שאלה בקשר לדואר

ענת55555

New member
שאלה בקשר לדואר

1 - אם אני שולחת דואר רשום לארה"ב (לא EMS ולא Eco-Post) - אני לא יכולה לעקוב אחרי החבילה ברגע שהיא יוצאת מישראל, האם הלקוח יכול לעקוב אחרי החבילה בתוך ארה"ב?
2 - בהגדרות של המשלוח ב-ETSY יש אופציה לשדרוג (Upgrade), שמוגדר שם כ"להציע משלוח מהיר יותר ללקוחות". אם השדרוג שאני מציעה הוא משלוח רשום על פני משלוח רגיל - אין פה עניין של משלוח מהיר יותר - האם זה קביל להציע שדרוג כזה? או שזה לא עומד בכללי השדרוג?
תודה מראש לעונים.
 
דואר וזה...

1. לגבי מעקב אחרי דואר רשום אני לא חושבת שיש אופציה גם ללקוח בארה"ב, אם יש כזאת אופציה הייתי שמחה לדעת עליה בעצמי

2. לגבי השדרוג ניסיתי לחפש מאמרים באטסי שעונים על השאלה ולא מצאתי. כעקרון אני לא רואה שדרוג ללקוח בין רגיל לרשום ואני גם לא מעזה לשלוח לא רשום כי אחרת זה טוטו - יש סיכוי שהחבילה תגיע ויש סיכוי שלא. אני חושבת שאם מציעים שדרוג זה צריך להיות בין רשום לבין חברת שליחויות חיצונית שאפשר לסמוך עליה שבאמת תעלה הרבה. אני לא ניסיתי בנתיים להציע שדרוג או להשתמש בחברה יקרה יותר.
 

ענת55555

New member
הי, תודה על התגובה.

1. יכול להיות שיהיה לי עדכון - כשהייתי בדואר (ושלחתי רשום לארה"ב) שאלתי את הפקידה את השאלה הזאת - האם הלקוח יכול לעקוב אחר החבילה בתוך ארה"ב עם מס' המעקב של דואר ישראל - היא טענה שכן. ואמרה שאם אבוא אליה עם מספר המעקב היא תוכל להגיד לי מה מצב החבילה. אני מתכוונת לנסות זאת בפעם הבאה שאהיה בדואר, אם יש חידושים - אעדכן. (אני רוצה להאמין שיש אפשרות - אחרת, מה הטעם לבחור בדואר רשום?).

2. תודה על הניסיון לחפש. אולי אשאל את אחד הממונים שם.
הסיבה שאני לרוב שולחת רגיל (ולא רשום) היא כי המוצר שלי זול ולא נראה לי הגיוני לבקש 5 דולר עבור משלוח. (אם המשלוח לא יגיע אני אקח על עצמי לפצות את הלקוח). אבל הצעתי אופציה של רשום עבור מי שכן ביקש, בשביל מספר המעקב.
נראה שאכן ETSY התכוונו שמשלוח משודרג יהיה מהיר יותר (אם אני מבינה נכון יש גם שירותים של דואר ישראל שהם יקרים יותר - כמו אקו-פוסט ו-EMS עוד לפני שהולכים לחברות חיצוניות, לא?)
תודה בכל מקרה.
 
הי ענת בשמחה ו...

תודה רבה שעידכנת
לגבי דואר רשום אם את מתקשרת לשירות של הדואר הם בשום פנים לא אומרים מה מעבר למתי שזה יצא מהארץ, האם הם יודעים?! יש סיכוי שכן. אני לא מצליחה לגמרי להבין את הקטע עם השירות הזה, כי באמת למה צריך דואר רשום אם הוא בדיוק כמו דואר רגיל.

אני מבינה את מה שאת אומרת לגבי זה המוצר זול מצד שני תוסיפי למוצר עוד איזה דולר ולמשלוח עוד איזה דולר ותשלחי רשום. לקוח שמחכה חודש למוצר והמוצר לא מגיע ואז צריך לחכות חודש נוסף שאולי יגיע זה לא לקוח מרוצה - אבל זו רק דעתי :)

אקופוסט שלחתי כבר - לפעמים זה מגיע מהר יותר ולפעמים לא, לפעמים יש מעקב ולפעמים לא.

EMS לא ניסיתי - יקר מאוד!

בהצלחה המשיכי לעדכן, אני גם ארשום אם יהיו לי השגות כלשהן לגבי המשלוחים :)
 
למעלה