שאלה לגביי ביטול עיסקה שנעשתה לאחר 14 יום...
עיסקה שנעשתה דרך הרשת, שלום לכם...אני לפני כחודש עשיתי מנוי לאתר גדול... וידוע שמאכסן אתרים,מספק ממשק עיצוב פשוט וקניתי ממנו את הדומיין. לאחר היתענינות בנושא ושיתות באינטרנט הגעתי לוורדפרס. מאוד היתלהבתי ועכשיו אני מנסה ללמוד ולנסות לפתח את האתר שלי שם. (אם מישהו מכיר חבר בביז שמדריך במחיר סביר או אתרים שניתן למוד דרכם-אשמח לשמוע) הבעיה היא שעכשיו אחרי הגילוי,גיליתי גם ששילמתי 800 ש"ח!!! על משהו שאני בכלל לא צריך ולא מתכוון להישתמש בו. ניסיתי לבטל את העיסקה אבל הם לא מוכנים בטענה כוזבת שההחלה של האתר שלי עלתה להם כסף רב, שביננו, אנחנו יודעים שלא עלתה להם דבר. מותר לציין שאף לא העלתי את האתר שלי לרשת כלל עדיין אצלם. האתר/חברה הזאת שאיני רוצה לאמר את שמה מתנהל בצורה עסקית ישראלית טיפוסית כוון שלא רק שהו הפסיד אותי כלקוח אלה הוא הפסיד את כל מי שאני מכיר או הולך להכיר כשאני אפגוש ואספר על היתנהלותם כלפיי. הגשתי נגדם תלונה בכמה מאתרי התלונות הידועים (תלונה,אמון הציבור והמועצה הישראלית לצרכנות) למישהו יש רעיון איך אפשר לקבל חזרה את כספי? כוון שאני מאוד מפקפק שהם יחזירו אותו מרצון. הטענה שלי היא בסה"כ זו-אני קניתי מוצר בדקתי אותו ובעצם גיליתי שאני לא צריך אותו. זה אומר שאני צריך להיתקע איתו? * אני מבין שהחברה הזו מאוכזבת מההחלטה שלי אבל... מה אתם אומרים? תודה tangush נ.ב.-מישהו הציע לבטל את חיוב הויזה, מה דעתכם על פעולה כזאת?
עיסקה שנעשתה דרך הרשת, שלום לכם...אני לפני כחודש עשיתי מנוי לאתר גדול... וידוע שמאכסן אתרים,מספק ממשק עיצוב פשוט וקניתי ממנו את הדומיין. לאחר היתענינות בנושא ושיתות באינטרנט הגעתי לוורדפרס. מאוד היתלהבתי ועכשיו אני מנסה ללמוד ולנסות לפתח את האתר שלי שם. (אם מישהו מכיר חבר בביז שמדריך במחיר סביר או אתרים שניתן למוד דרכם-אשמח לשמוע) הבעיה היא שעכשיו אחרי הגילוי,גיליתי גם ששילמתי 800 ש"ח!!! על משהו שאני בכלל לא צריך ולא מתכוון להישתמש בו. ניסיתי לבטל את העיסקה אבל הם לא מוכנים בטענה כוזבת שההחלה של האתר שלי עלתה להם כסף רב, שביננו, אנחנו יודעים שלא עלתה להם דבר. מותר לציין שאף לא העלתי את האתר שלי לרשת כלל עדיין אצלם. האתר/חברה הזאת שאיני רוצה לאמר את שמה מתנהל בצורה עסקית ישראלית טיפוסית כוון שלא רק שהו הפסיד אותי כלקוח אלה הוא הפסיד את כל מי שאני מכיר או הולך להכיר כשאני אפגוש ואספר על היתנהלותם כלפיי. הגשתי נגדם תלונה בכמה מאתרי התלונות הידועים (תלונה,אמון הציבור והמועצה הישראלית לצרכנות) למישהו יש רעיון איך אפשר לקבל חזרה את כספי? כוון שאני מאוד מפקפק שהם יחזירו אותו מרצון. הטענה שלי היא בסה"כ זו-אני קניתי מוצר בדקתי אותו ובעצם גיליתי שאני לא צריך אותו. זה אומר שאני צריך להיתקע איתו? * אני מבין שהחברה הזו מאוכזבת מההחלטה שלי אבל... מה אתם אומרים? תודה tangush נ.ב.-מישהו הציע לבטל את חיוב הויזה, מה דעתכם על פעולה כזאת?