שאלה לימנים שבינינו...

small@ani

New member
אתה רוצה גיליון ציונים שלי?

או ישר 2 תעודות הצטיינות לתואר שני? אגב אני לקראת סיום דוקטורט. בן 29.
 

small@ani

New member
ויש קשר ישיר בין השכלה לדעות פוליטי

ככל שהאופקים שלך יותר רחבים אתה פחות קיצוני.
 

Roobie

New member
Ergil משקר

כי הוא בן 14, ובגיל הזה עוד לא עושים פסיכומטרי ובגרות
 

Ergil

New member
אם גברתי

חושבת שאלה ציונים גבוהים מדי בשביל ימני או היא פשוט לא מאמינה לאנשים, ואם היא הייתה נותנת לי סורק מיותר שאולי יש לה, אני הייתי סורק את תעודת הבגרות ואת המכתב מהמכון הארתי לבחינות והערכה ושם אותם פה כתמונות.
 

Charlie

New member
לא מדוייק

1. אהרון ברק הוא שמאלן שהפך את ביהמ"ש העליון לסניף של מר"צ. 2. אהרון ברק הוא גזען. 3. אהרון ברק מושחת. 4. אהרון ברק אינו אחד מהמוחות הגדולים בעולם - הוא אפילו אינו אחד מהמוחות המשפטיים הגדולים בארץ ואם תרצה אחפש לך מאמר על כך. 5. מה הקשר בין ביהמ"ש למפלגה? אתה רוצה להפוך את בג"צ לסניף של הליכוד? 6. לפני ברק היה שמגר נשיא ביהמ"ש העליון. והוא כזכור יוצא אצ"ל...
 

Roobie

New member
סליחה??

גם אני יכול: 1. צ´רלי גזען 2. צ´רלי מושחת 3. צ´רלי הוא אידיוט על רמה אבל אתה יודע, צריך להביא טיעונים..
 

Charlie

New member
אז ככה רובי, הנה ההסבר:

1. מי שקורא את דבריו בפס"ד לא יכול שלא להתעלם מכך שמדובר באדם עם דעות כשל איש מר"צ. השנאה לדת היהודית, למסורת וכיו"ב מוציאים אותו מדעתו. אחרת איך תסביר את זה שככל שעובר הזמן מאבד ביהמ"ש העליון בראשות ברק את התמיכה הרחבה לה זכה בעבר ועל כך תוקפים אותו שופטים בדימוס. 2. על השאלה מדוע אין ייצוג לכל חלקי החברה בביהמ"ש העליון ענה מר. ברק ללא היסוס:"ייצוג של שכבות העם השונות בוודאי תוריד את רמת ביהמ"ש" . כלומר, מי שאינו: גבר, לבן (כלומר אשכנזי שלהורים שלו היה כסף לשלוח אותו ללמוד משפטים באנגליה), חילוני, יהודי - בוודאי אינו שווה יותר מדי ועל כן לא יהיה לו ייצוג. לתשומת ליבם של הערבים, החרדים, הספרדים והנשים. 3. לא מזמן אף התפרסם תחקיר ב"העיר" על הקומבינות של אהרון ברק אביר הצדק והדמוקרטיה. איך סידר לאשתו תפקיד, לבן משרד, להוא ככה ולאחר אחרת. בקיצור, ממליץ לך לנסות להשיג את התחקיר ולגלות את האמת. אני לא הייתי זקוק לעיתון כדי לדעת אודות האיש, ממקורות יודעי דבר שמעתי עליו דברים איומים שבוודאי אינם מתיישבים עם הצטיירותו כישר מכולם. 4. החורים של הסכמי קמפ-דייויד והרמה המשפטית הנמוכה שלהם - הכל תודות ליועץ המשפטי, אהרון ברק. פסקי הדין שלו ארוכים מהנורמל - אולי בגלל שהוא אינו מבריק דיו לצמצם דפים מבלי לצמצם תוכן ורעיונות. ובכלל, מי החליט שהוא כזה גאון? עיתונאית החצר שלו שכתבה עליו ספר מתחנף? אולי "הארץ" שרואה בו את הסיכוי היחיד להשליט כאן מדינה של גויים דוברי עברית. לא יעזור, בית משפט חוקתי קום יקום וכוחו של הבג"צ יצומצם ויקוצץ.
 

Roobie

New member
מה הקשר?

מאיפה הגעת למסקנה שהוא רוצה רק אשכנזים בבית-המשפט? אתה נשמע כמו דרעי, שטוען שהכניסו אותו לכלא בגלל שהוא מזרחי, למרות ששלמה צמח, השופט במשפטו של דרעי, הוא מזרחי בכל רמ"ח אבריו. תפסיק לחיות בתחושה של קיפוח, אתה נשמע כמו הגרמנים שדיברו על "היהודים המתנשאים"
 
יש לי ביקורת עצומה עליו....אבל...

1. יש לי ביקורת עצומה עליו ואני מפרט אותה בכל פורום. ולמרות זאת, הוא מוערך בעולם כאחד המוחות המשפטיים הגדולים. על זה אי אפשר להתווכח. 2. לגבי שמגר- אני יודע זאת, כמובן. ובכל זאת- אני מעדיף להיות נוקשה עם עצמנו: המפלגה שלנו לא מחנכת ודוחפת מספיק למצוינות!!! 3. במסגרת המהפכה שלנו, אחד הדגלים צריך להיות: דופקים אותי וטוענים שאני טיפש כי אני ליכודניק? אני איאבק ואוכיח להם שאני יותר טוב ויותר חכם. אגיע לכל משרה לפניהם כי אני יותר טוב, ולא כי אני מקורב. אשבור את המונופול השקרי שהם מנסים לקחת לעצמם על האליטיזם. את זה אין מספיק (או אין בכלל כיום), מידיעה אישית.
 
אז אני הייתי בסמינר מנהיגות....

יש לי הרבה לחדש לך. בסמינר מנהיגות הייתה פעילות אחת (אחת בלבד!!!) שבה לימדו אותנו לא איך לדבר אלא קטימב"ה- דרך שעוזרת למשוך אחריך אנשים ולהסביר את עצמך בצורה טובה יותר, זה דבר שמלמדים גם בצבא בשביל להיות מפקד. וסתם בשביל לתת לך מושג קל; הסמינר מנהיגות היה שלושה ימים שמבוקר עד ערב לימדו אותנו דבר אחד בלבד-מנהיגות. על כל פנייה. אלו היו שלושה ימים מלאים בהרצאות על מנהיגות, על הליכוד, על חינוך, על הלח"י, על דרכי התמודדות עם בעיות בהנהגה, על התנ"ך וההנהגה בו, על מקצוענות בהנהגה ועוד על המון המון דברים וכן גם על קטימב"ה-תתפלא לדעת שכריזמה זה עניין חשוב כשאתה מנהיג אנשים. אז אני לא יודעת מי אמר לך את זה מנוער ליכוד אבל כנראה שברוב ההרצאות-הוא לא היה...או שהוא ישן...
חופית
 
לחופית....

1. לא התכוונתי שקטימב"ה זה כל מה שלימדו, ולא זילזתי בזה. אני אישית עברתי את זה לפחות 5 פעמים בצבא (הכנה לסמלים, סמלים, הכנה לקצינים, קצינים וכו´). 2. כריזמה זה אכן דבר חשוב. 3. האדם ששוחח איתי, שאת מכירה אותו טוב ממני בהרבה, אמר לי את הדברים הבאים: "לא דירבנו אותנו בסמינר מנהיגות להצטיין בלימודים ובכלל. מה הקשר בין מנהיגות לבין לחרוש לפני מבחנים"? אז בואי אספר לך משהו: יש קשר חשוב בין הצטינות בלימודים ובכל תחום לבין מנהיגות. ואם לא סיפרו לכם את זה, אז הנה: אני מספר לך. את רוצה לעזור לליכוד? תסימי את לימודיך בהצטינות. זה לא פחות חשוב מלתת פרחים לאריק שרון ולהיות מקהלת עידוד של פוליטיקאים למיניהם. וזה גם יעזור לך בחיים, וישמח את אמא שלך. ככה שיש לך 3 סיבות טובות להתחיל להשקיע ממחר בבוקר.
 

שמאלני

New member
amidor.......

תגיד לי אתה לא רואה כמה שטויות כתבת בהודעה אחת? מה זה השטויות האלה,"השמאל שולט בכל עמדות הכוח במדינה". בן אדם בא עובר מבחנים רואים שהוא משכיל יודע את העבודה לוקחים אותו. לא שואלים אותו,אתה שמאלני או ימני. ומה שאתה אומר בקשר ללימור לבנת זה פשוט מאוד לעשות פרוטקציה. לא חשוב שהוא או היא לא יודעים את העבודה העיקר שהוא הוא או היא יהיו ימנים. ולכן כנראה שרוב מצביעי השמאל הם אנשים משכילים שיודעים את העבודה ולכן בוחרים אותם.
 

CHOFA

New member
התמימות.....

בס"ד אני מקווה היא זו שגרמה לך לכתוב את זה... "בן אדם בא,עובר ת´מבחנים רואים שהוא משכיל,לוקחים אותו" כן בטח..... במציאות זה הולך ככה- אדם בא בודקים את ההתאמה שלו לתפקיד(ובשקט בשקט גם את מדת "התאמתו" הפוליטית וקרבתו לשר הממונה על המשרד אליו שייך התפקיד הנ"ל) עכשיו : IFהוא שמאלני המינוי עובר בשקט והוא אולי זוכה אפילו לכתבות בעיתונים IF ELSE והוא ימני אז יוצאת התקשורת בשצף קצף נגד המינוי הפוליטי כאילו מעולם לא מונו מינויים פוליטים בארצנו הקטנה...
 

שמאלני

New member
יווו איזה טיפש....

תגיד לי נפלת על הראש או מה. נראה לך שאתה בא לאיזה מקום עבודה ישאלו אותך,אתה ימני או שמאלני. לא חשוב אם אתה שמאלני וטיפש או ימני וחכם יבחרו את הטיפש כי הוא שמאלני. דיייייי לבלבל את המוח תעשה לי טובה.
 

byron

New member
בבקשה די!!!

על מה אתם מתווכחים פה? מי יותר חכם? כל טענה לא מוכיחה שאתם יותר חכמים אלא יותר אינפנטילים. אני ימני והחבר הכי טוב שלי שמאלני. אנחנו מכירים כבר איזה 17 שנה למדנו יחד כמעט מהיסודי. הציונים שלנו קרובים כל אחד מאיתנו טוען שהשני יותר חכם אבל יותר עצלן. למדנו אפילו את אותם מקצועות באוני´ ועדיין אני ימין כבד והוא שמאל כבד. אני מסכים איתו והוא מסכים איתי (חוץ מנושא אריק/ברק כל אחד מאיתנו מחזיק מאחד מהם וחושב שהשני אסון לאומי) הוא פותר את זה בטענה שאני הימני הכי שמאלני שהוא מכיר ואני תמיד טוען שהוא פשוט טוב מדי ואופטימי מדי. אז בלי הטענות למי יש אבא יותר מוצלח (נראה לי שכולנו עברנו את גיל 7) תנסו לעשות את מה שהוא לא הצליח שכנעו אותי לשים פתק למלפגת האסון הלאומי - המערך.
 
למעלה