.
 

choo

Active member
או לשוייץ - מנהרות מהירות בכל מקום ובכל אורך

 

tapuzzo

New member
או לרעננה דרום, או לירושלים, או לגילון.. מסתבר שאפשר למנהר!!

ויש למנהר גם את הרכבת דרך הר הכרמל ולא סביבו.
כפי שפירטתי התועלות הכלכליות למשק ולפיתוח מטרופולין חיפה אדירות מפרויקט כזה.
 
למעלה