מעולם לא "הסתכסכתי" עם מוכרים בע"א ותמיד קיבלתי החזר מלא
מספרי מעקב שאינם דואר רשום, כלומר מספרים מקומיים (תקפים בסין בלבד) הם הדרך של המוכרים להוכיח לעלי אקספרס שהם אכן שלחו את המוצרים. רוב המוצרים הזולים מאוד (דולר–שניים וכיו"ב) נשלחים כך, כי לא משתלם לשלם עליהם יותר וזה בסדר. כל מוכר ששולח כך יודע שיהיה לו אחוז מסוים של אובדן והחזרים אבל בזכות משלוח חינם ומחיר זול יהיו לו יותר לקוחות, ובשורה התחתונה זה סיכון סביר שעושה כל עסק מבחינת שיקולי עלות–תועלת.
 
מוצרים כאלה נשלחים בדואר האיטי ביותר ולכן אני מחכה את מלוא הזמן בהגנה (לפחות חודשיים, ולפעמים אפילו ביקשתי הארכה) ולא ממהרת לפתוח תלונה. לא זכור לי שמוכרים הציעו לי משלוח חוזר במקום החזר, אבל אם המוכר לא הגיב או לא החזיר את הכסף – הסלמתי וההחזר אושר. למעשה היו מקרים שפייפל פסקו החזר לטובתי עוד לפני שהמוכר הספיק להגיב (בפעם הראשונה). לא קרה שלא קיבלתי מוצר וגם לא החזר.
מספרי מעקב שאינם דואר רשום, כלומר מספרים מקומיים (תקפים בסין בלבד) הם הדרך של המוכרים להוכיח לעלי אקספרס שהם אכן שלחו את המוצרים. רוב המוצרים הזולים מאוד (דולר–שניים וכיו"ב) נשלחים כך, כי לא משתלם לשלם עליהם יותר וזה בסדר. כל מוכר ששולח כך יודע שיהיה לו אחוז מסוים של אובדן והחזרים אבל בזכות משלוח חינם ומחיר זול יהיו לו יותר לקוחות, ובשורה התחתונה זה סיכון סביר שעושה כל עסק מבחינת שיקולי עלות–תועלת.
 
מוצרים כאלה נשלחים בדואר האיטי ביותר ולכן אני מחכה את מלוא הזמן בהגנה (לפחות חודשיים, ולפעמים אפילו ביקשתי הארכה) ולא ממהרת לפתוח תלונה. לא זכור לי שמוכרים הציעו לי משלוח חוזר במקום החזר, אבל אם המוכר לא הגיב או לא החזיר את הכסף – הסלמתי וההחזר אושר. למעשה היו מקרים שפייפל פסקו החזר לטובתי עוד לפני שהמוכר הספיק להגיב (בפעם הראשונה). לא קרה שלא קיבלתי מוצר וגם לא החזר.