שאלה לחברי הפורם

שאלה לחברי הפורם

שלום לכולם.. כבר המון זמן שלא הייתי פה :) אז ככה יש לי חברה אנחנו ביחד אוטוטו שנה כבר.. רציתי להתייעץ איתכם על משהו שמציק לי.. לפני שבוע אחד האקסים של חברה שלי התווסף לפייסבוק שלה. מייד כשזה קרה היא ישר מחקה את התמונות הבודדות שהיו לנו בפייסבוק וגם כמה תגובות שרשמתי לה על ה wall בחודשים האחרונים. ששאלתי אותה יום אחרי לפשר העיניין היא אמרה לי שהיא מפחדת מעיין הרע ובגלל זה היא עשתה את זה.. ביניינו אני לא באמת מאמין לזה אני מאמין שזה קשור לאקס שלה שהתווסף אלייה לפייסבוק.. ממה היא פחדה? שהוא יראה תמונות שלי ושלה ביחד? שישבר לו הלב אם הוא יראה את זה? אולי היא שומרת אותו על אש קטנה? הפייסבוק הזה לא באמת מעניין אותי כי מה שחשוב באמת זה שאנחנו ביחד ואנחנו מאושרים ביחד.. אבל עדיין זה מציק לי בבטן.. מה אתם חושבים?
 
לא.. הייתי מרגיש אם היא הייתה מתנהגת מוזר

אנחנו ישנים אחד אצל השני כמעט כל יום ומדברים בטלפון המון.. היא מתנהגת כמו שהיא התנהגה לפני חודש.. שום דבר מוזר.. בד"כ מרגישים אם אחד הצדדים לא כ"כ מעונין.
 

pain is MY love

New member
מסכימה שזה מוזר

אבל כל עוד הכל בהתנהגות שלה נורמטיבי אולי באמת היא חששת מעין הרע ובינינו, זה די מוצדק לך תדע איזה מוזר האקס שלה אולי הוא באמת מסוגל לעשות לכם עין.. עדיף ככה
 
אני נמצא במצב דומה

והסיבה שאני חושש ממנה זה שהאקסית תטלפן ו/או תיצור קשר ותנסה לחזור או משהו, אין לי כוח להתמודד עם זה, וגם אני מסכים עם חברה שלך בקשר לעין הרע, זה באמת נכון
 

666 Lady

New member
יותר תמוה בעיניי דבר אחר...

נניח שהיא באמת מוחקת את התגובות מתוך פחד מפני עין הרע, זה עוד הגיוני, אבל למה היא בדיוק הוסיפה את האקס שלה לרשימת הפייסבוק??? הסדר לא אמור להיות הפוך-אתה מוחק מהרשימה אקסים? לדעתי אתה יכול לקיים איתה שיחה בנושא ולשאול אותה למה היא הוסיפה אותו לרשימה שלה בפייסבוק. כי זה באמת משהו שלא אמור לקרות בקשר בריא ורציני. שיהיה הרבה בהצלחה!
 
לדעתי...

היא לא שומרת אותו על אש קטנה. לדעתי היא רוצה. לדעתי אם רק הוא יסמן לה שהוא רוצה... היא תהיה מוכנה ומזומנה...לו. יש שם גם מרכיב של בושה לדעתי. היא מתביישת... נבוכה. מצד שני... למה אתה צריך להציץ לה בפייסבוק? למה את "מחטט" לה בחייה הפרטיים?
 

Cobe Anan

New member
תושיב אותה לשיחה רצינית.

יכול להיות שתגלה משהו משעשע (למשל שהיא התעצבנה עליו שהוא דיין מחפש את הקשר איתה, ולכן היא מחקה חלק מהתמונות המשותפות שלכם והשאירה רק את אלה שבהן אתם נראים כמו משהו בסגנון בראנג'לינה); ויכול להיות שתגלה אמת מכאיבה. אבל בכל מקרה- תמיד עדיף לדעת.
 
למעלה