אתה מניח זהות בין המושג 'בורא עולם'
ל'אל', ומכאן הכשל הלוגי, כשל די סביר במדינה היהודית עתירת המחב"תים שלנו שטוענים חזור וטעון Ad Nauseum שחייב להיות בורא עולם ושבורא עולם זה הוא הוא האל היהודי, בשילוב עם הרקע היהודי-נוצרי שטוען שהבורא הוא כל יכול וכל הישויות בעלות הכוחות האלוהיים הם מלאכים שהאל ברא והעניק להם כוחות שכאלה. [למען הסר ספק, אני לא מתייחס לוויקה, יען אשר אינני מתיימר לדעת מספיק כדי להביע דיעה בנושא.] לא חסרים במיתולוגיה היוונית, למשל, אלים שהם צאצאים של אלים אחרים או אלים שהם צאצאים של אל מצד אחד ואדם מצד שני, כשהדוגמא בולטת היא הרקולס - בנו של זאוס ואישה בת תמותה שהפך לאל הרבה אחרי שהסתיימה הבריאה. כמו כן, במיתולוגיה היוונית האלים האולימפיים לא היו בוראי העולם, אלא צאצאים של בורא העולם. היותם של האלים צאצאים של בורא העולם אינה הופכת אותם להיבטים של הבורא, בדיוק כפי שהיותו של אדם צאצא של זוג הורים אינו שולל מעצמאותו וקיומו האינדיבדואלי ואינו הופך אותו להיבט של הוריו. דוגמא נוספת היא האמונה הגנוסטית, בה יש שני אלים - האל הטוב שאין לו שום חלק בעולם ובבריאתו, והאל הרע שברא את העולם ושולט בו. האל הטוב נתפס כאל - וכאל בעל המעמד העדיף - לא רק למרות שלא לקח חלק בבריאת העולם, אלא במידה רבה בזכות כך שלא נטל חלק בה, דוגמא טובה לאמונה בבורא עולם אחד ושני אלים נפרדים (= דואותיאיזם, שהם מקרה פרטי של פוליתאיזם) מעבר לזה אני לא רואה שום סיבה הגיונית שמחייבת ראיית זהות בין מושג האל ובין מושג בורא העולם (או מי שלקח חלק בבריאתו). לכן אני גם לא רואה שום סתירה לוגית פנימית בטענה של אלון שהוא מאמין בבורא יחיד ובאלים רבים (= פוליתאיזם) באותו הזמן.