שאלה לגבי EBAY

NEHAMA81

New member
שאלה לגבי EBAY

היי

רכשתי מוצר שהגיע ברובו דפוק.

פתחתי מחלוקת ובדין ודברים המוכר הציע שישלח לי חדש. והכל כמובן מתועד בקייס.

עכשיו פניתי אליו והוא פתאום מתחיל לספר לי סיפורים שהוא ישלח אבל משלוח עם TRACKING NUMBER עולה לו יותר כסף וכו'.

יש לי הרגשה שהוא מורח אותי ושכלל לא ישלח ולא מתכוון לשלוח.

מה עליי לעשות כרגע?

תודה
 

liranmelzer

New member
בקש החזר מלא דרך הקייס, אל תתעסק עם זה

אם כבר סגרת את הקייס תוכל לפתוח בפייפאל קייס.
 

NEHAMA81

New member
כי המוכר הבטיח ורשום גם בקייס שהוא מתחייב לשלוח מחדש את

המוצר ושאני יעזור לו לסגור את הקייס.

לאחר שסגרתי היא פתאום טענה שהיא תשלח בדואר רגיל כי עם TRACKING NUMBER זה יותר יקר.
עכשיו לך תדע אם היא שלחה או לא שלחה ולך תדע אם זה בכלל יגיע.....

מה לעשות?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אויה. הוא רימה אותך... לא סוגרים תלונה לפני שנסגר הטיפול

להבא תדע. לצערי מבחינת איביי המצב די סגור, לא ניתן לפתוח את התלונה מחדש. עם זאת, אם עוד לא עברו 60 יום אתה יכול להשאיר למוכר (או למוכרת? החלפת מין באמצע...) משוב שלילי (לפעמים זה מדרבן) או להבהיר לו שאתה לקוח לא מרוצה ולגרום לו להבין שעלול להגיע משוב שלילי (בשום פנים ואופן לא להזכיר זאת מפורשות ולא לאיים במשוב שלילי!). אפשר גם לכתוב לו שאתה תתלונן לאיביי על כך שהוא לא עומד במילתו. לא חושבת שאיביי יעשו משהו, אבל אולי גם זה ירתיע אותו.
 

francolana

New member
לדאבוני ניתן לפתוח קייס בפייפאל

גם אחרי שנסגר קייס על אותו פריט באיביי
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למה "לדאבונך"? בכל מקרה לא התייחסתי לפייפל, רק לאיביי

לא הייתי מתחילה להיכנס עכשיו לפייפל לפני שמוצו האפשרויות באיביי. בכל מקרה האפשרות של פייפל כבר הוזכרה בשרשור ולא ראיתי צורך לחזור על הדברים (בפרט שמעולם לא ניסיתי לעשות זאת) אלא להבהיר מה עושים באיביי.
 

francolana

New member
יקירתי אמרו חכמים

it isn't all about you
האפשרויות באיביי מוצו מרגע שהקייס נסגר
תגובתי הייתה לפותח השרשור (גם אם לכאורה נראה שעניתי לך)
לדאבוני מכיוון שאני מוכרת, פתיחה כפולה זה טרטור מהסרטים (ואני לא מרמה קונים. אף פעם)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יקירתי, אמרו חכמים

אמנות השרשור.

כשאת מגיבה ישירות אליי (לא לכאורה, זה מה שעשית) במקום להגיב לפותח השרשור, אל תאשימי אותי.
 

francolana

New member
אז זהו

שירשור אינו אמנות ובניגוד אליך, אני מגיבה לשרשור ופחות מתעסקת מתחת לאיזו תגובה ללחוץ. מה גם שבניגוד אליך למשל, יש לי המממוןןן מה לעשות חוץ מלהתנצח ללא הפסקה בפורומים.
אני בזה סיימתי. לא אזכה אותך בשום תגובה נוספת פשוט מכיוון שהחפירה אצלך הפכה לספורט
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כלומר אני אשמה שהגבתי לך כי הגבת לי בטעות ואז הטפת לי מוסר

כל הכבוד על לקיחת האחריות
. לתשומת לבך, את זו שמתנצחת במקום לומר פשוט "סליחה, התגובה יועדה לפותח השרשור ושורשרה אלייך בטעות" ולסגור עניין.
 

yakibay

New member
אני חייב לציין שלא הייתי פה תקופה די ארוכה...והדבר היחיד

שלא השתנה פה ,זאת את "trilililo" - אני לא מבין איך את עדיין פעילה בפורום הזה ואיך לא חסמו לך את היוזר, את פשוט מעיקה , מועקה, ומצליחה לעלות פה לכולם על העצבים מהיום ה1
חאלאס , תשחררי כבר ,נחנקנו
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הדבר היחיד שלא השתנה הוא התוקפנות של גולשים כמוך


 

Amiram_e

New member
חחחח אחי מה שלומך? גם אני נשארתי פה

שום דבר לא השתנה
 

yakibay

New member
שמרת על הגחלת אה עמירם? ;) טרילילידו ,תוקפנות?

חלילה , רק האמת בפנים.
אוהבים אותך נשמה של תוכי
 

superman1234

New member
אני לא חושב שצריך חלילה לחסום את TRILLIAN

היא אחת הכותבות שהכי משקיעות כאן ויותר מפעם אחת מצאתי שתשובתה עזרה ליותר משואל אחד.(עד כאן החלק הרציני...
) הבעיה שלי איתה היא שמרוב שאין לה זמן, כדבריה, היא הכי משקיענית כאן והחפירות שלה יכולות לשמש את "תעלת הימים" (בין ים המלח לים סוף או לים התיכון)
דבר נוסף מנפלאותיה הוא שהיא נותנת "מלא" עצות למוכרים למרות שלמיטב הבנתי היא לא מכרה אפילו גפרור אחד ברשת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תודה על המחמאה... באמת קשה לומר משהו טוב עד הסוף?


ראשית, "לדבריי אין לי זמן"?
תזכיר לי מתי דיברנו לאחרונה?
בוא תשאיר לי את ניהול הזמן שלי, תודה.

שנית, אני לא נותנת "מלא" עצות למוכרים. רוב שרשורי המכירה עוסקים בעניינים טכניים שאני לא מבינה בהם ולא תראה תגובות שלי בהם. אני מגיבה פה ושם רק בנקודות שבהן אני מבינה (ובעיקר אם אני רואה שעבר זמן ואחרים לא ענו) למשל מפנה לנהלים של איביי (כדי לדעת את הכללים של איביי לא צריך להיות מוכר, רק לחפש ולקרוא). כדי לומר מה אני מצפה כלקוחה לא צריך להיות מוכר (ומוכרים מעוניינים גם במשוב מלקוות). גם כדי לדעת איך לתת שירות לא צריך להיות מוכר דווקא באיביי, ומבחינת עבודה מול לקוחות יש לי ניסיון של שנים רבות (ובני אדם הם בני אדם).

בכל התשובות שלי אני לא מעמידה פנים שאני מוכרת (והרי יכולתי לעשות זאת בקלות) אלא כותבת בכנות על מה אני מתבססת וכל אחד יכול להחליט באיזה אופן הוא משקלל את המידע אם בכלל.
 

superman1234

New member
נסי להיזכר מה כתבת כסיפרתי שאני מבצע מעקב על קניותי באיבי

עם קובץ אקסל.....
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שאין לי זמן להשקיע בקובץ חסר תועלת ומיותר בעיניי.
נכון!

 
למעלה