שאלה בקשר לעתודה

anabioein

New member
צהריים טובים,

גם לאנשים בשנים מוקדמות מותר להביע את דעתם ולהתווכח. חופש הדיבור, אתה יודע. שאל סטודנטים לרפואה מכל השנים מתי הם יקבלו את התואר (כוונתי ל MD), תקבל מגוון תשובות. גם בשנים מתקדמות לא תמיד שמים לב לדברים הקטנים והקריטיים שקשורים לעתיד המקצועי. שאל סטודנט בשנה ו' מה משמעות הציונים של בחינות הגמר ולא בטוח שתקבל תשובה נכונה. שאל סטודנט בשנה ה' וכמעט בטוח שהתשובה תהיה שגויה. מה משמעות הערות משמעתיות בתיק האישי בבי"ס לרפואה? רוב האנשים שמסיימים בי"ס לא יודעים (או לא חושבים על זה). אני מאמין שאני נמצא במעין שלב מפוכח, הן בהקשר ללימודי רפואה, הן בהקשר של מסלול עתודה לרפואה והן בהקשר של קבלה להתמחויות הנחשבות (ולא. פנימית וכירורגיה כללית אינן נחשבות לכאלה).
 

natalysh

New member
../images/Emo45.gif אגב, מה זרקת שם על הערות בתיק

האישי? יש כזה דבר?
 

anabioein

New member
בודאי. לכל סטודנט יש תיק אישי במזכ

ירות הפקולטה בה הוא לומד. בתיק מרוכזים נתונים אקדמיים וכן הערות ורשמיי ועדות רלוונטיות (ועדת קבלה, ועדת קידום והערכה וכן ועדת משמעת, לא עלינו).
 

anabioein

New member
לא יצא לי להופיע מול הועדה. אבל ממה

שאני יודע, זו ועדה שמתעסקת בין השאר בעניינים כמו; ריבוי מועדי ב' (או כישלון בהם, רחמנא ליצלן), המשך הלימודים בתום 3 שנים, בעיות שאינן משמעתיות וכו'. אם תרצה מידע נוסף, אני יכול להפנות אותך למישהי שייצגה סטודנטים בועדה (ואם אני זוכר נכון, גם עמדה מולם אי שם כשעוד היינו צעירים).
 

Patch A

New member
תודה על המידע ../images/Emo13.gif

אוקיי, עוד ועדה שלא רצוי לפגוש יותר מדי פעמים...
 
אהלן אופטיפ

מוזר לפגוש אותך גם פה בפורום לימודי רפואה, בכל מקרה זאת שאלה מאד אינדווידואלית, עתודה או לא עתודה, בסופו של דבר עתודאי זה עוד פרק בחיים, ולא כל החיים. יש נם אנשים שמצטערים על כל שניה, מצד שני תקרא את מאמרי קטלר בפורום עתודה ותראה שיש אנשים מרוצים. היתרונות והחסרונות כבר נכתבו, כל מה שנותר לך לעשות זה להחליט.
 

אופטיפ

New member
תודה לכל העונים והעונות../images/Emo140.gif

כנראה שעכשיו כל מה שנשאר זה לחכות ולראות לאן תנשוב הרוח. תודה באמת, סידרתם לי קצת את הראש, אבל עדיין "שאלת מיליון הדולר" עומדת בעינה.
 
למעלה