בוא ננסה להעביר את הסיטואציה לחיים האמיתיים
אני בכוונה ממציא סיפור אחר. רק להמחיש לך סיטואציה דומה.
קנית סמסונג גלקסי 8 חדש. אתה מבסוט. כשאתה מדליק אותו אתה מגלה שהמסך לא עובד.
אתה הולך לחנות ומבקש שיחליפו לך את המכשיר.
המוכר אומר לך "תשמע אין לי כרגע במלאי, אני אעדכן אותך כשיגיע ותבוא לקבל חדש".
עבר שבוע ועוד לא יוצרים איתך קשר, אתה תקוע עם מכשיר לא עובד והכסף לא בחשבון שלך. אחרי מספר ניסיונות להשיג את החנות, בסוף אתה מתייאש ופותח תלונה בחברת האשראי ומקבל את הכסף חזרה.
יום אחרי מתקשר המוכר ואומר "מצטער שמשכנו אותך, תמתין עוד כמה ימים ומגיע מלאי חדש, אבל תשמע, אתה קבלת חזרה את הכסף מחברת האשראי, על מנת להביא לך מכשיר חליפי אני חייב לקבל ממך תשלום עבור המכשיר. נא תשלם שוב ואני מבטיח שעוד כמה ימים אתה מקבל מכשיר חדש כפי שהובטח".
עכשיו תגיד איך היית מתנהג?