שאלה לבנות שבחבורה!!!!!!!!!!!!!

אמישה

New member
שאלה לבנות שבחבורה!!!!!!!!!!!!!

ההיתי רוצה הסבר הגיוני למושג שרק נשים משתמשות בו,המושג הוא ``אני עדיין לא מוכנה לעשות את זה``.תהרגו אותי לא מבין את זה.הרי כולנו כבר יודעים שאתן רוצות את זה אפילו יותר מאיתנו,אז מה הסיפור שלכן?.אני כתגובה,מציע לכל הגברים שהם באמת גברים,כאשר בחורה אומרת את המשפט המטופש הזה, ישר לחתוך אותה ושתחפש טמבל אחר שיקשיב לשטויות שלה. בקיצור,נמאס לנו מכל השטויות שלכן,סקס בערב הראשון או השני לא הופך בחורה לזונה.ואם הגבר זיין וזרק,אל תשכחו שגם אתן נהנות מזה.
 

forum admin

New member
אחי ממש מקסים

אני בטוח שאחרי שנתת את ההסבר הכל כך מבוקש על כל הצרכים של הבנות , אנחנו כאן כל כך ניפעמנו תקשיב , אחי ואל תעלב , אבל לא עלה בראשך , שהן רצות לעשות את זה אבל רק לא איתך? כאילו ? מה , מישהו צריך להכות בך עם גרזן כדי שתקלוט? אתה לא מושך , אתה דיי מכוער , ויש בך המון המון המון געל נפש בל למה להקצין, אני בטוח שיום אחד מישהי תתן לך כן כן, לכל סיר יש מכסה וגם אתה יום אחד תתחתן ותביא ילדים אני רק מקווה שתחתן עם ניפומנית , שתרצה את איברך יומם וליל ואתה על סף התקף אפילפסיה , תצעק לשמיים `` לאאאאא אני לא רציתי סקסססס.......`` אחי enjoy and be anti sex poet
 

l i o r

New member
פואט..

פואטי פואטי... האם זה היה תסכול בתגובתך...? נושא כאוב וקרוב אליך... וכבינימאט עליך תחזיר לי את דולי משוש חיי, זה שיש לך צרכים שאתה לא מצליח לקיים אותם (ראה מכתבו של אמישה) לא אומר שאתה צריך לחטוף את דולי ולבצע בה את זממך!! ליאור.
 

forum admin

New member
אח דולי דולי (-8

ליאור אחותי תקשיבי חומד אני לא רוצה יותר כבשים אני רוצה עיזיםםםםםם תביאו לי עיזיםםםםםםםם וכמה שיותר הרבה
 

l i o r

New member
עיזים..

טוב טוב אתה רוצה עיזים שיהיה עיזים... אבל תחזיר לי את דולי!! ... בבקששששששה?
 

l i o r

New member
שכחתי להוסיף...

לך לך לעשות מרק... אתה עד כדי כך מכין טוב? :) ליאור.
 

Blade

New member
התיסכול של אמישה

אמישה. אני חש הרבה תסכול בדברייך.... רוצה לדבר על זה? דבר שני, אתה באמת חושב שככה אתה תוכל לשכנע מישהי להתקרב אלייך כשאתה מדבר ככה?אתה הרי מכיר בחורות (לפחות אני מתאר לעצמי שאתה מכיר). אחי.. תעשה כמו כולנו הגברים.. תתקפל קצת, תשקר קצת,ותעשה כאילו אתה אוהב את זאת שאתה מסתובב איתה. גם אם זה אומר להתאמץ קצת, אז שטויות, אל תדאג. בסוף זה משתלם. אמישה, החיים הם משחק. אתה יכול לשחק במשחק, או לצפות באחרים משחקים אותו..... החלטה שלך.
 

l i o r

New member
בלייד..

``תשקר קצת...`` יווו עליך לא הייתי מאמינה... הרי אתה ישר ונאמן... (נכון בליידי? :) ) תגיד אתה חושב שתוכל להפיל עלי את בקי?! קצת כבוד!! אני שומרת אמונים לדולי השאקלית שלי... אגב כינת פה מישהי ``עיזה טיבטית`` (נראה לי שזה אתה) בכל אופן... אתה רומז למשהו...? ליאור.
 
מבאישה, תקשיב :-|_

אני מוכנה לעשות לך טובה ואולי אפילו שתיים זה בתנאי שבלייד ישחרר אותי מחדר כביסה, או שאין לך תלונות כי הבנתי שאתה דיי לחוץ, ושכולן נגעלות ממך, אז ככה שיש לנו הרבה מן המשותף.
 
למעלה