שאלה דחופה לחברי הפורום הקדוש

שאלה דחופה לחברי הפורום הקדוש

ישנו דבר המציק לי מאוד שלאחרונה נתפסתי לכפירה ומינות ושאלתי לחכמי הפורום היא, איך אפשר ע"פ הקבלה להוציא את דיבוק הכפירה ממני ? ואיך לגרום ע"פ הקבלה שאתחיל לראות את תורת משה כאילו היא כן יצירה אלוהית? ואיך אפשר ע"פ הקבלה להכניע את יצר המינות שהצליח לשכנע אותי שכל התורה והמצוות הן יצירות אנושיות והמצאות שאין לי שום מחוייבות לקיימם? והאם ע"פ הקבלה אפשר לגאול את נשמתי למרות שאין אני מאמין בקיום נשמה? אודה מאוד לכבוד תורתכם באם תתיחסו יפה למצוקות אלו ותענו לי על מצקצת מן המצוקות הלופתות אותי מכל עבר
 
למה אתה רוצה גאול את נשמתך ?

אם אתה לא מאמין בקיום נשמה ??? בכל מקרה אני ממליץ לך על פי הקבלה קריאה/לימוד של הזוהר עם תרגום לשון הקודש, כי יש בזה שתי מעלות: אחד זה אור קדושה שנמשך על הנשמה עצם הקריאה בזוהר גם בלי הבנה. שתים, זה המוסר העצום שיש בחלקים גדולים מסיפורי הזוהר שנותן יראת שמיים גדולה, ורצון להדבק בה' ע"י לימוד התורה הקבלה ושמירת המצוות. אפשר לקנות זוהר עם תרגום לשון הקודש שכל הסט עולה כ- 150-200 ש"ח, וגם להבין מה שקוראים/לומדים. או זוהר לשון הקודש לקריאה/לימוד באינטרנט בהצלחה !
 

ינוקא1

New member
תשובות :

1. איך אפשר ע"פ הקבלה להוציא את דיבוק הכפירה ממני ? תשובה - לצעוק "דיבוק צא !" 3 פעמים , ולקפוץ על רגל אחת. ואיך לגרום ע"פ הקבלה שאתחיל לראות את תורת משה כאילו היא כן יצירה אלוהית? תשובה - בשביל בעיות ראיה יש אופטימטריסט או רופא עיניים. ואיך אפשר ע"פ הקבלה להכניע את יצר המינות שהצליח לשכנע אותי שכל התורה והמצוות הן יצירות אנושיות והמצאות שאין לי שום מחוייבות לקיימם? תשובה - לשכנע את יצר המינות שגם הוא בעצמו המצאה אנושית ואין לך מחויבות לשמוע לו. והאם ע"פ הקבלה אפשר לגאול את נשמתי למרות שאין אני מאמין בקיום נשמה? תשובה - לא. תאמין בקיום נשמה ואז נגאל אותך.
 

בני33

New member
ינוקא,,ומוסיף הייתי ושואל כך;

מתי וממי הפורום הזה קיבל ''הקדש'' ונעשה קדוש???
 
בטח שאתה מאמין שיש נשמה

אחרת לא היית מחפש לגאול אותה. אחרת לא היה לך ייסורי מצפון כאלו. אחרת, זה לא היה מפריע לך בכלל.
 

קליט

New member
ניסית אולי להשתתף

בסמינר/סדנא רצינית של כמה ימים/שבוע ביהדות ? . . . הם מוכיחים לך שיש אלקים ושהתורה אמת וישר נחמד ונעים . יש סדנאות כאלה הנערכים ע"י אירגון "ערכים" . אם ברור לך שהכל נכון ובכל זאת צצים לך מחשבות, - זה כי יש לאדם תכונה ודחף לחשוב על מה שאסור, ואתה לא אשם בדבר . מחשבות "כפירה" כאלה אין להם משמעות שלילית, זה סתם מחשבות שלא מזיקות כי אתה יודע שהתורה אמת . עכשיו כשאתה יודע את זה אז אמור להיות לך יותר קל בענין . בהצלחה
 

מוטילו6

New member
הייתי עונה לך אם היית כופר אמיתי

אבל לפי המובן משאלתך אתה לא יודע לכפור ואתה לא יודע במה לכפור. להיות כופר או אפיקורוס זאת מעלה נשגבה שלא כל אחד מגיע אליה. כיום כל ש"מ חושב שהוא כופר או אפיקורוס או מין ובעצם הוא לא יותר מאשר תינוק שנשבה לבין האומות (שבמח ובלב שלו עצמו). אז בתור "כופר" אני לא יכול לעזור לך כי כופר אתה לא. אם תכתוב את כל השאלה שוב בתור "תינוק שנשבה" אז אולי בעז"ה אפשר יהיה לענות לך.
 
למעלה