שאלה לנשים (גם לגברים)

שאלה לנשים (גם לגברים)

אני מבקש מכן, לחשוב רגע לפני התשובה, ולהיות הכי כנות ואמיתיות עם עצמכן, ולא לענות מה שמצפים מאשה לענות. האם זה נכון, שגבר שינהג בכם כל הזמן בהתחשבות, בנחמדות, בעדינות בוותרנות באוזן קשבת לכל שעת משבר וכו´ (גם על חשבון המשאבים שלו) אפילו שהוא משכיל מצחיק בעל מעמד וכו´ אתם תעריכו אותו מאד, אבל משהו בעומק הפנימיות שלעכם יאמר "זה גבר טוב אבל... הוא לא מושך, לא גברי, איתו לא אלך לחטוא בסטוץ להתפרקות" ??? ודאי אין כוונתי שיש להיות רע אבל... אשמח לקבל מכן תשובות
 
אתה מתכוון..

האם יש "טיפוס של בעל" ו"טיפוס של מאהב"? אני מאמינה שכן, וזה מאוד אינבדואלי. אין חוקים בזה. תראה. כמה מביננו נשואים עם סטוצים מהצד. זה אומר שלבני הזוג שלנו אנחנו "טיפוס של בעל/רעיה" אבל למאהבים..
לכולנו יש את שני הצדדים. לכל אחד שאני פוגשים מתאים "צד אחר" באישיות.. אולי זה מה שאנחנו בוחרים לשדר לצד השני..
 
לפי דברייך פסיפלורה

א. יש סיכוי נמוך ל"טיפוס הבעל" לחוות חיי אינטימיות עסיסיים, וסיכוי נמוך ל"טיפוס המאהב" לחוות חיי שיתוף אמיתיים. למרות שאין כל פגם בראשון מבחינת תפקוד אינטימי (הן לא נמשכות אליו כמאהב) ולשני אין פגם בחיי שותפות (הן לא רוצות אותו כבעל) ב. האם את מודה שאשה לא צריכה גבר שכל הזמן יוותר לה ??????
 
בדיוק להיפך!

אני טוענת שבכולנו יש צד של בעל/רעיה וצד של מאהב/ת. כל אחד יכול לחוות חיים עסיסיים בדיוק כמו שהוא יכול לחוות חיי שיתוף, כהגדרתך.. ובקשר ל-ב´: מה אני אגיד לך. אני בהחלט צריכה את בעלי
לא מוותרת עליו, ואני בטוחה שאצטרך אותו עוד שנים רבות.. וקצת אחרי. פסי (מודה שיש צורך. יש צורך, ויש צורך. ויש עוד צורך, ועוד צורך..)
 

תבור.

New member
מפי ידידתי ג.

ידידתי ג. בסביבות גיל 50. בעלה מבוגר ממנה במספר שנים . לדבריה הוא בעל אב וגבר מתחשב בעיקר מצטיין בעדינותו ובהתחשבות שלו בה. גם בתחום המיני לא היו לה תלונות לדבריה "לא ראתה זיקוקים" אך בהחלט בעלה היה מספק אותה מגוון את חיי האהבה שלהם נענה לצרכיה פתוח "לחידושים והמצאות" כולל אביזרים . לפני כשנתיים הרגישה צורך לקיים מין "מעט יותר אגרסיבי לדבריה להרגיש "נכבשת" . שיתפה את בעלה בתחושותיה אך ניסיונותיו לא מילאו אחר ציפיותיה . לאחר תקופת היסוסים שיתפה חברה קרובה שהכירה לה גבר אליו הלכה לעיסוי , כאשר חברתה שהייתה בקשר עם המעסה מסבירה לו את צרכיה . בסוף העיסוי הגבר "כבש אותה" - לפי ההגדרה שלה .חדר אליה בעודו עומד והיא שכובה על מיטת העיסוי .לא היו גילויי חיבה ליטוף חיבוק או נשיקה .לפי דבריה הסיטואציה הייתה התגשמות הפנטזיה שלה ואורגזמות אדירות שהיא חוותה לדבריה . יחסיה עם בעלה טובים מתמיד ולמיטב ידיעתי מדי פעם מקבלת טיפול מהמעסה . לדבריה "טיפול" שכזה היא צריכה אחת לכמה זמן , בעוד רוב הזמן היא זקוקה לטיפוס המתחשב אותו מייצג העלה .
 

מייקי69

New member
חחחחח - דינה גנבה לי ת´תשובה !!!

גם אני רציתי להגיד רק ל-א!!!! ובכל זאת - כמה מילים: גבר בגובה דשא? - לא !!! גבר רכיכה? - לא ולא !!!! גבר שמנעים, מקשיב, רגיש ומתחשב - נפלא. אגב, לא המציאו אחד כזה. עדיין לא. אז אם אתה בודק אם ה"פטנט" הולך להיות שלאגר מסחרי? וואללה כן !!! מבטיחה לרכוש אחד, על ההתחלה. יותר מזה, מוכנה לשלם מראש!!! אבל תדאג שהוא יהיה גם כזה שיודע להוביל את העגלה המשותפת שלנו, כשאתעייף. ואישית, אם הוא ידע להכין לי את הקפה כמו שאני אוהבת - אז ממש ממש אני מרוצה. ואני מוכנה להמליץ גם לחברות הקרובות. זה עונה לך?
 
מה זה גבר גברי?יש מודל כזה?

עם תו תקן ואיזו 2002? כי אני לא מכירה מודלים של גברים או נשים אלא בני אדם. ואם אני אוהבת רגישים ומבינים ועדינים יש לי חברה שאוהבת מאצ´ואסטים, נובחים, ובוטים. כל אחת והטעם שלה. כל אחד והטעם שלו. הכי חשוב -שתהיה אתה (כמו יועצת מעיתון "לאשה"זה נשמע).
 

תבור.

New member
היי אחותו

שמח שעצותייך הטובות ניתנות כאן מסכים איתך כמו באכל כל אחד וטעמו העיקר שיהיה חמים וטעים .
 

shir23

New member
אני חדשה כאן אבל

אני יענה לך. הלואי שההיתי מוצאת מישהו כזה. יש דבר כזה עוד בימינו? אני ממש לא ההיתי מורידה מערכו ואומרת הוא טוב מידי. להיפך הוא הנכון!
 

טאטו6

New member
מה שנכון

אתה מה זה צודק יש קשר ידידות ומקשר כזה מצפה אישה שהגבר יהיה לא מאיים מתון ואדיב בקיצור ידידותי אבל כשמדובר במאהב זה כבר סיפור אחר הוא צריך להיות תובעני ולא מיתפשר אחרת האישה תרגיש מעין התפשרות ולכן יש סטטוס "ידיד" ויש סטטוס "מאהב" ושניהם טיפוסים שונים מבין ואדיב מול ייצרי ותובעני אים הבנת אז אל תאמין למה שתישמע מנשים מצתדקות
 
למעלה