אני זוכרת שהיו דיונים על הנושא בפורום בפורמט הקודם אבל לא יודעת איך להגיע אליהם בפורמט החדש ובכלל עברו אי אלו שנים מאז ודברים מן הסתם השתנו.
מדובר על טיסת אל על, עם קונקשיין, לרייקיאוויק. טיסה באל על לCDG בפריז ומשם עם איסלנד אייר לקפלאוויק.
איסלנד אייר יצאה מפריז באיחור של כשמונה שעות ובמקום לנחות לפני 4 אחה"צ נחתנו אחרי חצות. בנוסף, המזוודה לא הגיעה. היא נמצאה בCDG ולפי תגית השם עם מספ' הטלפון שלחו לי ווטסאפ לשאול להיכן לשלוח אותה כי נמצאה ללא התווית שהוצמדה לה בנתב"ג עם פרטי הטיסה. המזוודה הגיעה בסופו של דבר אבל בינתיים נאלצתי לקנות כמה דברים להחלפה.
השאלה היא האם להפנות את התביעה לאל על או לגוף אחר (איזה?) לפי חוק התעופה האירופי?
תודה מראש
מדובר על טיסת אל על, עם קונקשיין, לרייקיאוויק. טיסה באל על לCDG בפריז ומשם עם איסלנד אייר לקפלאוויק.
איסלנד אייר יצאה מפריז באיחור של כשמונה שעות ובמקום לנחות לפני 4 אחה"צ נחתנו אחרי חצות. בנוסף, המזוודה לא הגיעה. היא נמצאה בCDG ולפי תגית השם עם מספ' הטלפון שלחו לי ווטסאפ לשאול להיכן לשלוח אותה כי נמצאה ללא התווית שהוצמדה לה בנתב"ג עם פרטי הטיסה. המזוודה הגיעה בסופו של דבר אבל בינתיים נאלצתי לקנות כמה דברים להחלפה.
השאלה היא האם להפנות את התביעה לאל על או לגוף אחר (איזה?) לפי חוק התעופה האירופי?
תודה מראש