שאלה על גמגום

Roi_divon

New member
שאלה על גמגום

שלום לחברי הפורום. אני בן 15 ומגמגם דיי הרבה. בגיל 10 בערך הלכתי לקליניקאית לתקשורת למשך לא זכור לי כמה זמן, והגימגום הפסיק לשנתיים בערך. אבל זה חזר,הלכתי עוד פעם לקליניקאית (אחרת) אבל זה לא עזר לי. למישהו יש רעיון לפתרון?
 
שלום לך,

ראשית מומלץ לך לקפוץ לביקור בפורום גמגום בתפוז- שם תוכל להחליף חוויות ולהתייעץ, ואין כמו חוות דעת ממקור ראשון... אם הטיפול עזר בגיל 10, אולי תנסה לפנות לאותו המטפל שעזר לך. יש הבדל רב בין מטפלים באישיות ובגישה, והדבר משפיע כמובן על הטיפול ומידת הצלחתו. זכור כי לגמגום יש תקופות טובות ורעות, ולמעשה הנטייה לגמגם נשארת אצל המגמגם. בהצלחה.
 

bell2002

New member
אתה יודע מה זה אומר מגמגם די הרבה?

לפעמים נדמה לך שאתה מגמגם נורא אבל למעשה זה לא כך. ובכל מקרה, אם אתה מרגיש כך זה מספיק כדי לחפש טיפול. הקורס האינטנסיבי בהדסה נותן כלים להתמודד עם הגימגום ולדבר בשטף, אבל הוא דורש תירגול רב בעיקר בשנה הראשונה לאחר סיום הקורס. יש גם את ברברה דם עם שיטת CTI, שאני חושבת שזה די דומה להדסה. וגם יכול להיות שקלינאית אחת לא התאימה לך אבל אחרת תתאים. כדאי לך לחפש אחרות. וגם כדאי לחפש אנשי מקצוע שאינם קלינאי תקשורת שיעבדו על הצד הנפשי כתוצאה מהגימגום. מנסיון, העלאת הבטחון העצמי גורם לתחושה טובה שבעקבותיו חל גם שיפור ניכר בשטף. שיהיה בהצלחה גדולה.
 
למעלה