שאלה לגבי נתיבי איילון

alantan

New member
מה גם שנדמה לי שאין אפשרות כזו בארץ

מבחינה חוקית. יתכן שאני טועה, אז קח את זה בקורטוב של זהירות, אבל בארץ אין רמזורים המאפשרים לכלי רכב להגיע בו זמנית משתי דרכים המשתלבות, גם אם הן מופרדות על ידי אי-תנועה, ויש מספיק נתיבים בקטע הדרך המשותפת במורד הזרימה. אני יכול לחשוב על מצבים רבים באירופה ובריטניה בהם זה נהוג, אבל כנראה שבארץ הוחלט שזה מסוכן מדי. זה דומה לנושא של הפניה שמאלה תוך כדי מתן זכות קדימה לאלה הבאים ממול כשגם לך וגם להם יש רמזור ירוק. ברוב מדינות העולם -- נהוג. בישראל, אוסטריה ואולי עוד מספר מדינות, אין דבר כזה, וכנראה שבצדק...
 

alantan

New member
סליחה, כבר תיקון...

חשבתי על שני מקרים: צומת רעננה (מסלול השתלבות מרעננה לכיוון דרום) וצומת בית דגן (מדרך 44 ממערב לכיוון ראשל"צ דרך 412). למרות זאת, מדובר במרחק של 50 מטר ואף יותר בין הרמזור לבין נקודת ההשתלבות, כך שלא נראה לי שיש במקרים אלה מקום לבלבול הנהגים.
 

ranb3

New member
שכחתי לציין

שאחד השיפורים הנוספים הוא הוספת מעברי חציה בצד המזרחי של הצומת לטובת הולכי הרגל
 

ranb3

New member
לא אי אפשר

משתי סיבות: 1. אין מספיק רוחב זכות דרך 2. עדין יש קונפיקלט בין התנועה , מי שהיה ממשיך ישר היה רוצה לחתוך ימינה כדי לעצור בתחנה וזה מצב הכי מסוכן שיכול להיות
 

Sephiroth

Member
נצל"ש - אתר נתיבי איילון

מה דעתכם על האתר ? האם אתם חושבים שהוא מממש את הפוטנציאל שלו ? לדעתי האישית מלבד המצלמות מהאילון, שאר האתר חובבני למדי - בעיקר כל מה שקשור לעמוד ה-"פרוייקטים". האילוסטרציות מאוד בסיסיות, אין מעקב התקדמות, אין עדכונים שוטפים, תיאור הפרוייקטים לוקה בחסר. קיימים מספר פרוייקטים שמופיעים באתר כבר חצי שנה (דוגמת שדרוג רמפת השלום) - וכמנסים להכנס ולבדוק פרטים נוספים, מקבלים את ההודעה הנפלאה "דף זה בבניה". מצד שני, לפני שנתיים לא היה לנו כלום
 
למעלה