שאלה לא קלה (או ליתר דיוק - שאלות)

HouseAtreides

New member
הבעייה עם האמירה השנויה במחלוקת

היא שטרם שמעתי אותה נאמרת ע"י מישהו שמסוגל לרדת לעומקם של דברים. לפחות לא במובן שאליו התכוונת........ לא יודע... אנסה להתעמק מאוחר יותר, בינתיים לא מצליח להוריד את דמות הערס המצוי מהעיניים למשמע האמירה "הזו". לגבי האמירה של אלון, דווקא יותר קל לי: אולי הוא התכוון לומר ש"משיכה" היא פונקציה של יותר ממשתנה אחד (במאמר מוסגר: אפילו "משיכה מינית חייתית" היא כזו לדעתי), וגם אם נצא בהנחה שרוב המשתתפות מעוררות משיכה מינית חייתית מעל הממוצע, הרי שיתר הפרמטרים מורידים את ערך הפונקציה הרחק הרחק למחשכי תהום..
 
טרם אמרתי לך שאני חולה עליך כי אתה מאתגר אותי

מחשבתית ( לא כאינדיבידואל באופן גלובלי אלא נקודתית בהודעותיך
), אזי הינה: אני חולה עליך כי אתה מאתגר אותי מחשבתית
. זה נדיר למדי אם כי לא תקדימי בפורום הספציפי הזה
. כאן אתה יוצא מנקודת הנחה שמודעות הינה הכרחית לביטוי מדויק של מצב רגשי וזו לדעתי הנחה שגויה - לא סתם לעיתים דווקא ילדים מבטאים במדויק מצבים רגשיים גדולים על מודעותם בכמה וכמה רמות. "הייתי עושה לה טובה" = { "אני יודע שאין לי סיכוי אז אני לא מנסה אפילו, אבל אם הייתה באה לבד
...", "בטח הייתי מזיין, אם כן למה אני לא מנסה? שתבוא לבד, למה מה קרה?!",..., "לא שווה לי להתאמץ כי לא כזה בא לי, אם הייתה נשכבת ולא הייתי צריך להתאמץ זה כבר דבר אחר"} השורה התחתונה היא אותה השורה - מילולית המשפט אומר "אם הייתה מבקשת, הייתי בא".
 

HouseAtreides

New member
לא חולה../images/Emo193.gif ולא שרופה../images/Emo70.gif../images/Emo42.gif

אלא שזופה ובריאה! (מתי, איך ואיפה זה קרה, שמילים שליליות הפכו למחמאות?) באשר לנק' ההנחה שיצאתי ממנה - נראה לי שלא פירשת אותי כ"כ נכון... התכוונתי שלי אישית יש בעיה לחשוב לעומק על "האמירה השנויה במחלוקת", כי אני לא מצליח לחשוב עליה ובו-זמנית גם להעלים את דמות הערס המצוי שקופצת לי מייד לראש. עוד בילדותי למדתי שמסוכן לחשוב לעומק בנוכחות ערס - אני עוד עלול לחטוף כאפה. הרפלקס הזה לא עוזב אותי מסתבר
נו.....טוב, נראה לי שהערס יצא רגע לעשן, וזו ההזדמנות שלי לומר את דברי...... אבל כדאי להצטייד בהרבה כוחות נפשיים, כי המסקנות לא הולכות להיות מלבבות: "הייתי עושה לה טובה"...... התרגום הוא..............: שמע, מילואימניק יקר, כחבר בברית הגבריות ודאי תבין מה קורה לי למראה הגוף הנשי הזה אשר לפנינו. יו! איזו מרפסת! איזה כיף לתחתונים שלה כרגע! הייתי....... מזדקן איתה. סתם, נראה לך? רגשות? אני? חלילה וחס, וכרפס. אני לא רכרוכי אלא מחוספס, לא אפול לרגליה, לא אדליק לה נרות, לא אתאהב בה ולא אבכה כמנהג הגויים. גבר צריך להיות גבר, להישאר במאדים, לעולם לא אנטוש את חברי למילואים בגלל אשה מנגה. אוי! אבל אני לא שולט בזה! הייתי......... ססססססאמק, הייתי עושה לה טובה!
 
הוא אחד הגדולים ../images/Emo45.gif.

כשיירגע עניין הפרק נעלה שרשור מערכונים, פרודיות וקטעי סטנד אפ.
 

PhilipTraum

New member
סוגייה מעניינת

האם להשאר בפורום הזה או לא - ניתוח סביר למדי של אמירות שונות, מצבים בחיים וקישור ל Jon Lajoie - אלו סיבות מספיקות להשאר פה. וזה פאקינג פורום של תוכנית ריאליטי. יש לי (וגם לכם) דברים עדיפים לעשות עם הזמן. בקצרה - יש כבוד שושיטה. האם על החנונים להשתנות כדי לזכות ביחסי מין? זו סוגיה שדי קל לענות עליה. מה המטרה? אם את עושה משהו מסויים, כל חייך, וזה לא מוביל אותך למקום שאת מעוניינת בו - דרך די טובה להגיע לאותו דבר, היא להשתנות. האם לכאורה היעד הסופי של החנונים הללו זה to get laid? אין לי מושג. אינני מכיר את משתתפי העונה הזו (מכיר 2 מהעונה הקודמת, ושאלתי רק אחד מהם לגבי המניעים שלו להשתתפות בתוכנית, התשובה שקיבלתי לא הניחה את הדעת, ואני מאמין שהייתה פשוט שקר גס) - אין לי שום מושג מה היעדים שלהם, ומה מפריע להם בחייהם. לדעתי, יחסי מין, בשביל בתול בן 19 בעל ראש על הכתפיים (הייתי שם, אני יודע) אינם ממתק מושך מספיק כדי לבצע דברים שנוגדים באופן אקוטי את האופי שלך. דווקא לאחר היכרות עם מערכת יחסים, מחסור בכזו עשוי להיות מורגש יותר. כשהייתי בתיכון בנות לא עניינו אותי כנושא שיש להתעסק בו, להקדיש לו משאבים בלתי נדלים. זה עוד נושא, לא נושא חסר חשיבות אולי - אבל יש מספיק על הראש של תיכוניסט שמנסה להבין את העולם. גם אם שארית החברה מעדיפה להתרכז בללכת לים ובלקיים יחסי מין. אגב, עצה ממי שמקטלגים אותו כחנון לא מעט - אם מקטלגים אותך כחנון, אין בושה בכל היוצא בזה. כלומר, מרבית האנשים שאני מכיר, יוצאים מתוך נקודת הנחה שחנון ממוצע can't get any - אז בשביל חנון, שמודע לסטריאוטיפ הזה, אין בושה רבה בלהודות שאתה בתול, אם זה מצבך. כמנגד, בהחלט יש תחושת "נצחון" בכל שבירה של סטריאוטיפ שכזה. אני למשל נוטה להתלהב מידע בתחומים שלכאורה, חנונים לא "אמורים" להבין בהם. או מעיסוקים והעדפות מוזיקליות שיותר רלוונטיים לערס הממוצע, מאשר לחברי אוהבי הקומיקס והבולשיט-מד"ב-תורן-דוקטוריכולקפוץלי-שארתופעותעדרמיותרותלחלוטין. ולדבר החשוב באמת, פיל - בראייתי הקושי בלהיות בבית עם הבחורות הנ"ל, בהנחה והן לא שחקניות שראויות לאוסקר - זה לסבול אותן, על הטמטום שלהן. הן יכולות להיות אחת אחת בר רפאלי (והן לא) - בשנייה שהן פותחות את הפה, נגמר העסק, הן מכוערות. בשעה 03:03, אינני מתכוון לעשות בדיקת דקדוק/איות/הגיון לפוסט. אז טעות לעולם חוזרת ושאר כסתחים, סבבה? סבבה.
 
הו, זה חופר כמו בובה ../images/Emo99.gif.

בדיוק קיפלנו שרשור סטראוטיפים בשבוע שעבר, משמח לראות גם אותך מדבר על עצמך בגוף שלישי, פיל
. תראה, מה שהולך כאן בהסוואת פורום ריאליטי הוא למעשה פורום של חנונים גאים וחנונפילים מזילי ריר. אנחנו מזיינים הרבה, בעיקר את השכל
. אל תיתן לכותרת להרתיע אותך, יש כאן קהל איכותי להחריד - בצהרי שישי אנחנו רוקדים פה פולקה לבושי גאטקעס עם שלייקעס בצבעי הקשת ( השלייקעס הם סיפור אמיתי
). מעבר לכך אני חובבת את השעות בהן אתה גולש, תישאר ונכתיר אותך כחנון הלילה של הפורום
.
 

PhilipTraum

New member
חנון הלילה?

super hero משהו, זה תואר שאני מוכן להשקיע בו זמן מה - will do (or at least try).
 

innocence

New member
אחחח.. איך אני אוהבת את תפוז..

כתבתי הודעה יפה ונחמדה, וזה מחק לי הכל.. אז אני אנסה לתמצת פשוט כי אין לי כוח לעשות את זה מחדש. אני חשבתי על המשפט הזה מנקודה לגמרי אחרת, ויצאה שהיא פמינסטית משהו. "הייתי עושה לה טובה" *לה*. כמובן שמבחינת כל בחורה לשכב איתי זו זכות גדולה, ולכן זה לא שאני רוצה את זה, אלא הייתי מוכן לתת לה את העונב לקיים איתי יחסי מין, כי אני כמובן נחשק ורצוי ע"י כל בנות ישראל. קיום היחסים זה משהו שהיא צריכה להודות עליו.
 

HouseAtreides

New member
זה נכון לגמרי, וגם כלל לא סותר

אני פשוט טוען שהכאילו-אגו-טריפ הזה בא לאמיתו של דבר ממקום של הכחשה. של נסיון מאצ'ואיסטי עלוב לחפות על העובדה שבמציאות ברור לכל הצדדים מי היה רוצה את מי.
 

ima12

New member
מסכימה. גם אני ממש אוהבת את היופי של סהר, נלה

ולימור... אחרות באמת חמודות, אבל לא כמו שלושת הבנות האלה.....
 

OnlyLeigh

New member
לא מעט אנשים ישלמו עבור הסקס הראשון שלהם? ../images/Emo5.gif

איפה אתה חי?
 
שנינו חיים באותו המקום

אני מבין שאתה מופתעת ונגעלת, יכול בהחלט להבין את השני, רק בבקשה תזכרי שבין "לא מעט" לבין "רוב" יש פער גדול, גדול מאוד. עוד בתיכון שמעתי אי אלו סיפורים על מי שהרגישו שהזמן שלהם "הגיע" והם "חייבים" לאבד את הבתולים לפני הצבא. הליכה לזונה כנראה נראתה להם הדרך הקלה. שניים מהאנשים האלו היו אפילו (סוג של) חברים. מעניין שהיה מין שלב גישוש מוקדם שכזה יציאה למועדוני חשפנות ו"ריקוד פרטי", דברים כאלו. למן הראוי אולי לציין בשלב הזה שאני סולד מכל הרעיון של מופעי חשפנות מהסוג הזה בעיקר בגלל דברים שכאלו. בתור מי שעובד במע' חינוכית גם כן שמעתי כמה וכמה דברים, כולל אבות שמחליטים שהגיע הזמן שהילד שלהם יהיה גבר. פרימיטיבי, די מזעזע, אבל בהחלט קיים
 

OnlyLeigh

New member
זה לא שאני מזועזעת ונגעלת-

- כמו שאני לא מאמינה לזה. הליכה לזונה נחשבת בעיני רוב האנשים כמעשה פתטי לעשות, רוב האנשים לא מעוניינת להחשב כמי שלא מצליחים להשיג בחורה לבד, ונדיר לראות בחורים צעירים במועדוני חשפנות וכ'ו. כמעט בכל המקורות שקראתי בעניין (ואפשר גם לראות באיזור הבורסה, UGH) הרוב המוחץ הוא גיל מבוגר יותר. באשר לאבות שמחליטים לעשות את זה- אני מכירה את העניין כי אפילו אבא של ידיד שהכרתי הציע לו משהו כזה. אני חושבת שאלה לא דברים שנעשים ברצינות אלא סוג של דחיפה.
 
בכל שקשור למיניות האדם

צפי לבלתי צפוי. את מדברת מתוך מה שאת מכירה או יודעת בסביבה שלך, אני מדבר מתוך מה ששמעתי עליו בסביבה שלי, כולל אנשים רגילים לחלוטין שהודו בזה בעצמם. זה בעיני הרבה יותר עצוב מאשר פתטי, אבל זה נושא נורא מסובך וגם רגשי שאני לא חושב שזה המקום לדבר עליו. אבל יש משהו שדווקא כן הייתי רוצה לדבר עליו, שאולי יגרום לך לראות את הדברים באור טיפה שונה - בעבר המאוד לא רחוק שלי עבדתי עם אוטיסטים ("קשים" יותר ופחות) ונפגעי נפש. הייתי בשוק ממקרים שסיפרו לי עליהם (שוב - אנשים סיפרו מהניסיון שלהם, לא משהו שהייתי מעורב בו) על מקרים שבהם המשפחות של החוסים שכרו להם זונה בכדי להגיע לפורקן מיני - כולל אוטיסטים שכמעט ולא מסוגלים לדבר. דיברתי עם מישהי שעבדתי איתה והיא הייתה מעורבת בעניין הזה בהוסטל אחר, והיא סיפרה לי שהדבר היה מקובל על כל הצוות וידוע - ההורים רצו שלבן שלהם יהיה פורקן מיני שמערב אדם אחר, וההוסטל שיתף פעולה. זה לא שאני חו"ח מקביל בין המקרים, אלא בא להצביע יותר על יחס החברה לכל התופעה הזו של מין בתשלום ועל הלגיטימיות שלה.
 

HouseAtreides

New member
וואו, איזה מקרה קיצון הבאת

בהחלט חומר למחשבה. מה הכוונה בכך שההוסטל שיתף פעולה? באיזה אופן?
 
לא ממש יודע לענות לך

בוא נגיד ככה - צריך להביא את ה"מקצוענית" לשטח ההוסטל, לחדר של החוסה, לדאוג להיגיינה שלו לפני ואחרי... לגבי ענייני התיאומים למיניהם, קשה לי להאמין שהייתה מעורבות. אכן מקרה קיצוני. טוב, נו, אני נגרר לזה - יש את הטענה שכל עניין המין בתשלום יכול היה להראות שונה לחלוטין מכפי שאנחנו מכירים אותו היום, שהוא כזה שבבסיסו יש בדרך לפחות אקט קרימינאלי אחד (בד"כ הרבה יותר), ויש אי אלו אנשים בודדים וכו'. ושוב לשם שמירת שמי הטוב ומירוק המצפון - אני בהחלט ובשום פנים לא בעד פנייה של בני נוער לזונות, ובכלל כל פנייה באשר היא לזונה נראת לי כפיתרון אינסטנט רע לבעיות שהן הרבה יותר עמוקות.
 
למעלה