שאלה ליואב יהלום

שאלה ליואב יהלום

אתה מציע כאן לכולם לשתות הרבה מים ומשקאות דיאט כדי לעזור לגוף להפטר מהרעלים... ובאמת אין לי שום בעיה עם מים... אבל ממתי משקאות דיאט עוזרים להפטר מהרעלים??????????????????????????????????????????????????????????????
 
../images/Emo13.gif אז ככה -

על מנת להיפטר מן הרעלים מומלץ לאכול מאכלים עתירים בויטמין C. על מנת לעזור לגוף לשטוף אותם... צריך גם לשתות הרבה. הבעייה היא - שאם תשתי הרבה משקאות ממותקים - זה לא בדיוק יתרום לשמירה שלך על משקל תקין..... האם את יודעת שבכל כוס של משקה ממותק יש כ 80-88 קלוריות?! לעומת זאת בכוס אחת של משקה דיאט יש קלוריות בודדות - אם אינני טועה מדובר בסדר גודל של 1-12 קלוריות. אם בנוסף על כך תקחי בחשבון 1. שתהליך הגמילה מהניקוטין מלווה בנטייה של הגוף להשמנה 2. שאת אמורה לשתות המון, (כשהמון זה אומר הרבה יותר מכרגיל) אז את יכולה לעשות חשבון פשוט בעצמך ... ולבדוק כמה הרבה קלוריות תוסיפי למאזן היומי אם לא תקפידי על משקאות דיאט.
 
לא הבנת את שאלתי...

את כל הסיפור של הקלוריות אני יודעת גם יודעת.. שנים שאני מתעסקת בדיאטות למיניהן..אבל זה לא העינין... השאלה שלי הייתה רטורית,ברור לי שמשקאות קלים דיאט או לא דיאט אינם בריאים לגופינו. בעצם באתי כאן להדגיש את נושא משקאות דיאט... משקאות דיאט הם משקאות לא בריאים !!!!!! כאילו ההלללווו בן-אדם,איך דיאט קולה תעזור לי להפטר מרעלים????? היא רק תזהם את גופי יותר... אז נכון..עישנתי במשך שנים.. מודה באשמה.... אבל שעכשיו אני אתחיל לשתות קולה במקום סיגריות???? אל תבין אותי לא נכון.. הבעיה שלי היא לא רק עם משקאות דיאט..גם משקאות קלים שמכילים סוכר לא בריאים.. אולי אפילו פחות בריאים מדיאט..אם כי יש על כך ויכוח.. בקיצור מה שאני באה לומר כאן הוא שניראה לי שאתה לא יכול לתת עצה לבן אדם לשתות הרבה משקאות דיאט.... אם כבר עצה מסוג זה אז ניראה לי הרבה יותר מתאים להמליץ לבן אדם הניגמל מעישון לשתות מים או לחלופין מיץ טבעי שאומנם מכיל קלוריות רבות אך הרבה יותר עוזר בד"כ להפטר מהרעלים בגוף..
 
הכל טוב ויפה,

יש רק בעייה אחת. יש אנשים שקשה להם לשתות משקה שאינו ממותק. ואז הם כמעט לא שותים. נכון, תמיד עדיף מים. אבל, אם את עושה שיקלול של נזק מול תועלת... אז כבר עדיף דיאט.
 
למעלה