שאלה חשובה בנוגע לשלילת רישיון

  • פותח הנושא DANZL
  • פורסם בתאריך

DANZL

New member
שאלה חשובה בנוגע לשלילת רישיון

שלום לכולם, אתמול עשו לי בדיקת אלכוהול ומצאו אצלי כמות קצת מעל המותר, שללו לי את הרישון ל-30 יום אבל לא החרימו את הרכב. כמו כן נקבע לי תאריך למשפט. אני צריך לציין שבזמן הבדיקה הייתי שפוי לגמרי ואפילו עשו לי בדיקה פיזים של ללכת עם ידיים למעלה והייתי בסדר גמור. יש למישהו מושג מה בדרך כלל העונש?איך דוחים משפט ואיפה? ומה כדאי לי לעשות...
 

MedArt

New member
העונש הוא שלילה, השאלה רק לכמה זמן.

השופט לא מקבל את זה קצת מעל המותר, וכמה זה קצת בשבילך? אתה צריך להבין שיש החמרה על נהגים כמו שלא היתה אף פעם במדינת ישראל. אה ועוד דבר, אני ממש לא ממליץ לך לדחות משפט.
 
גישתו של שופט

שופט בהחלט לוקח בחשבון את רמת החריגה מהחוק ואת סבירותה, ועל כן שופט עשוי להתייחס אחרת אל אדם שסטה קצת מהקבוע בחוק מאשר אל אדם שחרג באופן ניכר ומוגזם. בנוסף שופט לוקח בחשבון את גליון ההרשעות הקודם של הנהג ביחס לותק נהיגתו ושיקולים נוספים כגון: חשיבות הרשיון לפרנסה של האדם ועוד. זה לא אומר שאתה זכאי (נתפסת שיכור ובזה אתה מואשם אלא אם כן הוכח אחרת) אלא פשוט לכשתורשע,היקף גזר הדין מושפע מזה. אני אומר את הדברים האלו תוך שאני עובר קורס בדיני תעבורה משופט. אני לא יכול להגיד מה יהיה העונש כי זה שיקול דעת פרטני של שופט אבל כן להסביר על מה הוא בין היתר מתבסס בהחלטתו. עצתי לך היא לקחת עו"ד טוב ולהתייחס לעניין במלוא הרצינות כי העונש עשוי להיות כבד, שלא לדבר על הכתם שזה עושה לך בגליון ההרשעות.
 
למעלה