שאלה לימנים שבינינו...

amidor

New member
שאלה לימנים שבינינו...

האם מישהו יכל לתת לי הסבר הגיוני איך זה שהימין לא מצליח להחליף את המימסד השמאלני ששולט בכל עמדות הכוח במדינה? עשרות שנים של שלטון הימין בממשלות ישראל, כולל הקדנציה הנוכחית, מבוזבזות לריק! השמאל, שהוא כידוע מיעוט מיזערי באוכלסיה היהודית במדינה, מוסיף לשלוט בעמדות הכוח האמיתיות! אני מדבר בראש וראשונה על התקשורת הממלכתית, הפרקליטות, מערכות המשפט, האוניברסיטאות, המשטרה, וכדומה! לימור ליבנת מנסה כעת לעשות משהו בקשר להגמוניה של השמאל באוניברסיטאות...הלואי ותצליח בכך. אבל מה עם למשל התקשורת? מה עם ערוצי הרדיו והטלוזיה? למה שם אנו מוסיפים להיות חסרי אונים? מתי הממסד הכוחני של ישראל ישקף בצורה דמוקרטית את העם במדינה?
 

ardata

New member
התשובה פשוטה

השרים שאנו שולחים לממשלה שוכחים מיד מאין באו ולאן הם הולכים וביפני הם עתידים לתת את הדין. מיד הם מנסים להתחבב לשמאל ולרקוד לפי חלילו. בראש הנוהגים כך השר שיטרית החנפן. הוא מבשל אוכל מרוקאי עבור האליטה המישפטית אך לעולם לא יוזמן לאכול גפילטע פיש ברחביה. בפרימריס הבאים נידאג להעניש את משתפי הפעולה עם השמאל .ובככל האם הליכוד קיים כמפלגה והאם הוא ראוי לעמוד בראש המחנה הלאומי ?
 
תשובה כואבת אבל כנה

את העניין של אזלת היד שלנו אני בטוח שיעלו כאן מספיק. אני רוצה להעלות זוית חדשה וכנה, גם אם כואבת. ונא לא לקפוץ על המקום. אנחנו, המחנה הלאומי והליכוד בפרט, לא מיצרים מספיק כשרונות מצוינים לתפקידים האלה. אנחנו מזניחים את האוניברסיטאות. אנחנו לא מעודדים את הנוער שלנו למצוינות. אני מדבר עם נוער הליכוד ושואל אותם: בסמינר מנהיגות עודדו אותכם להצטיין? עונים לי: מה הקשר בין מנהיגות למצוינות? לנו סיפרו שמנהיגות זה לדבר כמו שצריך... מה אתה חושב? שאהרון ברק (לא יודע אם הוא שמאלני, נניח שכן) נולד שופט בימ"ש עליון? האדם הוא אחד המוחות המשפטיים הגדולים בעולם!!! כמה אהרון ברקים מהליכוד אתה מכיר ידידי? והאבסורד הוא: שלמרות הכל, יש לנו מספיק אנשים טובים לאייש כל משרה!! אבל ההנהגה מזניחה אותם, כי היא חוששת מהם. היא יודעת שאחרי שהאנשים האלה יתפרסמו, היא תבעט אותם החוצה, כי הציבור יבין שהם מוכשרים ממנה.
 

small@ani

New member
התשובה הרבה יותר פשוטה

ככל שאדם הוא משכיל יותר, בוגר יותר ומנוסה יותר הוא מתקדם לכיוון השמאל. ימניים שנשארים ימניים הם הלא מלומדים, לא החושבים, לא המסוגלים. לכן תנועת הפוליטיקאים היא תמיד חד צדדית, מימין לשמאל, החל בעיזר וכלה במרידור, דרך כו---לם, כולל אריק. הרי לא הייתם רוצים שבראש בית המשפט העליון יישב אנאלפבית... מהסוג שכותבים כאן.
 

Charlie

New member
בגלל זה שמאלני

יש תנועה אדירה מהשמאל לימין בחודשים האחרונים. אל תיתן לי דוגמאות של פוליטיקאים קטנים שכל מטרתם היא שרידות פוליטית. לפני מדינת ישראל ובטחונה רואים לנגד עיניהם הפוליטיקאים בארץ את שרידותם והצלחתם הפוליטית. ועוד את מי הזכרת? את הנאלח שבאדם - מרידור? את אריק שבעצמו לא יודע מה חשוב לו יותר - המדינה או הממשלה? דווקא בליכוד יש את ד"ר יובל שטייניץ שהיה שמאלן ועבר ימינה. יש גם את הסופר/עיתונאי אמנון לורד ויש עוד מרצים באקדמיה שעשו את הצעד הזה. אלא מאי? התשקורת העמלקית לא תפרסם זאת. אין דבר, ביום פקודה הוא יום הבחירות יווכחו כולם שהעם זז ימינה. ובגדול! אז אני מקווה תקום ממשלה לאומית אשר תשים קץ לקיום הרשות ותדאג ליישוב מאסיבי ביש"ע כדי למנוע כל הסדר, חלילה, בעתיד.
 
מה יהיה צ´רלי?...

רגבי האדמה ממש נוטפים לך מהשפתיים בתאווה, חס וכרפס שנוכל להגיע פעם להסדר, 2 גדות לירדן זו שלנו זו גם כן. ימין חדש ושפוי שכמותך. לעניין- לורד הוא עיתונאי סוג ז´, שטייניץ דווקא טיפוס אינטיליגנטי אבל הוא פילוסוף במלוא מובן המילה, המילה מציאות היא קללה עבורו. מה לעשות צ´רלי, צריך להגיד את האמת גם אם היא כואבת, ככל שאדם נהיה משכיל יותר והראיה שלו מורכבת יותר הוא הופך לאינדיווידואליסט ובורגני, ומטפח שנאה סמויה לאידיאולוגיות באשר הן, ובמצב כזה אפשר למכור לו את הימניות באצטלה בטחוניסטית - לעולם לא באצטלה אידיאולוגית. תקשיב פעם לעוד אחד מהפרופסורים שלכם - שכחתי את שמו - אחד הביביסטים הראשונים שעמדותיו האידיאולוגיות הם בבואה של מר"צ, גבולות 67. אז למה פנה לימין? משום שאינו מאמין (הוא מזרחן, נו איך ברח לי השם) שהפלסטינים יכולים לוותר על זכות השיבה. לא יעזור כלום - האליטה היא שמאל בארץ כקשר טאואטולוגי, מי שמסתפח לאליטה האינטלקטואלית הופך באופן טבעי לאיש שמאל.
 
ואמנון דנקנר?

שהוא כרגע המו"ל של מעריב, הגם הוא איש פסול רק כי עבר לימין? תתפלא אבל הסיבות שהוזכרו כאן לכך שהאליטה היא שמאלנית לא נכונות כלל וכלל. הבעיה שבתקשורת למשל שולטות רק 4 משפחות... וקשה לאנשי ימין להתקדם שם. יש גם הרבה ימנים שפוחדים להגיד שהם ימנים רק בגלל התגובות שהם יקבלו מהקולגות השמאלניות שלהם. שמתקומת המדינה עוד בימי הסוציאליזם תפסו את נקודות המפתח והורישו את זה לבניהם, תופעת הנסיכות היא לא נדירה בארץ הזאת. מה שאני רוצה לומר שלא חסר פרופסורים ימניים ואני אפילו מכיר כמה כאלה. רק חבל שהכל כבר נשלט ע"י השמאלנים.
 
ידידי אתה מביך את עצמך.

אמנון דנקנר ימני ממניעים בטחוניים טהורים - ומה בכך? רבים בארץ מעוניינים בפשרה ומוכנים ללכת עד הסוף בשבילה אבל ברגע ששמעו את המילה "זכות השיבה" לקחו את הרגליים שלהם והלכו את שרון. אתה יודע מה? אני מכיר גם ימנים אידיאולוגים שהחזיקו בהשקפה הזו. מה שאני טוען הוא שאין כמעט אף אינטלקטואל אחד הטוען ששטחי הגדה והרצועה שלנו, לא בגלל שהפלסטינים סרבני שלום, אלא משום שהם שלנו וז-ה-ו. כי 2 גדות לירדן זו שלנו זו גם כן. וגם אם מחר הפלסטינים יבואו ויגידו שלום תמורת שטחים אותו אדם מסרב. אנשים בעלי השקפה כזו נדירים עד בלתי קיימים אצל האינטלקטואלים בארץ.
 
אני לא מבין

אנשים שתומכים בימין בגלל שהם ריאליסטים ולא מאמינים בשלום עם הפלשתינאים הם לא ימנים?
 

yariv~2

New member
כן, זה נכון...

אומנם אי אפשר לומר שכלללל האינטלקטואלים הימניים הם כאלו רק מטעמי ביטחון, אבל רובם כן.. יש כאלה ביניהם שהמניע שלהם הוא גזענות גרידא אבל אין הרבה שחושבים כך ממניעים אידיאולוגים.... מה לעשות... לפעמים גם שמאלני שכמוך צודק
 
אולי תגדיר לנו אינטלקטואל?

אני מכיר בסביבתי האישית עשרות רבות של אנשים שלפי ההגדרות שלי הם בפירוש אינטלקטואלים, והם מחזיקים בדיוק בדיעה שאתה צינת כאן. ושוב- אם מישהו מיושבי הפורום הזה מעוניין להתחרות בכמה מחברי למפלגה במדד שכלי כלשהו, אני אשמח מאוד.
 
אתה פשוט תרצן...

מהמילה תירוץ. אתה פשוט לא מסוגל להכיר בעובדה שהרוב ימני עזוב ביטחון עזוב אידיאולוגיה זה הכל תירוצים-ימני=ימני.נקודה. אין פה ויכוח בכלל כי רוב העם הוא ימני וזהו אני לא מבינה מה זה השטויות האלה! הרבה מאוד פרופסורים ואליטות התיימנו-ואל תמכור לי את השטויות האלה ממניעים ביטחונים-זה חארטה. חופית
 

Charlie

New member
שמו בישראל פרופ´ יהושע (שוקה) פורת

אין לי בעיה למכור את יש"ע באצטלה בטחונית. יש מי שרואה בשטחים הללו נכס אסטרטגי, יש מי שרואה בהם אתלחתא דגאולה ויש מי שאידיאולוגית רואים בשטח כמו גם בגלעד - את א"י. שלא תבין לא נכון, אני שולל הסדר כיום מפני שהסדר פירושו ויתור ישראלי על שטחי המולדת. בעוד מס´ שנים, כשיגורו ביו"ש חצי מיליון יהודים אסכים לגשת למו"מ ביודעי כי בלתי ניתן יהיה לבצע "טרנספר" ליהודים שנשלחו לשם ועל כן רעיון הפשרה הטריטוריאלית יקבר קבורת חמור. 2 גדות לירדן - זה חלום, זו האמונה אבל אתה מכיר אותי, תמורת שלום אמיתי אהיה מוכן לוותר על ארץ מואב וגלעד לראות את המדינה הפלסטינית מוקמת שם.
 

small@ani

New member
התנועה מהשמאל לימין בשנה האחרונה

נמדדת רק בקלפי, והיא תוצאה של אכזבה מעראפת. הוא אכן כלב שאין להאמין לו. גם אני הצבעתי לשרון, ואם יהיו היום בחירות אצביע לימין. כל עוד עראפת בראשם. הסכמי אוסלו הם הפתרון והייתי נותן מה שהציע ברק. אבל רק אחרי שהכלב יילך וישלטו שם אנשים. כך, שאל תתרשמו כאילו השמאל שינה דיעות, אנחנו רק לא מסכימים לפרטנר הלא רלוונטי הזה.
 
דבריך הם גזענות שלא היתה מבישת את..

גדולי אני תורת הגזע בעולם. יש קשר בין חכמה לדעות פוליטיות? אולי גם יש קשר בין חכמה לגזע? גבלס היה מחבק אותך בחום. אתה כזה חכם? בבקשה. אני מזמין אותך, וכל אחד מהשמאלנים כאן להוכיח שהוא יותר אינטליגנט ממני. אולי תספר לנו על עצמך קצת כדי שנבין מיהו החכם שהגיזענות בוקעת מפיו? בגרמניה של שנות ה-30 היית מסתדר יופי. שמישהו יענה לי: איך עם ש-6 מליון מבניו נרצחו רק בגלל שמישהו חשב שיש קשר בין חכמה ואופי לבין גזע, יכול לטעון בדם קר שיש קשר בין חכמה לדעות פוליטיות? איך??
 

small@ani

New member
דיברת בטיפשות

בגיניסט, הרי אני טוען שהימניים הם המאגר האמיתי של השמאל. תן לימניים קצת חינוך, כלומר כלים לניתוח וחשיבה עצמאית, והופ! הם שמאלנים. לא בכדי, כל ממשלת שמאל מרפדת את תקציב החינוך לראש סולם העדיפויות, והימין רק מקצץ ומייבש. אז אני גזען? הרי אתם המאגר שלנו.... ועכשיו תענה ברצינות!!! איפה אד ????????????????????????????????????????????????
 

Ergil

New member
דיברת בחוכמה

באמת! אולי תגדיר בבקשה "קצת חינוך"? ואני מקווה שאד נעלם לנצח.
 
נכון, אני טיפש

1. אני חוזר על דברי: לטעון שיש קשר בין דעות פוליטיות להשכלה זה בדיוק כמו לטעון שיש קשר בין דעות פוליטיות לגזע. וזה מה שאמרת. 2. אני חוזר ומבקש ממך לספק לנו נתון כלשהו למידת החכמה שלך: ממוצע בגרות משוקלל, ציון פסיכומטרי, הישגים אקדמאים, משהו. נשווה ונבדוק. 3. אד? כבר אמרתי לך: הוא אצל השב"כ. נתפס על אנית הנשק.
 

Ergil

New member
אני אתחיל

אפילו שזה בכלל לא מדד לחוכמה: פסיכומטרי - 716 ציון בגרות משוקלל - 96
 
עשית טעות....

עכשיו הוא ימציא משהו. לעולם לא יהיה מוכן להודות שלימני יש נתונים שכליים גבוהים משלו. אם היית נותן לו להתחיל, היה מובס בבושת פנים.
 
למעלה