כן
לדברי סטורם תורגרסון, המעצב, העיצוב נבחר לאחר שיחות רבות עם הלהקה, שבקשה עיצוב שישקף את האלבום ואת מהות המוסיקה שלהם. ווטרס הסביר לו שהנושא העיקרי של האלבום הוא "טירוף - הטירוף של רוק'נ'רולל וטירוף באופן כללי". ריק רייט דרש שלא יהיו תמונות על העטיפה, כי "נמאס לו מזה". הוא העדיף משהו "יותר מתוחכם, מסודר, קלאסי". כך, העיצוב, לדברי תורגרסון, מייצג את המוסיקה באלבום: מגוונת ו'נקייה'. העיצוב, המתייחס לאור, מרמז גם על לשימוש הנרחב שהלהקה עשתה בתאורה, בהופעות שלה. המשולש הוא סמל לשאפתנות, שהיה אחד הנושאים בהם התעסק ווטרס אז, לדבריו; הרעיון של הפיכת הייצוג של האור לפעימות לב, היה של ווטרס. האלבום היה בעל עטיפה "כפולה" (gatefold sleeve) כאשר העטיפה עוצבה כך שנקודת ההתחלה ונקודת הסיום (מאחורה), מתחברות זו לזו, והעטיפה יכולה כך לשמש פוסטר בחנויות תקליטים (היום זה כבר לא רלבנטי). תורגרסון אומר שזה היה רעיון שלו, שבו היה גאה כי "אף אחד לא חשב על זה מקודם". תורגרסון אומר שלמרות שההשקעה בעיצוב היתה מעטה מבחינתו, הוא בכ"ז אוהב את העיצוב שהוא "מינימליסטי, חידתי ו-cool, כמו הלהקה עצמה".