לאחרונה אני חושב שוב ברצינות על האפשרות של למכור את המכונית ולקנות אופנוע, הפקקים באזור המרכז נוראים, כרגע גר במרחק אופניים מהעבודה, אבל אני מחפש עבודה חדשה, ולא יודע עוד באיזה מרחק אגור מהבית.
כשזה לא כביש בין עירוני או נסיעה ארוכה יכול להיות מעולה
ואולי בפגישה השנייה או השלישית כבר יהיה מספיק נוח להלוך חזור.
אם אתה שואל בגלל שאולי היא רוצה שתסיע אותה אבל תתבאס מהאופנוע אז זה כבר אומר שזה לא מתאים.
קודם כל אין ספק שזה אינדיבידואלי וכל אחת והרצון שלה.
במקרה שלי,יש לי רישיון וכשהייתי נערה היתה לי תאונה בה רכב העיף אותי מהקטנוע אל הכביש
ובאמת שבהרבה מזל (וגם מיגון) זה נגמר רק במכות יבשות.
וכמו שהסוכן ביטוח שלי אמר לי בזמנו (לפני התאונה)
"זה לא שאלה של אם תהיה תאונה,רק שאלה של מתי ואיך תצאי מזה"
יצאתי מזה שלמה פעם אחת,לא בודקת את הנושא בפעם השניה.
שגם אם אתה הנהג הזהיר בעולם אתה עדיין מאוד חשוף לנהיגה מסוכנת של רכבים סביבך (שיוצאים לעקיפה בלי להסתכל, לא מאותתים וכו), למפגעים על הכביש (כמו שמן או חצץ) ולסתם כביש חלק מגשם..
למה להיכנס לזה מלכתחילה?!
אם זה עניין של נוחות,אני חושבת ששמירה על החיים שלך באה לפני נוחות.
וכמו שכבר נכתב,זה לא משנה איך אתה נוהג,אתה יכול להיות הנהג הכי טוב וזהיר בעולם.
ועדיין החיים שלך תלויים בנהיגה של אחרים או בתנאי דרך שעם רכב ישנו סיכוי נמוך יותר שהם יסכנו אותך.
כי אני רוצה לנסוע ולחזור מהעבודה ב-20 דקות ולא בשעה ורבע.
הפקקים באזור המרכז נוראיים ויהיו גם יותר נוראיים בעתיד והמגמה הזו רק תגדל עם הריסה של בניינים נמוכים ובניה של רבי קומות במקומם - "פינוי בינוי", הרחבה של ערים ובניית רחובות נוספים. מצוקת חניה אומנם משנית אבל גם בעיתית.
 
וכמו שכתבתי הסטטיסטיקה תלויה גם בגילו של הרוכב.
 
לי קשה להיות תקוע בפקקים, כשתהיה כאן רכבת תחתית בגוש דן אז יש מצב שאחשוב אחרת.