שאלה לגבי מכללת רידמן!!!!

שאלה לגבי מכללת רידמן!!!!

אני מעוניינת ללמוד במכללת רידמן לימודי פסיכוטרפיה הוליסטית וגופנית. אשמח לדעת אם יש מישהו שמכיר או שלמד שם. האם התעודה שלהם מתקבלת או לא מתקבלת במקומות מסויימים. אני מודה שאני בדילמה קשה ואשמח לכל עזרה. (אני מקווה שאני פונה למקום הנכון)
 

ב ן ח ו ר י ן

Member
מנהל
תלוי בהקשר למה ומה ההשכלה הקודמת

אם את עושה רק את הקורס הזה אני מאמין שמקומות עבודה שנותנים שירותי פסיכותרפיה יעדיפו פסיכולוגיים שסיימו תואר שני ומוסמכים לעסוק בפסיכותרפיה. אם את משלבת את הקורס עם לימודים יותר גבוהים כמו עבודה סוציאלית, התעודה תהיה הרבה יותר משתלמת כלכלית.
 
העניין הוא....

שמדובר על לימודים של 5 שנים, לימודי תעודה. לא רק קורס אחד או שניים. לכן השאלה. ולא, אין לי שום תעודה אחרת שקשורה לתחום הנ"ל אני דיי בשלב של שינוי תחום עבודה מקצה לקצה. תודה בכל מקרה :)
 
עבדתי בהפקות סרטים וטלויזיה

ועכשיו אני רוצה משהו אחר. אז משהו שקשור לפסיכולוגיה מאוד מתאים לי. אני עושה ניתוחי אופי ומצבים לכל החברים שלי, אני יודעת להקשיב לייעץ וכ"ו. אז פסיכוטרפיה עלה והתחלתי לברר על הנושא, וזה מאוד הרשים ועניין אותי..... אבל 5 שנים ללימודי תעודה... ועוד אם זה לא יתקבל בסופו של דבר בשום מקום.... קצת מלחיץ בגלל זה אני רוצה לדעת אם רידמן זה מקום שאני אוכל להתקבל לעבודה או שאני אהיה מוגבלת כי זה לא תואר
 

SWEET HOME

New member
לפי דעתי עלייך להפנות את השאלה הזאת

למכללת "רידמן", לפני שאת נרשמת תשאלי אותם עד כמה התואר שלהם מוכר,כמה שנים הם מלמדים את המקצוע ומה ידוע להם על אלה שסיימו,אולי תוכלי לבקש ליצור קשר עם בוגרים,דברי עם כאלה שלומדים שנה רביעית - חמישית,הם בטוח כבר בדקו את הפן הפרקטי של העניין.וכמובן שיהיה בהצלחה!
 
כן..... חשבתי על זה.....

ביררתי והפנו אותי למנחה החוג. אני מקווה לדבר איתו מחר. תודה על העזרה :)
 

סטלה15

New member
הפקת סרטים וטלוויזיה

היי, אני עכשיו באמצע לימודי תקשורת במכללת רמת גן, והייתי רוצה למצא עבודה בתחום ההפקה. האם את יכולה לספר לי איפה עבדת והאם ניתן לעבוד שם ללא תואר. דרך אגב אני נרשמתי לרידמן ללימודי נוטרופטיה וביטלתי ברגע האחרון מאותם החששות כמו שלך. לדעתי במקצעות האלה פשוט צריך הרבה מזל.
 
גם בתחום ההפקה צריך הרבה מזל...

ומרפקים.. וסבלנות.. עור של פיל... ולהכיר את האנשים הנכונים. אתה צריך המון העמדת פנים ובעיקר להיות צבוע מאוד. הבעיה בתחום הזה היא שאתה יום אחד למעלה ויום אחד למטה וזה לא קל בעיקר אם אתה מתכנן משפחה יום אחד (ואני יודעת שזה רחוק אבל זה יגיע בסוף). אני לא סתם עוזבת את התחום כי אני מאוד אוהבת אותו ועשיתי המון דברים. אתה לא צריכה תואר, אתה רק צריך להכיר את האנשים שנכונים. בהצלחה :) אם יש עוד שאלות אתה מוזמן לשאול :)
 

סטלה15

New member
המשך...

בעיקרון אני רוצה להמקד בתחום הפרסום כיוון שזה מה שבאמת מעניין אותי. עכשיו אני עובדת בערוץ טלוויזה כמזכירת מנכ"ל וטראפיק. אבל אני לא מרגישה מסופקת מהעבודה ואני מחפשת משהו יותר מעניין. אפשר לדעת איפה את למדת?
 
קודם כל...

בכרטיס שלך מופיע זכר אז אני מתנצלת :) פרסום זה הרבה יותר קשה, קחי בחשבון כי שם את צריכה לא רק להכיר את האנשים מבפנים וטונות של נסיון את גם צריכה טונות של כישרון מה שלא לכולם יש ולא צריך בתחום ההפקה (עצוב אבל נכון). אני למדתי באריאל אבל זה היה על קצה המזלג, לא צריך שום תואר ושום כלום כדי לעבוד בהפקות. אני עבדתי בהפקה תכלס שזה אומר המון ריצות ולחץ מטורף ובלאגן... הייתי קמה ב4 בבוקר וחוזרת הביתה ב9 בלילה... אבל זה היה כיף. מה שכן זה עובד על פרוייקטים (רובם) מה שאומר שתצטרכי כל החיים לרוץ אחרי עבודות חדשות. בגלל זה ויתרתי. תחום של פרסום זה יותר יציב אבל שוב.. השאלה היא אם יש לך את הכישרון (ואת זה רק את יודעת ומקווה שלא משלה את עצמך). בהצלחה בכל מקרה :)
 
למעלה