שאלה דחופה לד`ר ולמי שיודע..

שאלה דחופה לד`ר ולמי שיודע..

אני מתגלחת בסכין גילוח של venus הבעיה שהרבה פעמים אני נחתכת וזה כואב, יותר מזה הגילוח הוא עד טווח של 24 שעות הכי הרבה! אח``כ הצמיחה דוקרת וכואבת עד כדי בכי.. רציתי לשאול במה הד``ר ממליץ להתגלח, יש לציין שלא עשיתי שעוה מעולם מחשש כאב- אני מאד רגישה לכאב.. מה חשוב לבדוק במכונת גילוח לנשים אם אני קונה? מה הכי פחות כואב? ומה ההבדל בין מ.גילוח של נשים לזו של גברים? אם אקנה של גברים?? אפשר מידע בכל הנושא אשמח! תודה!
 
שימוש בסכין גילוח

השתמשתי גם בסכינים של venus כשעוד הייתי מגלחת ובסה"כ הייתי מרוצה מהם. לא כתבת איפה את מגלחת, כי אם את מגלחת בית שחי או מפשעה זה הגיוני שהצמיחה דוקרת, אבל אם גם ברגליים זה ככה כנראה שאת לא משתמשת בסכין כמו שצריך. חוץ מזה שתוך כדי הגילוח את לא אמורה להחתך בכלל. כל הצורה של סכין הגילוח בנויה לזה שלא תיחתכי. אם לא עשית שעווה מרוב חששות מהכאב המתלווה לזה, אל תשקלי בכלל מכונה ואני אומרת את זה מניסיון. עד כמה שאני יודעת, מכונת גילוח לנשים תולשת את השערה מהשורש. וזה כואב, מאוד כואב. תחשבי שתולשים לך את השערות עם פינצטות קטנות... מכונת גילוח לגברים מגלחת את השערה מעל פני העור ואני לא יודעת עד כמה זה אפקטיבי. מה גם שהמבנה שלה מותאם לפנים ולא לבית שחי או רגליים. פתרון מוחלט לכל העניין הזה, בעיקר אם את מפחדת מכאב, זה לייזר. זה אומנם נשמע מטורף אם אפילו לא עשית שעווה אי פעם, אבל אני ממש ממליצה. זה פתר לי את כל הסיפור עם הגילוח, כי הייתי צריכה לגלח בית שחי כל יום וזה סיוט. אם את שואלת אותי, תוותרי על לנסות להוריד שיער במכונה.
 
גילוח

לא ברור באיזה אזור את מתגלחת בכל מיקרה אין שום סיבה לחתכים כנראה את לא מתגלחת בצורה נכונה ומומלץ שימוש רק בסכינים המיועדות לנשים ואם מכונה אז גם כזאת שמיועדת לנשים במידה ואת סובלת מכאבים יש לשקול טיפולים בקרן אור או לייזר
 
למעלה