שאלה לגבי EBAY

superman1234

New member
לא מדויק, את ניסית ללעוג לעובדה שאני מנהל את קניותי

עם קובץ אקסל, ושלך אין זמן (כמו שיש לי) לטפל בהזמנות.
אני מניח שהבנת גם אז שמה שחסר תועלת בעינייך בכלל לא רלוונטי ?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא מדויק. לא לעגתי לך, סירבתי להתרשם מהרושם שניסית ליצור

כאילו אתה מתוחכם ומבין יותר מכולם. לא אכפת לי אז וגם לא היום איך אתה מנהל את קניותיך, זה עניין פרטי שלך; גם לא הייתי טורחת להתייחס לו כתבת זו כבדרך אגב. אבל כשאתה מתגאה ומתפאר בזה כאילו רק אתה יודע יותר טוב מכולם כי לך יש אקסל (הו-הא, מי ישמע!) הבהרתי לך שבעיניי זה מיותר, אין לי זמן לבזבז על זה (אני מסתדרת מצוין בלי) וזה לא הופך אותי לפחות מודעת לקניות שלי או לזמני ההגעה. אני זוכרת היטב מה הזמנתי, הכול רשום באתרים ובדוא"ל שלי, אני לא צריכה לבזבז זמן וטרחה על הכנת קבצים מיותרים.
 

superman1234

New member
חחחחחחח כפי שגם ציינתי בעבר. אין מצב שאת לא תהיי צודקת.

להזכירך, ציינתי שאני מנהל את הקניות בקובץ אקסל כי בכל רגע נתון יש לי כ 20 הזמנות פתוחות ב אי ביי ועוד כ 15 הזמנות פתוחות ב BANGGOOD. אצלך , אני מניח יש ברגע נתון בין הזמנה אחת ל 5. יחי ההבדל הקטן.
לא מתוחכם ולא בטיח (למרות שאינני פוסל את עובדת היותי חכם ומתוחכם...
)
נ.ב היה גם מי שהטיל ספק בהיקף ההזמנות וסיפקתי, בכדי לסבר את סקרנותו מקטע מקובץ האקסל.

טריליאן יקירה. חלאס סדר ויכוחים. קבלי עצת חינם - תמצתי, ורדי מהענן שהתישבת עליו לקרקע. שיהיה לך סוף שבוע מקסים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אכן, אין מצב שלא אהיה צודקת באשר למחשבותיי ולכוונותיי

מה לעשות, מבין שנינו, רק לי יש גישה ישירה למוח שלי
.

לא באמת אכפת לי איך אתה מנהל את ההזמנות שלך ואני לא טיפוס שתוקף גולשים אחרים. אבל אם מתנשאים עליי, אני לא נשארת חייבת.

נ.ב.
אתה גם מניח לא נכון. אבל זו לא תהיה ההנחה השגויה הראשונה שלך לגביי...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נשמות טובות, יש מה לעשות: להתנהג כמו בני אדם

בבקשה, דוגמה טרייה מהיום לגולש ששרשר לא נכון, וכשגילה את טעותו, במקום לתקוף ולהאשים את הצד השני, פשוט התנצל ובזאת תם העניין:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182255521

אם אתם חושבים שהירידות עליי מרשימות אותי, תמשיכו לחשוב. אני אמשיך לעזור ככל יכולתי בלי לרדת על אחרים, כי אני אדם הגון שלא מחפש לחרחר ריב (ויש כאן די והותר גולשים שיודעים זאת, גם אם הם בעיקר קוראים שקטים).
 

Amiram_e

New member
לא ניתן לפתוח קייס בפייפל על אותה טענה בדיוק שנפתחה באיביי

צריך לשנות סיבה.
 

francolana

New member
אאל"ט

עכשיו ניתן. קרה לי לאחרונה. נפתח באיביי על אי הגעה ונסגר כי הגיע ויומיים אחרי הלקוח פתח בפייפאל שוב על אי הגעה
 

NEHAMA81

New member
תודה אשמח להבין מה עושים במקרים הבאות

מוכר התחייב לשלוח לי מחדש, זה גם מתועד בקייס.
ביקש ממני לסגור את הקייס וכך עשיתי.
איך אני מונע את זה בעתיד? מחכה עד שיגיע המוצר שוב ואז סוגר? לא הבנתי למה לא התנהלתי נכון והכי חשוב איך להתנהל בפעם הבאה נכון?
 

francolana

New member
אז ככה

קודם כל- אם פתחת קייסת אתה לא סוגר אותו עד שאתה מקבל פתרון מעשי ולא תיאורטי (החזר או שמגיע מוצר חלופי).
המוכר מבקש מכיוון שבעצם סגירת הקייס נותרת ללא יכולת (כמעט) להפעיל לחץ.
לגבי המקרה הזה, תיכנס לחשבון הפייפאל חעמוד העסקה המדוברת ושם תמצא את הקישור לפתיחת קייס ותעשה את זה. כאמור אל תסגור אותו עד שהמוצר החלופי יגיע והכל יהיה בסדר.
&nbsp
 

Amiram_e

New member
בוא ננסה להעביר את הסיטואציה לחיים האמיתיים

אני בכוונה ממציא סיפור אחר. רק להמחיש לך סיטואציה דומה.
קנית סמסונג גלקסי 8 חדש. אתה מבסוט. כשאתה מדליק אותו אתה מגלה שהמסך לא עובד.
אתה הולך לחנות ומבקש שיחליפו לך את המכשיר.
המוכר אומר לך "תשמע אין לי כרגע במלאי, אני אעדכן אותך כשיגיע ותבוא לקבל חדש".
עבר שבוע ועוד לא יוצרים איתך קשר, אתה תקוע עם מכשיר לא עובד והכסף לא בחשבון שלך. אחרי מספר ניסיונות להשיג את החנות, בסוף אתה מתייאש ופותח תלונה בחברת האשראי ומקבל את הכסף חזרה.
יום אחרי מתקשר המוכר ואומר "מצטער שמשכנו אותך, תמתין עוד כמה ימים ומגיע מלאי חדש, אבל תשמע, אתה קבלת חזרה את הכסף מחברת האשראי, על מנת להביא לך מכשיר חליפי אני חייב לקבל ממך תשלום עבור המכשיר. נא תשלם שוב ואני מבטיח שעוד כמה ימים אתה מקבל מכשיר חדש כפי שהובטח".
עכשיו תגיד איך היית מתנהג?
 

superman1234

New member
אני לא בטוח שהוא רימה אותו.

הרבה מוכרים מבקשים לסגור את הקייס אחרי שהציעו פיתרון שמקובל על הקונה. הכלל שלי הוא לומר למוכר, כאשר הפריט יגיע , ניסגור את הקייס.
הצעתי לך : אמור למוכר לשלוח את הפריט עם TRACKING NUMBER, ודא לקבל את המספר ובדוק אחרי יומיים שהמספר אכן פעיל (באתר track17), סכם עם המוכר שתשלם לו דרך PAYPAL תוספת של 1 עד 1.5 US$ עבור מספר המעקב.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הצעת פתרון אינה פתרון. לגרום לו לוותר על ההגנה שלו זו רמאות

כי הוא מאבד את היכולת לפתוח את התלונה מחדש או להסלים לאיביי (כיום יש גם פייפל, ועם זאת חשוב לזכור שלא כולם משלמים בפייפל).

אכן מוכרים רבים עושים זאת, יש הרבה רמאים, מה לעשות?
אבל בכל פעם שקונה מתייעץ התשובה זהה: אל תסגור לפני שקיבלת את הכסף או את המוצר.
https://community.ebay.com/t5/Shipp...seller-asking-me-to-close-case/qaq-p/19943658
http://community.ebay.com/t5/Archiv...r-is-asking-to-close-case/m-p/18031293#M37251
http://community.ebay.com/t5/Archiv...t-seller-asking-me-to-close-case/m-p/18800345

בפעם היחידה שמוכר ביקש ממני לסגור תלונה מיד הסלמתי אותה לאיביי. מבחינתי זה דגל אדום ואני לא מתעסקת עם כאלה. שאיביי יתעסקו איתו.
 

superman1234

New member
את זו את ולכן את יכולה לפרש את בקשת המוכר איך שאת רוצה.

לשואל חשוב לדעת איך לקבל את הפריט. הצעתי לו דרך שלדעתי עונה על צרכיו.

נ.ב אם כל המוכרים שביקשו לסגור קייס אחרי שהציעו פתרון שמקובל על הקונה היו מוגדרים "כרמאים" אני בספק אם היו נשארים מוכרים (במיוחד סיניים) ב אי ביי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זו לא אני, כך כולם. בדוק את העצות, ההמלצה הגורפת היא נגד

בכל פעם שלקוח שואל אם לעשות זאת התשובה הנחרצת היא "לא!".
גם אם יש מוכרים שמבקשים זאת "בתום לב" הרי שהם מבקשים בקשה לא הוגנת, כי היא משרתת את האינטרס שלהם וגוזלת את הגנת הלקוח.

ואכן, יש לא מעט סינים שמסחר הוגן או שירות לקוחות מהם והלאה... במקרים הבודדים שנאלצתי להסלים (באיביי או בפייפל) זה היה מול סינים. במקום לקחת אחריות הם מתחילים עם "הו, חבר יקר, אולי תסגור את התלונה ואתן לך זיכוי חלקי?" ועוד כהנה וכהנה התפתלויות והתרפסויות מביכות.
 
למעלה