שאלה לגברים: האם שרון סטון צודקת?

אסקורט

New member
שאלה לגברים: האם שרון סטון צודקת?

להלן ציטוט של האחת והיחידה שרון סטון: "Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships. " Sharon Stone רציתי לשאול את הגברים (ובייחוד את קונן היפה בעל המחסן המסתורי) אם זה נכון. האמנם אתם מזייפים לעיתים מערכות יחסים???
 

אלמרה

New member
מה יאמר קונן היפה? אני לשרון אומר..

כן. זה יתכן ואפשרי. ובלשונה של שרון, כדי לדייק: We might fake a whole relationship if the case is right. כלומר אם זה מה שהמקרה מחייב נזייף חיים, נחייה בהם ונזייף ונזייף ונזויף. זו דעתי ואני לא מדבר בשמי או בשם קונן היפה בכלל. השאלה אולי אינה הוגנת שכן לדעתי מי שמזייף מערכת יחסים יקלע לצרה צרורה הרבה יותר מוקדם מכפי שהוא מעלה על דעתו ומי שמזייפת אורגזמה - מגיע לה!
 
מכיון שאני סובל מפיצול אשיות ....

לעולם איני מזייף! כל אחד משלשת האנשים שבתוכי לא מזייף לעולם! בבקר לפני אני הולך ביעבודה שילי,אני יורד קומה מתחתי לסטלה שלי,אשתו של העורך דין המלעון. עצם העובדה שהסדור הזה נמשך שנים מעידה על כך שאני לא מזייף. בצהריים אני עובד כמנקה תחתים (ישבנים) של נשים שרובצות במשך שעות על החול בשפת הים,וגרגרי החול נדבקים לתחת שלהן. אני עובר ליד כולן ומטופף בעדינות על ישבניהן עד שאחרון גרגרי החול נושר לו על...החול. גם במקרה זה אני לא מזייף,ותעיד על כך העובדה שכולן מבקשות עוד ועוד טיפוף על העכוז שלהן... בערב אני מגיע לשיא אוני בשעה שאני מפרלטט כאן עם הנשים הסקסיות של הפורום....אבל עדיין לא הגעתי למסקנה ממה הן נהנות. בכל אופן גם כאן אני לא מזייף,אני אוהב את כולכן....
 

מי צי

New member
אני מזייף משמע אני קיים?

או, אני חי משמע אני מזייף? לזייף חיים שלמים??? יותר עדיף לאכול שוקולד.
 

אסקורט

New member
מזייפות ומזייפים

אני מאוד מקווה שהגברים שמזייפים מערכות יחסים, מזייפים אותן עם נשים שמזייפות אורגזמה... אני באופן אישי מעולם לא התביישתי לומר שלא הגעתי לאורגזמה (ולכן אין לי צורך לשקר) ומעולם לא חרה לי שהצד השני הגיע לשם מבלי שאני הגעתי... לא שראיתי שאיזה גבר הפך את השאלה והתעניין לדעת אם נשים אכן מזייפות אורגזמות... אבל ככה שתדעו: אני פשוט מתחשבת במגבלות כושר ההתבטאות שלכם ובחרדות שלכם כשזה מגיע לעניינים שכאלה...
 

ליאון ב

New member
אני בהחלט מכיר

נשים רבות שנכנסות למערכות יחסים עם גברים מתוך נוחות ואינטרסים צרים, ומציגות את העטיפה כלפי חוץ כאילו הן אוהבות וכו'. אני חושב שיש הרבה אנשים אינטרסנטים ורודפי-בצע או נוחות בעולם הזה, ואחד המאפיינים שלהם הוא זיוף לצורך השגת מטרותיהם. איני חושב שגברים מצטיינים בכך במיוחד, לעומת נשים. כשבוחנים מאפיינים "נשיים" מגלים שאם כבר אישה בוחרת לזייף רגשות או איכפתיות או אפילו אהבה, גברים מסויימים שלא פיתחו אינטואיציה ואינטליגנציה רגשית גם כנראה לעולם לא ישימו לב לכך שהם מולכים שולל! במקרה של נשים, למרות האינטואיציה (הנשית) והאינליגנציה הרגשית (שלא הולכת אוטומטית עם נשיות כמובן) עדיין חלקן הלא מבוטל אינן יודעות להבדיל בין זיוף לאמת. מכאן, שהזיוף הוא מנת חלקו של העולם בו אנו חיים, גברים או נשים.
 
אני לא מכיר אישה שהייתה איתי והתלונ

התלוננה. אז אם אישה מזייפת אורגזמה אני מרחם עליה . היא יכולה להתאמץ קצת, אני כגבר בעידן המודרני רוצה שהאישה תזיין לי את הצורה ולא אני לה. ומי זאת בכלל שרון סטון??? אישה? אם גבר היה אומר את המשפט, הייתה לכן סיבה להתפס עליו, אבל כשזאת אישה, זה לא מספיק חזק
 

אסקורט

New member
שרון סטון ועוד

שרון סטון היא אכן אישה (שחקנית, דוגמנית ועוד) שהיית מת שתזיין לך את הצורה... שאלה: אם היית אומר שהנשים שלך יודעות להתלונן זה היה מעלה את ההסתברות שנשים לא זייפו איתך... אבל אם כולן יצאו מרוצות אני במקומך הייתי מתחילה לחשוד... האם ייתכן שהאגו הגברי שלך הוא כזה שלא יכול לספוג את המכה של "שמע הפעם זה לא היה משהו..."? זה לא שאלה כל כך אישית, הייתי שמחה אם נשים תשתפנה אותנו בסטטיסטיקות הפרטיות שלהן: לכמה מתוך הגברים שהיו לכן היה קשה להגיד את האמת (בגללם לא כי לכן היה קשה)?
 
אכן הייתי רוצה ששרון סטון תזיין לי

את הצורה ויכול להיות שגם הייתי רוצה שאת תעשי כן. אבל, ציינתי שאני מרחם על כל אותן נשים שלא אומרות שהיה רע ומזייפות את האורגזמה. למה מלכתחילה נכנסתן לתוך הסקס אם אתן מזייפות את האורגזמה??? אם האגו שלכן קיים תניעו את גופכן עם ביכולתכן לעשות כן ותשאירו את הגבר מעולף ועם רושם של חתולות מין. לא האגו הגברי מדבר כאן אלה איש המגדיר עצמו לא רגיל מתוך סיבה... ואין לי בעיה לקבל ביקורת, גם בענייני סקס, את יודעת אחרי ביקורת עובדים קשה יותר אז אם עד עכשיו נשים שתקו ושמרו לעצמם את האכזבה, הגיע הזמן לדבר.
 
אם היה מישהו מוסמך לקבוע בודאות

שהסיבה היחידה לזיופים היא אכזבה - אולי היה טעם לענות לך כל עוד אני לפחות לא שמעתי, צר לי לומר, כי לדעתי עליך לחזור בך מהצהרתך שאתה זן לעידן המודרני...
 
קשה לומר

אף פעם לא זייפתי - אבל אני לא נגד לעשות את זה אם צריך ובכלל לא בעד להגיד את זה אם לא צריך ...
 
לצערי הרב

אני הוכחה חיה לאומנות זיוף מערכות היחסים של גברים. לכן התשובה היא חד משמעית, גם אם יש כאלו שיאמרו שהגבר שהייתי איתו הוא חרא יחיד במינו. הוא עדיין קיים וכמוהו עוד רבים.
 
למעלה