שאלה בנושא חופשות
שאלה בנושא חופשות
אני מנהלת כ"א יש לי עובדת אשר עובדת בארגון 10 שנים . ב - 3 שנים הראשונות היא עבדה כ - 50% משרה ולאחר מכן היא עברה למשרה מלאה. לאחר בדיקה יסודית במערכת, מצאתי שהחופשה בשלושת השנים הראשונות לעבודתה חושבו כחופשה של משרה מלאה. שאלה? האם יש לי אפשרות "לגבות" ממנה את ימי החופשה שהיא קיבלה "בטעות" כלומר לנכות לה אותם מהיתרה הנוכחית? האם יש חוק התיישנות בנושא (7 שנים)? האם זאת בעיה של הארגון או בעיה של העובדת. ברצוני לציין שבתלושי השכר שאנו מוצאים לא רשום יתרת חופשה. תודה על העזרה
שאלה בנושא חופשות
אני מנהלת כ"א יש לי עובדת אשר עובדת בארגון 10 שנים . ב - 3 שנים הראשונות היא עבדה כ - 50% משרה ולאחר מכן היא עברה למשרה מלאה. לאחר בדיקה יסודית במערכת, מצאתי שהחופשה בשלושת השנים הראשונות לעבודתה חושבו כחופשה של משרה מלאה. שאלה? האם יש לי אפשרות "לגבות" ממנה את ימי החופשה שהיא קיבלה "בטעות" כלומר לנכות לה אותם מהיתרה הנוכחית? האם יש חוק התיישנות בנושא (7 שנים)? האם זאת בעיה של הארגון או בעיה של העובדת. ברצוני לציין שבתלושי השכר שאנו מוצאים לא רשום יתרת חופשה. תודה על העזרה