שאלה בקשר ביטוח סיעודי פרטי

Sonho Meu

New member
שאלה בקשר ביטוח סיעודי פרטי

שלום אדם שבסך הכל בריא -עבר את גיל ה40 האם הוא יכול לקנות ביטוח סיעודי פרטי?האם זה משתלם? תודה
 

דן סלס

New member
כן וכן

יכול מגיל 3 לקנות ביטוח סעודי 25% מהסעודיים מתחת לגיל 65 כדאי גם ברמת הכנסה/עלות כי בגיל מבוגר זה יקר מידי מכדי שתוכל לקנות בסכום ביטוח סביר ועתה יש לך מספיק הכנסה לרכוש את זה, מה גם שאם תשלם מעתה עד גיל פריחשה כבר תוכל להפסיק לשלם (כי יש ערק מסולק = סכום שנותר גם אם לא משלמים) וגם באספקט מצב בריאות - בגיל 40 רוב אנשים מספיק בריאים לרכוש הביטוח בגיל מבוגר יותר אולי לא. אז הנה 5 סיבות למה לרכוש ביטוח סעודי בגיל 40.
 

Sonho Meu

New member
תודה..שאלה נוספת באותו עניין

יש הרבה חברות שעוסקות בעניין הזה איך אפשר לדעת באיזו חברה לבחור? האם יש קריטריונים על מנת לבדוק את הכדאיות של חברה מסויימת ולא אחרת?או שכולם בעצם מוכרים את אותה הפוליסה? תודה
 

דן סלס

New member
כמעט כל חברה

כמעט כל החברות עושות ביטוח סעודי למעט הישירות: מגדל, הראל, כלל, מנורה, פניקס, איילון, הכשרה, אליהו ודקלה איזה לבחור - משווים באתר אופק זהב. שים לב להשוות גם מחיר וגם ערך סילוק ולא רק מחיר יש הנחות ממחיר קטלוגי אצל סוכנים גדולים חשוב לקנות בפרמיה קבועה ולא משתנה. פנה לסוכן מקצועי לקניה. אגב אצל סוכן זה עשוי להיות זול מאשר בחברה.
 
ביטוח סיעודי

יש רבים מהחולים הסיעודיים שתרם מלאו להם 60, ניתן להיות סיעודי גם משבץ וכו'... עדיף לרכוש סיעודי בגיל צעיר, שכן אז התעריף יותר נמוך. התעריפים הולכים ומתייקרים ככול שתוחלת החיים שלנו עולה! ישנם חברות בארה"ב, שהפסיקו לשווק ביטוחי סיעוד, בגלל הסיכון שבעליית תוחלת החיים! לכן ככול שתקדים ותרכוש ביטוח סיעודי , כך התעריף יהיה יותר נמוך.
 
למעלה