שאלה בקשר למטען...

  • פותח הנושא Aדי
  • פורסם בתאריך

Aדי

New member
שאלה בקשר למטען... ../images/Emo41.gif

קניתי מצלמה בארה"ב, והיא באה עם המטען שבתמונה, האם אפשר לחבר את המטען ישירות לחשמל או שצריך שנאי? לפי מה שאני רואה אפשר, אבל אני רוצה להיות בראש שקט... תודה, עדי.
 
פעם ראשונה שאני רואה שנאי

שמתאים למתח מי 110 עד 220 וולאט בלי מתג . אים כתוב אז זה מתאים
 

מאגר

New member
זהירות

צריך לבדוק אם אין לא מפסק בתוך המקום שמחברים את הכבל לחשמל יכול להיות שיש לו שם מפסק אם לא כניראה שזה המטענים של העידן החדש שמתאימים לכל סודי המתחים ישירות
 

רשר

Well-known member
מנהל
לפי המשקל שלו הוא אלקטרוני

סביר שיעבוד בכל המתחים. בגווגל מצאתי שנמכר גם באירופה וגם בארה"ב ללא כל התראה בענין המתח. אבל ליתר ביטחון תשאל את המומחים לצילום בפורום "ציוד טכני לצילום" בתפוז. רן
 

רז חשמל

New member
מטען

כמו שזה נראה הוא מתאים לתווך המתחים שכתוב עליו. לי יש מצלמה של NIKON עם מטען תווך מתחים כאלה, ספק של PALM ומטען של סוללרי כנ"ל.
 

eladts

New member
אין מה לדאוג

לי יש מצלמה של SONY שקניתי בארה"ב והמטען עובד טוב מאוד גם בארץ. גם המטענים של רוב המחשבים הניידים מתאימים גם ל-110V וגם ל-220V ללא מפסק.
 

Aדי

New member
../images/Emo45.gif תודה לכולם!

אכן המטען מתאים ללא מפסק למתח של 110-240V, פחות כאב ראש
 

roy269

New member
שחור על גבי לבן

כתוב מתח כניסה מותר 100 עד 240 וולט בתחום תדרים 50 עד 60 הרץ הכל טוב ויפה אבל למתעמקים בנושא יש כמה שורות מאד מביכות מייד לאחר מכן רשום למשל 60 וולט אמפר עבור כניסה של 100 וולט ו-75 וולט אמפר עבור כניסה של 240 וולט. לעומת זאת הספק המוצא - 9.5 וולט - 2.7 אמפר הוא פחות מחצי ההספקים שרשומים למעלה. ויותר מזה בשורה נוספת רשום - מתח כניסה 100 עד 240 וולט ז"ח והספק של 34 ווט. פרס מובטח למוצא התשובה הנכונה לסתירות לכאורה בנוגע להספקים השונים המופיעים על תווית המטען.
 
למעלה