שאלה על האנימה של שיפודן

שאלה על האנימה של שיפודן

הבנתי שכבר נגמרו הפילרים וסוף סוף הם חזרו לסאסקה ואורוצ'ימארו. האנימה חזרה להיות טובה, או שזה עדיין סופר נמרח ולא שווה לחזור לזה?
 

sapir aloud555

New member
הרמ

אני לא צופה בשיפודן (הפסקתי אחרי הסאגה של גאארה, ורואה פרקים מדי פעם בשביל המדבבים של הדמויות החדשות). אבל ממה שכן ראיתי, זה נמרח ממש. יש תוספות פילרים לא קשורות לקאנון (קארין מחבקת את הצ'אקרה של סאסקה? מה?..) מריחות פלאשבקים - היה פרק שלם של אורוצ'ימארו שוכב במיטה ונזכר בעבר שלו. וסתם דברים איטיים כמו משפטים שחוזרים על עצמם בשביל להאריך את הסצנה. אפילו הקרבות - לוקח לסאסקה איזה 15 שניות לנחות מקפיצה. אבל, ב30 לחודש יש ספיישל לקאקאשי גיידן - (פרק של שעה), אז אם שווה לחזור לראות משהו באנימה, זה בטח זה. השעה הזאת תכסה את כל הפרקים של הגיידן במנגה לפי מה שהבנתי, ככה שמריחות ופילרים לא נחוצים לא יהיו שם - בתקווה.
 

Ihavenonick

New member
מס' דברים

1) ישנם עדיין מריחות, אולם אני אישית די אוהב אותם. הם מסבירים קצת יותר על האופי של הדמויות. 2) גם במנגה אורוצ'ימארו נזכר בעבר שלו. הקטע עם הנחש הלבן היה גם שם. 3) קאקאשי גיידן? באנימה? אני הוזה? סוף סוף?
 

A K I R A

New member
קאקאשי גיידן ישודר ב 23.07.09

כולם כל כך מתלהבים מהסאגה הזאת שהחלטתי ולקרוא אותה במנגה וממש התאכזבתי. זה היה עלוב =\ הדבר הכי שווה שם היה הרביעי. היתי בטוחה שהעבר של קאקאשי יהיה קצת יותר מורכב מהדבר הצפוי הזה ~_~ בקיצור אכזבה~
 

sapir aloud555

New member
בקשר ל2

אורוצ'ימארו נזכר בעבר שלו עם הנחש הלבן במנגה לאיזה, 3 עמודים. הפרק באנימה היה זיכרון לכל הקרב עם הסאנין, התפיסה של סאסקה במבחני הצ'ונין, וכל מיני סצנות אורוצ'ימארו. I mean, what? זה היה מיותר. כל הפרק היה "הי, אתה זוכר איך.." ואז פלאשבק. ול1 - אני מסכימה שנחמד לראות מידי פעם תוספות: הקרב של טנטן וטמארי במנגה בכלל לא היה קיים, פשוט היה פאנל אחד שטנטן הפסידה, ובאנימה עשו קרב שלם - מה שהיה טוב מהבחינה הזאת. גם מכמה פרקים שראיתי בסאגה של היידן וקאקוזו האריכו את הקרב. אבל סתם תוספות לדעתי, הורסות את הקאנון, כל מי שניסה לראות פילרים יודע כמה הם שוחטים דמויות שם. האנימה אפילו נתנה לFangirl של גאארה להיות דמות עם שם והכל ("גאארה-סאמאא!"), ובמנגה היא בקושי 3 פאנלים. ובאמת, מי רצה את זה? |:
 
למעלה