נועם אני מבין שאתה מכונאי בארץ
אבל צבע לא אומר כלום בדיוק כמו שדיברת על ה-TRIM בבואינג ואני הראתי לך שיש הרבה הבדלים בין מטוס למטוס. איין לי ספק שחיברת הרבה צינורות, יותר ממני כי אני לא מחבר צינורות, אבל אני טס למספר מדינות והצבע של הצינור לא אומר כלום, בכל מקום הצבע יכול ליהיות שונה, אז בוא נעזוב את הצבע שלא אומר כלום, תלוי איפה מחברים את הצינור המדובר, ואם תקרא את התשובה שלי תראה שלא אמרתי את מה שאמרתי באופן מוחלט, דיברתי על שני צינורות נפרדים ונתתי דוגמא לשניהם, מה שכתבתי לך היה בשביל להסביר שצבע לא אומר כלום, אל תשכח שהתחזוקה והכלים בהם אתה משתמש הם בישראל בלבד, במדינה אחרת הדבר יכול ליהיות שונה, במיוחד כשדיברת על ה-APU , שוב זה דפוס הפעילות בב"ג אך לא בכל העולם, וזה כדי שהרשות תרוויח עוד קצת כסף, בעולם לא כך הוא הדבר, אני רק אתקן אותך שוב: מבחינה בטיחותית בזמן תדלוק אסור להתחיל בפעולת ההתנעה של ה-APU, אך אם ה-APU במצב פעולה אפשר לתדלק.