שאלה בהמשך ליום הזכרון של רבין

דרור1563

New member
סבבה נסגור אבל

הרעיון באופן כללי הוא להבין ולא הצלחתי להבין מה כן ובקשר ליהדות אני חייב להוסיף עוד משהו קטן הכלל הראשון ביהדות אומר "דרך ארץ קדמה לתורה" זה הדבר שמנחה אותי היהדות שלי. אני לא חייב להיות דתי אבל אני חייב להיות בנאדם. קודם לכל ואני מקווה שלא נצטרך לראות עוד הרבה מלחמות בחיים שלנו אני מקווה שה"דתות" הן לא משהו שיפריע לסובלנות בעולם כי כולנו בני אדם שווים וכל אחד מוסיף את הערך המיוחד שלו לעולם אז שיהיה סוף שבוע נעים אחי
 

K C

New member
הכל מתחיל באינדבידואל

אדם צריך לשנות את עצמו מנטלית. לצאת מתרבות הצריכה המגעילה שיש לנו בארץ. אנחנו כבר שכחנו שלפני כמה עשרות שנים היינו צריכים להילחם על זכות קיומנו. היום אנחנו מתעסקים בלהחליף פלאפון כל שנה, לדבר כל היום על "כוכב נולד" או לחפש קומבינות והנחות. אנחנו צריכים לשמור על הקדושה של ארצנו, במיוחד אחרי כל הסבל שספגנו בשל היותנו מנודים מארץ המולדת. במקום זה אנו ממלאים אותה ברפש של הקידמה. המודעות העצמית שלנו שואפת לאפס. השינוי צריך לבוא מכל אחד ואחד. והכל מתחיל בחינוך. אבל החינוך שלנו נשכח ובמקום זה משקיעים באמצעי לוחמה. בעניין שאלתך. מה אני מוכן לעשות בשביל מהפכה. לבנתיים אני מסתפק ב"הטפה" לסובבים סביבי. עד כמה זה יכול לשנות את המצב אני לא יכול לאמר. תלוי כמה הבנאדם מוכן לשמוע או עד כמה אני מעביר את המסר כמו שצריך. אבל צריך להתחיל ממשהו
 

DuBsYs

New member
../images/Emo45.gif מילים נכונות

בגדול אני מסכים מאוד עם KC, אין לי כוח לכתוב עכשיו מגילות, יש משפט מקסים של PRINCE FAR I שאומר " ...For one of the noblest things a man can do is to do the best he can" חוץ מזה יש ספר מעולה שנקרא T.A.Z- אזור אוטונומי ארעי, מומלץ מאוד לכל מי שמתעניין בשאלה "מה אני יכול לעשות למען שינויי המציאות בה אני חי?" כמה מילים על הספר מתוך האתר של הוצאת רסלינג: ספר בשם "T.A.Z – אזור אוטונומי ארעי, אנרכיה אונטולוגית, טרור פואטי" יצא לאור בשנת 1991 בהוצאת הספרים אוטונו-מדיה תחת הפסבדונים "חכים ביי". קובץ המאמרים יצר תוך זמן קצר גל של שיח וביקורת בקרב קבוצות אנרכיסטיות ואינטלקטואליות שונות. המחבר עצמו נשאר מחוץ להמולה, מתרחק מתקשורת ופרסום, כאשר מסביב מופצות שמועות על זהותו ומקום הימצאו. מיהו חכים ביי? זו זהות שנוצרה יש מאין. מעט מאוד ידוע על משורר-פילוסוף זה, פרט למספר עובדות בלתי מאוששות: יש שמועות שהוא מומחה לתורת הנסתר ומכור לאופיום, שהוא מסתתר בקרוון ביערות של ניו ג'רזי או בחדר מלון אי שם בצ'יינה-טאון של ניו יורק. אולם ייתכן שמקורות אלו כלל אינם אמינים. בתרגום הנוכחי מובאת המסה המרכזית של חכים ביי: T.A.Z – אזור אוטונומי ארעי. כתיבתו של ביי נטועה עמוק במסורת האנרכיסטית ואף מנסה להחיות אותה בדרך ייחודית לה. היא כוללת מוטיבים מתרבות הסייברפאנק והעולם הכאוטי של רשתות המחשבים, עובדה שתרמה לא מעט לפופולריות שלו בקרב אזרחי הרשת עצמה. יחד עם זאת קשה לזהות את כתיבתו עם תיאוריה פוליטית רווחת או עם רטוריקה מטיפנית כלשהי; היא כרוכה אחר יצירת אזורי אוטונומיה זמניים בתוך הרשת הסבוכה של תרבות הצריכה, ללא התנגשות חזיתית עם המדינה. בהתבססו על מוטיבים מתוך המיסטיקה האוריינטלית, תוך שאיבת מוטיבים מתרבויות שוליים היסטוריות, כמו זו של הפיראטים למשל, הוא מציע טקטיקות של היעלמות, "טרור פואטי", אמנות כלוחמה, ואת מלאכת השירה הוא מציג כמתקפה פוליטית. מבחינות מסוימות אפשר לראות בביי ממשיך דרכם של הדאדאיסטים, הסיטואציוניסטים ואמני ה"גרילה" של שנות ה-60-70. שפתו של חכים ביי עשירה ומלאת תעצומות רגש, חורגת לעתים לטירוף חושים, לקרנבל מילולי חסר היררכיה, המעצימים הן את חווית הקריאה והן את דמותו הבדיונית של ביי עצמו. אולם לא רק שפתו עשירה ומשכרת, אלא גם כמות המידע הנמסר, שפע המושגים והגיבורים ההיסטוריים, כמו גם רוחב היריעה הפילוסופי, הסוציולוגי והתרבותי הנפרש בפני הקורא – בכל אלה יש כדי לסחרר את הראש ולערבל את חווית הקריאה הדיוניסית. לפיכך ספר זה מוגש לקורא הישראלי בנוסח מבואר, בניגוד למקור, בהתאם למשנתו המשלהבת של ביי הקוראת לסובייקט באשר-הוא לעשות בטקסט-מציאות מעשים.
 

Ras Or

New member
Respect jah Preatcha , Nuff Said I

אני עם שלומי אחד לאחד, מה שאני עושה בשביל לקדם את המודעות ואת המהפכה זה לתרום וללמד, מה שאני יודע ואתה עוד לא אני ישמח להעביר לך את זה בצורה הכי טובה והכי נקיה, לאט לאט מתפשטים פה הדברים וככה קמה מהפכה. Viva la resistance
 

noa08128

New member
אני:)

אגיע עם החברה מהגרעין - על בגדים אזרחיים. כשף. אם יוצא לך לראות אותי קפצי להגיד שלום:)
 
למעלה