שאלה לגבי רכישת נכס באטלנטה

kinnereto1

New member
שאלה לגבי רכישת נכס באטלנטה

שלום

בגלל שמחירי הדירות נהיה מטורפים וגבוהים מאוד במדינה שלנו ובגלל שלמרביתנו כצעירים אין כסף לרכוש דירה או שלא מעוניינים להשתעבד למשכנתא של 30 שנה, בעידן בו גם יציבות בעבודה לא מובטחת לנו ...

רציתי לשאול אתכם, מה דעתכם על קניית נדלן בחו"ל?
נתקלתי במקרה באתר של חברת SDB

הם מציעים לרוכשים, לרכוש בתים באטלנטה וניו יורק. מדובר על בתים בסביבות 300-400 אלף ש"ח, כאשר הרוכש מקבל כל חודש צ'ק הביתה עבור השכירות של הנכס. מדובר על תשואה של 9-10% בשנה לפי דבריהם ולפי הנתונים באתר.
הם דואגים גם לנהל את הנכס ולדאוג להשכיר אותו.

מה אתם אומרים?
מישהו מכיר אותם? התנסה איתם?
 

vinney

Well-known member
בפורום הזה כותבים אנשים שכבר השקיעו בחו״ל

אבל כנראה שלרוב לא מהסיבות שפירטת.
&nbsp
שים לב שלקנות דירה להשקעה זה ממש לא אותו דבר כמו לקנות דירה עבור עצמך. השיקולים והציפיות שונים לחלוטין.
&nbsp
מחירי דירות מטורפים כי יש ביקוש מטורף, וזה מעיד על כך שהשוק הוא טוב (למוכרים). אבל בשווקים דומים בארה״ב אתה גם תראה מחירי דירות מטורפים.
&nbsp
לגבי החברות שמציעות נסים ונפלאות לישראלים - תמיד תתחיל משאלה למה הם מציעים את זה לך ולא לאמריקאי. לאמריקאי תמיד יהיה יותר קל לוודא נתונים ולעקוב אחרי הנעשה בנכס. גם יהיו פחות עלויות ניהול כי לא צריך להתעסק עם המרות מטבע ומסים בשתי מדינות. אז תשאל את עצמך - למה הם משווקים לישראלים ולא לאמריקאים?
&nbsp
תבדוק את הנכסים, תוודא שהמחיר שמוצע לך לא כולל בתוכו את אותו הצ׳יק שישלח לך הבייתה לכמה שנים קדימה מראש (וזה די טיפוסי לחברות שמוכרות לישראלים להכניס למחיר המוצע את השכירות המובטחת, כך שבפועל אתה מוצא את עצמך משלם שכירות לעצמך, ועוד משלם מס הכנסה על הכסף שאתה מעביר מיד שמאל שלך ליד ימין), תוודא שהנכס בכלל ניתן להשכרה ולא יושב בשכונה בה חצי מהבתים ריקים ובחצי השני גרים נרקומנים ופושעים.
&nbsp
לא צריך להגיע לארה״ב בשביל לוודא את כל זה, רק להצליב את הנתונים שמציגים לך במצגת מכירות עם קצת מחקר עצמאי באינטרנט. תסתכל פה בפורום, היו פה כמה דוגמאות לניתוח נכסים ״מושלמים״ כאלה.
 

aeonf

New member


 

dodo247

New member
תלמד את הנושא לעומק לפני שאתה עושה צעד כלשהו

אני למדתי מספר חודשים את הנושא של השקעה בארה"ב כולל מיסוי, ניתוח נכסים, "תשואה" מובטחת" ועוד. רק אחרי שהתבשלתי והבנתי מה ניסו "לדחוף" לי, רכשתי נכס דרך חברה.
אני מציע לעשות עבודת מחקר מקיפה. אני מוכן לעזור בניתוח נכסים שיוצעו לך דרך הפורום בכיף.
דורון
 
למעלה