שאלה: כמה ילדים יש בכתות של הילדים

noa_f

New member
שאלה: כמה ילדים יש בכתות של הילדים

שלכם? ואם תוכלו לומר גם באיזה איזור בארץ, זה יעזור מאוד. אנחנו ב"מסע צלב" מול העירייה.
 

אמיר.

New member
כ - 30

אבל אנחנו בי"ס אינטגרטיבי. ויש לזה השלכות מבחינת התקצוב.
 

droli

New member
נעה - ברוכה הבאה!

אצלינו בכיתה שלנו יש רק!? 29 תלמידים, ואנחנו קיבלנו את זה כפרס מאחר ויש לנו בכיתה ילדים קצת יותר קשים. אז בשביל להשתיק אותנו בעדינות קיבלנו צ´ופר כזה. הכיתות המקבילות גדולות יותר. אנחנו מאיזור השטחים. מנסיון שלי - אפשר עם רוצים להתמודד מול המערכת. ניסיתי כמה פעמים והצלחתי. מיכל, שענתה כאילו היא חלק ממניין התלמידים בכיתת בתה.
 

tovama

New member
ברכות ברכות

איזה כיף שיש בית עבור הורי היסודי! 2 הילדים שלי בבתי ספר יסודיים שונים אורי בן 11 בכיתה ו´ ובכיתתו 23 ילדים בלבד, וזאת מכיון שנוספו השנה ילדים חדשים לכיתה, לכן פיצלו אותה! קרן בת 8 והיא בכיתה ג´. בכיתתה 33 ילדים.
 
באזור הדרום הקרוב -

בכיתה ה´ - 29 ילדים בכיתה א´ לאחר מאבק ממושך של פורום הורים בית סיפרי - נפתחה כיתה א´ רביעית ויש 27 ילדים בכיתה. בהצלחה מול המערכת.
 

רובנס

New member
אולי צריכה לקום תנועת מחאה של ../images/Emo122.gif

הורים לילדים בגילאי בית ספר נגד ריבוי תלמידים בכיתות מה הפלא שהמורות בימינו אינן חדורות בהרגשת יעוד אז יאלה בשיניים
 

אתיר

New member
אצלנו

בכיתות ו´ ו-ד´ 20 ילד בכל כיתה. 2 כיתות בכל שכבה השנה ההנהלה רצתה לצרף את הכיתות לכיתה אחת בכל שכבה. מכיוון שאנו מאיזור גילה מול בית ג´אלה, "התמזל מזלנו" ובהתערבות ראש העיר לא היה איחוד. בשנה הבאה.......יהיה סיפור אחר.המסקנה היא..... למצוא תירוצים.
 

noa_f

New member
תודה על ההענות. אשמח לשמוע עוד

ולכן אני מקפיצה...
 

anat30g

New member
באשקלון

כיתה א´ 37 ילדים - בכיתה ג´ 34 ילדים. אגב - יש לנו בעיר בי"ס של חינוך אפור - למדעים - שההורים בו משלימים בממוצע 600 ש"ח לחודש - ושם בכיתה א´ יש 40 ילדים בכיתה...
 

droli

New member
בחינוך אפור 40 תלמידים?

רגע לא מבינה - חינוך אפור אמור להיות פרטי כאילו לא?
 

anat30g

New member
נכון

אבל כל כך הרבה הורים רצו שהילד שלהם ילמד שם - שהיו מוכנים לסבול... אני חשבתי שזה מוגזם - גם לשלם 600 ש"ח לחודש וגם ללמוד בכיתה של 40 ילד... לא ש-37 זה הרבה פחות - אבל לפחות זה חינם.
 
ומדעים הוא גם

בית ספר דתי... כך שאני עם כל הכבוד - כחילונית לא מוכנה לשלוח את הילדים שלי לשם. יש גם את אומנויות - שגם שם משלמים סכום דומה אבל אני לא יודעת כמה תלמידים יש שם בכל כיתה.
 

anat30g

New member
זאת אחת הבעיות של הבי"ס

ל"מדעים" יכולים להגיע גם חילונים שאין להם בעיה עם התכנים הדתיים של בית הספר. ויש רבים כאלה שחושבים שהילד שלהם נבון - אבל נטול כשרונות אומנותיים - ולכן לא יוכל להתקבל לאומנויות. לדעתי האישית יש בעיה לילד חילוני ללמוד בבית ספר דתי וההפך - כי התכנים של בית הספר מתנגשים עם מה שקורה אצלו בבית.... שלא לדבר על הקונפליקט שנוצר בבתי ספר שהם יותר ממ"ד (ממלכתי דתי) - כמו אלה של ש"ס ודומיהם שגורפים לתוכם תלמידים מבתים חילונים בשל הטבות סוציאליות שהם מעניקים (ארוחה חינם - יום חינוך ארוך - שמהווה פתרונות להורים שונים שעובדים עד מאוחר).
 
למעלה