שאלה בקשר לתקנה 40 א
שלום,
קיבלתי דוח לפי תקנה 40 א-סטייה מנתיב נסיעה עם הפרעה או סיכון לתנועה.
מה שקרה - נסעתי בנתיב תנועה עם חץ ישר קדימה, רציתי לעבור לנתיב עם חץ פנייה שמאלה.
בפניה שמאלה היה רמזור אדום ולכן רכבים בשני הנתיבים לפנות סטייה מנתיב נסיעה עם הפרעה או סיכון לתנועה עמדו.
נעצרתי בנתיב שלי(של נסיעה ישר) כש משמאלי(רכבים בנתיב שפונים שמאלה) היה מרחק של 10-15 רכבים מהרמזור עד לרכב שעמדתי לצידו
ואחרי הרכב שעמדתי לצידו היה תור ארוך של רכבים שרוצים לפנות שמאלה בשני נתיבים.
אותתי שאני רוצה לפנות שמאלה וכשהרמזור שמאלה התחלף לירוק נהג הרכב משמאלי אפשר לי להשתלב בנסיעה לפנייה שמאלה.
מיד לאחר מכן השוטר שעמד בצומת עצר אותי וקיבלתי דו"ח הנ"ל.
האם זה שהיה רמזור אדום אצל פונים ימינה ולכן נעצרתי ולאחר שהרמזור התחלף לירוק והשתלבתי בעזרת רכב משמאלי שאפשר לי להשתלב
עדיין נחשב סטייה מנתיב נסיעה עם הפרעה או סיכון לתנועה?
אני רוצה לציין שמימיני היה עוד נתיב נסיעה ישר רגיל ועוד אחד ישר לתחבורה ציבורית ולא הייתה תנועה בהם כאשר עמדתי להשתלב שמאלה.
תודה
שלום,
קיבלתי דוח לפי תקנה 40 א-סטייה מנתיב נסיעה עם הפרעה או סיכון לתנועה.
מה שקרה - נסעתי בנתיב תנועה עם חץ ישר קדימה, רציתי לעבור לנתיב עם חץ פנייה שמאלה.
בפניה שמאלה היה רמזור אדום ולכן רכבים בשני הנתיבים לפנות סטייה מנתיב נסיעה עם הפרעה או סיכון לתנועה עמדו.
נעצרתי בנתיב שלי(של נסיעה ישר) כש משמאלי(רכבים בנתיב שפונים שמאלה) היה מרחק של 10-15 רכבים מהרמזור עד לרכב שעמדתי לצידו
ואחרי הרכב שעמדתי לצידו היה תור ארוך של רכבים שרוצים לפנות שמאלה בשני נתיבים.
אותתי שאני רוצה לפנות שמאלה וכשהרמזור שמאלה התחלף לירוק נהג הרכב משמאלי אפשר לי להשתלב בנסיעה לפנייה שמאלה.
מיד לאחר מכן השוטר שעמד בצומת עצר אותי וקיבלתי דו"ח הנ"ל.
האם זה שהיה רמזור אדום אצל פונים ימינה ולכן נעצרתי ולאחר שהרמזור התחלף לירוק והשתלבתי בעזרת רכב משמאלי שאפשר לי להשתלב
עדיין נחשב סטייה מנתיב נסיעה עם הפרעה או סיכון לתנועה?
אני רוצה לציין שמימיני היה עוד נתיב נסיעה ישר רגיל ועוד אחד ישר לתחבורה ציבורית ולא הייתה תנועה בהם כאשר עמדתי להשתלב שמאלה.
תודה