שאלה לגבי בית הספר

gima

New member
מחנכים עם חזון...וברק בעיניים...

נתקלנו באחת כזאת - בביה'ס בלפיד, עם לב ענק, עם רגישות והבנה מיוחדת לילדים ולמצבים רגשיים וחברתיים, עם אהבה למקצוע, עם רעיונות מיוחדים ללימוד בדרכים לא שיגרתיות...ובאמת - השנים איתה יזכרו אצל תלמידיה כשנים שכיף היה בהן ללכת לביה'ס! כשנים של הנאה מהלימודים ומהתכנים החברתיים!...ואז - לא משנה כבר כמעט שום דבר אחר- מבחינת דגשים וחזון של בית הספר כולו... לצערי כעת, בביה'ס אור, 'נפלנו' עם מחנכת ללא שום 'ברק'...שבקושי ממלאה את המינימום הנדרש(כמו להגיע לשעורים ..), שמלמדת את הנושאים שהיא אחראית עליהם בצורה כל כך שיטחית,שנראה שיש לה מעט מאוד סבלנות וחשק למקצוע שלה.. וידוע לי שהורי תלמידיה מן השנה שעברה נלחמו שלא תמשיך איתם...חבל שפשוט 'גילגלו' אותה הלאה לכיתה אחרת ... ידוע לי שיש מספר מחנכות ממש טובות ומשקיעניות בביה'ס. אז - זה כמו רולטה רוסית - תלוי לאן מגיע ילדך.
 

חםבקיץ

New member
זה מה שמפחיד- לסמוך על המזל?

אין סינון רציני של המורים לפני קבלתם? זה לא תפקיד מנהל בית הספר?
 

ninagil

New member
קידום רעיונות - מה הערוץ

לדעתי כמו שהיישוב משתף את התושבים בהמון החלטות גם החלטה על "שיפוריפ יחודיים" כדאי להביא בפני כלל היישוב דרך סקר ולא רק להשאיר אותו לועד בית הספר. למשל האם להכניס שפות זרות מגיל יותר צעיר, לצמצם את מספר התלמידים בכיתה עלידי תוספת משאבים של היישוב וכו.
 
חכמים, הזהרו בדבריכם!!!

התאפקתי מלהשתתף בדיון עד כה, אך כמה פליטות קולמוס מחייבות אותי להתייחס: עובדי ציבור, ומורים בתוכם, רגישים מאוד לדעת קהל גם אם זה לא נראה כך תמיד (כהורים אנחנו הרי רוצים מורים רגישים, לא?). אם הכותבים באים לתקן הרי שחשוב לא פחות ה"איך" מה"מה". חפשו את החיוב, ואם ישנן פינות שזקוקות לברור - עשו זאת בצינעה. אני בטוח שיהיה מי שיקשיב לכם, גם אם אין אפשרות להענות לכל פנייה באופן מיידי וישיר. הערות הנמסרות בצורה עניינית תמיד נקלטות ומבשילות. יש הרבה מה לעשות במערכת החינוך ובכללה גם במוסדות החינוך בישוב ובאזור. אנחנו, הממונים על שביעות רצון התושבים, עושים לילות כימים כדי לקדם מה שניתן, כולל חשיבה יצירתית גם מעבר למקובל. נשמח לשמוע הצעות ורעיונות (אפשר ורצוי גם במסרים אישיים), אך כמאמר חז"ל - חכמים, הזהרו בדבריכם!!!
 
למעלה