שאלה לגבי תביעת פיצוי על עיכוב ארוך בטיסת קונקשיין + מזוודה שלא הגיעה בטיסה.

סתם מבקרת

Active member
אני זוכרת שהיו דיונים על הנושא בפורום בפורמט הקודם אבל לא יודעת איך להגיע אליהם בפורמט החדש ובכלל עברו אי אלו שנים מאז ודברים מן הסתם השתנו.
מדובר על טיסת אל על, עם קונקשיין, לרייקיאוויק. טיסה באל על לCDG בפריז ומשם עם איסלנד אייר לקפלאוויק.
איסלנד אייר יצאה מפריז באיחור של כשמונה שעות ובמקום לנחות לפני 4 אחה"צ נחתנו אחרי חצות. בנוסף, המזוודה לא הגיעה. היא נמצאה בCDG ולפי תגית השם עם מספ' הטלפון שלחו לי ווטסאפ לשאול להיכן לשלוח אותה כי נמצאה ללא התווית שהוצמדה לה בנתב"ג עם פרטי הטיסה. המזוודה הגיעה בסופו של דבר אבל בינתיים נאלצתי לקנות כמה דברים להחלפה.
השאלה היא האם להפנות את התביעה לאל על או לגוף אחר (איזה?) לפי חוק התעופה האירופי?
תודה מראש
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
קודם כל הייתי פונה לאל על אם מהם קנית את כרטיסי הטיסה. חכי לתשובה. יש חברה שמטפלת בתביעות מעין אלו, אני צריכה להזכר איך קוראים לחברה. היא גובה כמובן עמלה. אבל לפעמים כדאי (צריך לבדוק) להתשמש באתר מוכר שמתעסק בתביעות במקום לעסוק בכאב ראש הזה לבד. בינתיים כדאי להסתכל במקבץ הזה של קישורים. עוד לא מצאתי את שם החברה הידועה אבל מקוה להזכר
 

סתם מבקרת

Active member
קודם כל הייתי פונה לאל על אם מהם קנית את כרטיסי הטיסה. חכי לתשובה. יש חברה שמטפלת בתביעות מעין אלו, אני צריכה להזכר איך קוראים לחברה. היא גובה כמובן עמלה. אבל לפעמים כדאי (צריך לבדוק) להתשמש באתר מוכר שמתעסק בתביעות במקום לעסוק בכאב ראש הזה לבד. בינתיים כדאי להסתכל במקבץ הזה של קישורים. עוד לא מצאתי את שם החברה הידועה אבל מקוה להזכר
תודה דניאלה
 
למעלה