שאלה לבאפריקים הוותיקים

גיל.

New member
תודה לכולם על ההיענות!

באופן כללי נראה שצדקתי. רוב האנשים (11/13, כולל מישהי מחוץ לפורום) לא בחרו כבאפי כדמות המועדפת עליהם. 3 (שוב, כולל מישהי מחוץ) לא סובלים אותה. אחת מהן מנהלת את הפורום. מעניין אם זה יעזור... תודה לכולם!
 

nick at noon

New member
שאלה מאוד קשה

אני מאוד אוהב את באפי אבל היא לא הדמות האהובה עלי ביותר. גם לא ברור לי מה זה הכי אהוב? הכי מצחיק אותי? הכי מרגש אותי? הכי מזדהה איתו? הכי אוהב אותו במחינת אישיות? אניה מאוד מצחיקה אותי, אולי יותר מכל אחד אחר, לפעמים היא גם מאוד מרגשת (לא רק בפרק הגופה). יש בה אבל תכונות אופי מגעילות שהן פשוט מצחיקות. את זאנדר ווילו אני מאוד אוהב גם כי אני באמת חושב שהם אנשים טובים שהייתי רוצה להכיר וגם מצחיקים אותי ומרגשים אותי. אני חושב שבסופו של דבר זאנדר. קשה להסביר למה. הוא פשוט הכי בן אדם. לא רק בגלל שאין לו כוחות מיוחדים. בגלל כל הדברים הטובים שהוא עושה וכל הדברים הלא טובים שהוא עשה. החל מזה שהוא עוקב אחרי באפי בפרק השני לסדרה אפילו שהיא נאלצת להציל אותו, דרך זה שהוא לחלוטין מקבל את זה שהיא חזקה ממנו, זה שהוא מקבל שבאפי לא מעוניינת בו, זה שהוא לא מוסר לה שווילו מתכוונת לנסות שוב להחזיר את הנשמה לאנג'ל, זה שהוא מסתיר את הסוד של קורדיליה שהיא עובדת בחנות בגדים וקונה לה את השמלה, זה שהוא מתמודד עם הבושה בזה שחבריו לומדים באוניברסיטה בעוד הוא עובר בין עבודות אבל בסוף הוא מוצא את דרכו המקצועית לבד, זה שהוא מתמודד עם זה שהוא יוצא עם אניה ומתאהב בה בעוד שהוא יודע שהחברים שלו לא ממש מחבבים אותה ולא מאמינים שמה שיש בינהם הוא אמיתי ובלי להתלונן בכלל, זה שהוא מציל את ווילו ודרך אגב גם את העולם בכך שהוא פשוט נמצא שם בשבילה (מה שבאפי אף פעם לא יכלה ממש להיות). וואו זה יצא ארוך. אבל אני אפילו יותר משוכנע עכשיו.
 

WatchMeWatchYou

New member
לא כותבת כאן בדר"כ, אבל זו שאלה מאוד מעניינת

לא מזמן היה לי דיון בנושא עם חברה שלי. היא - חולת שרה מישל גלר וכל מה שקשור בה. אני - חולה על הסדרה, לא מתה על שמ"ג. אני אמרתי שאני מעדיפה את פיית' על באפי, גם כשהיא הייתה 'רעה'. החברה שלי נורא כעסה עליי, ואז באמת התחלתי לחשוב על מי הדמות האהובה עליי ביותר בסדרה. ויש טיקו בין ווילו לפיית'. מה שבטוח זה שזו לא באפי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ג'יילס.

אהבתי את כל הדמויות במידה כזו או אחרת, אבל הוא היחיד שמעולם לא אכזב אותי. מאחר שהדמויות עברו תהפוכות רבות, בעונה 6 היה שלב ששאלתי את עצמי איזו דמות אני עדיין אוהבת באותה המידה, וזו הייתה התשובה. ואז הגיעה עונה 7...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
(ספוילר, כמובן)

התעללו בדמות שלו. זה התחיל בזה שכדי לבלבל את הצופים ולגרום להם לחשוד שאולי גם הוא הרוע הראשוני, הוא לא נגע באף אחד כשהוא הגיע (סליחה, ממתי הוא מגיע ואין חיבוק עם באפי? או מגע עם מישהו? לשבור את אופי ההתנהגות של הדמות רק עבור טוויסט מטופש זה לא לעניין בעיניי). לאורך כל העונה הוא לא היה כתוב מוצלח, אבל מבחינתי הרגו אותו סופית כשהוא שיקר לבאפי ועשה יד אחת עם ווד נגד ספייק. מבחינתי זה כבר לא היה אותו ג'יילס.
 
מסכים.

וחבל, כי הוא היה אחת הדמויות המוערכות על ידי. אני מבין שכחלק מתהליך ההתבגרות של באפי היא צריכה היתה ללמוד להסתדר בלעדיו, אבל יש הבדל בין זה לבין היריבות חסר הפואנטה והלא באמת באופי של ג'יילס. גם אם ג'יילס לא אהב את ספייק, הוא ידע שספייק עזר להציל את העולם בעבר ולא רק בגלל שיש לו שבב במוח. ברגע הקריטי שבו הם באמת צריכים את העזרה של ספייק, לנסות להרוג אותו לא נשמע כמו הדבר המחושב וההגיוני שג'יילס היה בוחר לעשות.
 

On23

New member
ווילו/ספייק

מצד אחד, ספייק הוא אחת הדמויות המרתקות שהוצגו בטלוויזיה בעיניי (ובאנג'ל הרסו את הדמות ברוב העונה החמישית, אבל זה לדיון אחר), הוא מתפתח בצורה אמינה, הוא מצחיק, שנון, מה לא. כל רגע איתו בסדרה היה שווה. מצד שני, ווילו היא גם דמות מעניינת מאוד, וזו דמות שמאוד הזדהתי איתה במצבים שהיא הייתה בהם. אז אני לא יודע במה לבחור
 

On23

New member
אגב,

פיית' היא גם דמות מרתקת אבל היא רעה מדי. וחוץ מזה, אני אוהב את באפי, איך אפשר שלא?
 
באפי!!!!

באפי היא הדמות האהובה עליי, כל ההתלבטויות שלה, הציניות יחד עם הביטחון והכוח הנפשי (והפיזי) שיש לה, הופכים אותה לדמות נערצת בעיניי. שמ"ג היא שחקנית כל כך טובה שכל הרגשות של באפי באים לידי ביטוי בצורה כל כך אמיתי שזו נראה לי הסיבה שאנשים אולי לא מחבבים אותה, מה שלא מובן לי בכלל... :) ובקיצור... באפי היא הדמות האהובה עליי!!! חחח גם את זאנדר אני מחבבת למרות הפישול שלו עם אניה (שגם אותה אני אוהבת)
 

smgfan

New member
אני מאוד הזדהיתי עם דמותה של באפי

כמובן שיש עונות יותר טובות בדמות שלה (עונה ראשונה, עונה חמישית..) ויש עונות פחות (שישית ושביעית...) אבל בסך הכל כמו שכבר אמרו פה - אפשר להזדהות עם הדמות שלה כל כך! כי כמעט כולנו עוברים דברים ורגשות דומים לשלה ושוב - היא מאוד אנושית! עוד אהבתי את וילו - כמובן! איך אפשר שלא? ג'יילס! הוא כמו האבא של כולם והוא תמיד היה מגונן ודואג ותמיד ידע מה נכון ומה לא נכון. מאוד אוהבת את ג'יילס. קורדיליה! מצחיקה, רשעית ושנונה! במיוחד הקורדיליה של באפי!
חולה עליה!! אני לא מתה על ספייק ממש - די מתחו את הדמות שלו עד מיאוס כמו מסטיק לקראת העונות האחרונות..
 

mikmik000

New member
אמנם עונה באיחור, אבל..

בידיוק אתמול היה לי דיון על זה עם מישהי והצחיק אותי שאני לא היחידה שחושבת ככה.. החברה הזו אוהבת אנג'ל, אבל מסרבת לראות באפי כי היא לא אוהבת את SMG.. ניסיתי להסביר לה שבאפי עצמה היא ממש לא העיקר בסדרה אבל היא רק נשארה עם הטיעונים של "היא הדמות הראשית" ו"לסדרה קוראים באפי קוטלת הערפדים"..
כיף לדעת שאני לא הבאפיסטית היחידה שלא מתה על באפי
ולתשובה לשאלה- הדמות המועדפת עלי היא בהחלט ווילו
היא הדמות שהכי התפתחה במהלך הסדרה, והיא עברה המון תקופות ושינויים שאפשר להזדהות איתם. חוץ מזה שזו אליסון האניגן, וזה כבר אומר הכל.
חוץ מווילו אני אוהבת גם את ספייק, טארה וזאנדר. ומסקנה שהגעתי אליה אתמול היא שדמויות המשנה בבאפי כ"כ מדהימות, עד שבעצם אם הייתי צריכה לדרג את כל הדמויות בסדרה, SMG הייתה כמעט במקום האחרון (כשהאחרונים שהיו אחריה הם ריילי ודון חח).
 

mikmik000

New member
ורק הבהרה..

זה לא שיש לי משהו נגד שרה מישל גלר או נגד הדמות של באפי. היא לא מפריעה לי בכלל, והדמות נחמדה ודי מגניבה לפעמים.. אבל היא לדעתי פשוט לא מה שעושה את הסדרה למה שהיא.
 

shef9

New member
לא מבין משהו...

קודם כל, גם הדמות האהובה עלי היא ווילו וגם אני מת על אליסון הניגן (הגבתי כבר) הרבה אנשים נורא שונאים את דון ואני לא מבין למה, היא יכולה להיות מעצבנת לפעמים אבל באפי מצליחה להיות הרבה יותר מעצבנת ממנה יש בעיה עם הדמות או עם השחקנית?
 

darthziv

New member
הם קצת שוכחים

שככה זה אחים קטנים בגיל הזה, הדמות שלה בעונות 5-6 נועדה לעצבן בעונה 7 היא מתחילה להתבגר את הסקוביז לא הכרנו לפני גיל 16, לא זכינו לראות את התקופה הלא חביבה הזו, אלא כשהם כבר מתחילים להתבגר
 
למעלה