שאלה בקשר לתוכנה מירק

GILADOS

New member
שאלה בקשר לתוכנה מירק האם מה שכתוב כאן נכון? כלומר, באמת יש אנשים שמשתמשים במירק בשביל לפרוץ לכינויים בתפוז ולעקוף חסימות בצ'אט?????
 

GILADOS

New member
מישהו מוכן להועיל בטובו לענות לי על שאלתי?????????????????????
 

Sandro

New member
נראה שכן. אומנם כל הפורטלים כגון תפוז, וואלה, נענע וכו' הם עשירים בכסף, אבל עוד לא נתקלתי שם במנהל אחד שיודע להזיז שם את העניינים כמו שצריך. לצערינו (ולשמחתי), הצ'אט של תפוז ודברים אחרים בתפוז פרוצים לחלוטין, לדעתי לא ניתן לתקן את כל חורי האבטחה, אבל בהחלט אפשר להפחית אותם. באופן כללי, לא ממליץ להיכנס לצ'אטים גדולים שאין בהם אבטחה מהסיבות הבאות: 1. אם לא מאפשרים כניסה למירקרים, הם לא מוכנים לקבל מירקרים, ז"א שהם פרוצים מהבחינה של מירקרים בכניסה לצ'אט וזה אומר שהם לא ערוכים למתקפות של מירקרים. 2. כניסה לצ'אט תאפשר למירקר (והוא לא צריך להיות עם הרבה השכלה) ליימר, לראות את האייפי שלך, את ההוסט ופרטים אחרים. 3. מה שהזכרת הרגע נכון ואמיתי, לא יודע אם הבאגים שם תוקנו. 4. יש שם פדופילים שמסתובבים ללא השגחה ומטרידים קטינים. אז נכון, אני מסכים עם חלק מהאנשים שטוענים שצ'אט יכול להמיט אסון על ילדים, אם הצ'אט לא תחת פיקוח מסוים.
 

GILADOS

New member
תודה על התשובות אבל למה כשכתבת "לצערינו" כתבת בתוך סוגריים "לשמחתי"?????
 

elan4

New member
אני רצה להגב בקשר לעזיז את הענינים Sandro אתה מכיר אותי בתר השם אילן אני רצה לנגב בקשר לעזיז את הענינים מנהל הצט של וואלה לא מענין אותו מי הצט! הוא פתר את כל המנהלים הצט של נענע יש שם איזה בוט מסקן בחדרים הרשי וכלם iol איחיל הצר המירק אומגה לא מנהל שם את הצט בקצר בשבל לעזיז את ענינים צרך מנהל טוב אז בקצר בצטים העילה מתר ליכנס דרך מירק! לוואלה דרך המירק מאדדוג מירק או Only Perfect Existence או אומגה סקפריט לכל מי שמענין בהסבר מרכב יתר שיפנה עלי
 

Sandro

New member
תגובה לאילן שמע, כמה שאני שונא פורטלים גדולים כמו וואלה, אין לך ולעוד ליימרים כמוך שום זכות להחליט שהם מנהלים פתאום, הלוואי והחוק על עבירות אינטרנט היה נאכף יותר והיו מתלוננים עליכם. אם נענע רוצים לשים רובוט מסכן שישמור על הצ'אט, זכותם! למי שמשתמש באומגה, הגיע הזמן שתבין שאחיאל ליימר בקנה מידה שלא ניתן לתאר ומאוד חבל לי שהוא יצר את הסקריפט המפגר הזה לא רק שהוא העתיק כמעט את כולו, שהמון אנשים משתמשים בו ולא יודעים שהוא כרטיס הכניסה לשליטה במחשב שלהם.. אחרת, למה הוא לא מאפשר לנו לראות את הסקריפט שלו? הרצתם פעם בדיקה על אומגה סקריפט? אולי התוצאות ישכנעו אתכם. ואגב, לא דיברתי על שגיאות הכתיב הרבות שיש לנער בגילך, כי אני ממש לא בא לרדת עלייך, למרות שניסית להשתלט לי על כמה חדרים בצ'אט.
 
למעלה