שאלה בנושא "אנטי חומר"

מרחף1

New member
דווקא לא

יש לא מעט קרינה קוסמית ממקורות מחוץ למערכת השמש. הבעיה לא תהיה האניהילציה של החומר אלא קרינת הגאמא שתיווצר באניהילציה ותפגע במי שעל הכוכב.
 

מרחף1

New member
במקרה הזה

הבעיה תהיה בעיקר מהשמש. מצד שני לאורך מליארדי שנים בעיה תהיה גם ממקורות אחרים (צריך לחשב בדיוק ךפי שטף המקורות מחוץ למערכת השמש, אין לי נתונים על זה).
 

hezy44

New member
מרחף: אתה יכול להוסיף עוד מידע בנושא הקיטוב ?

כתבתה למעלה: "בכוכבים רגילים הקיטוב של הקרינה הנפלטת מתהליכים מסויימים יהיה ינמי, באנטיכוכבים הוא יהיה שמאלי." א- על אילו תהליכים מדובר ? ב- תוכל לתת קישורים שתומכים בדעה זו ? בתודה.
 

מרחף1

New member
זו לא דעה זו עובדה

בתהליכים של התפרקות ביטא, מכיוון שהאנטי ניוטרינו תמיד שמאלי אזי האלקטרון יהיה ימני ויעביר את הקיטוב שלו לפוטון שנוצר ממנו בקרינת בלימה. באנטי כוכב תקבל ניוטרינו שמאלי ופוזיטרון ימני. אתה יכול בקלות למצוא מאמרים מתאימים, אם תרצה אשלח לך מחר את המאמר.
 

hezy44

New member
יש לי הרגשה חזקה שבגלקסיה שלנו יש הרבה

כוכבים שבנויים מאנטי חומר. האם ישנה דרך מעשית לנתח את הקרינה המגיעה מכוכבים, מבחינת הקיטוב של האור המגיע מהם, ולקבוע אם הם בנויים מאנטי-חומר ?
 

מרחף1

New member
בגלקסיה שלנו

מחפשים כבר הרבה זמן איזורי אנטי חומר ולא מצאו כלום. השיטה העיקרית לחיפוש היא ע"י זיהוי מקורות קרינה חזקים שנובעת מאניהלציה של חומר ואנטי חומר. במידה והיה איזור כזה אז הגבול בינו לבין האיזור ה"רגיל" היה המקור קרינה החזק ביותר בשמיים.
 

hezy44

New member
חיפוש אניהלציה אינו יעיל כי עצם הסיכוי

לקיום פעילות כזו בכוכב שכולו אנטי חומר, אינו שונה מהסיכוי לקיום פעילות כזו על כדור הארץ. האם לא ניתן לחשוב על שיטה שונה, אשר נובעת מזיהוי הקרינה הרגילה, רק על-פי קוטביות הקרינה עצמה ?
 

מרחף1

New member
אפשר

סיבוב פאראדיי חוצמזה, חיפוש אניהילציה היא השיטה הכי יעילה, פשוט מפני שהחלל איננו ואקום ולכן תמיד תהיה אניהילציה וזה סיגנל מאוד ברור.
 
למעלה