שאלה על רגישות...

שאלה על רגישות...

יש לי שאלה ואל תצחקו... בבקשה האם בגלל "עודף" פעילות יכול להיות שיווצר מצב של חוסר רגישות? אני מתכוונת, שהאים יכול להיות מצב שמקור העונג "יישחק" עד כדי קהות הרגישות? עד כדי אי יכולת לחוות הנאה ממגע עדין? זה לא קרה לי,אבל זה מטריד אותי ברמה המחשבתית... דינה.
 

תבור.

New member
רגישות

לא צוחק והשאלה שאלה למרות שלא ברור למה את מתכוונת במקור העונג. ישנם מצבים שמקור עונג מסוים אצל הגבר או האשה לא יכול לעמוד בהנאה נוספת. מניסיוני לזמן קצר בלבד שמשתנה תלוי בגבר/אשה .
 
הסבר...

הכוונה היא שאם משתמשים בויברטור, שאין לו הפסקה ... האם זה לא מקהה את התחושה בנרתיק? כך שאבר מין אח"כ לא יכול לספק כי אין לו את כל הויברציות והזויות שיש באלמנט המכני? אם יורדים לבחורה כל כך הרבה ובמשך הרבה זמן (כל פעם) האם זה לא מקהה את התחושה בדגדן? כמו שאוכלים המון שוקולד ואח"כ יש בחילה? אולי זו הסיבה שאנשים פונים לחפש צורות הנאה ביזריות כי הקונבנציונאלי כבר לא מגרה בגלל השחיקה או בגלל בעיות פסיכולוגיות של חיפוש גבולות (ולא כאן המקום להרחיב) כמו שגלגלי שיניים נשחקים לאחר עבודה מאומצת... האם זה קיים או שזו סתם מחשבה מופרעת שלא נותנת לי מנוח? מקווה שהבהרתי את עצמי...
 

תבור.

New member
תודה על ההבהרה

אני חושב שאין תשובה מוחלטת למצב זה . לעניין הויברטור קראתי פעם על ניסוי שעשו בנשים מתנדבות הפעילו עליהם גירוי קבוע על הפטמות וויברטור והביאו אותם למספר רב של אורגזמות .הדבר גרם להם לקהות מינית למשך תקופה ארוכה . גברים ונשים ואנשים בכלל הם בעלי צרכים שונים . יש המעדיפים לאכול תמיד שניצל וציפס ותנוחה מסוימת וקבועה במיטה והם מרוצים . יש החיבים גיוונים בתדירות זו או אחרת . לגבי ביזאריות זה כבר עניין של הגדרה . מבחינה פיזיולוגית יש נשים שכדי לגמור צריכות טיפול אוראלי בדגדגן למשך זמן רב (יחסית) . לאחר הגמירה זמן מסוים (משתנה בין אשה לאשה) לא רוצות כל מגע בדגדגן כולל עדין ביותר . הבהרת את עצמך... ומחשבותייך כלל לא מופרעות.
 
../images/Emo13.gif../images/Emo51.gif

תודה על ההתייחסות... אכן ביזארי זה עניין של הגדרה, כמו ש"שגרה" זה עניין של הגדרה, דינה. מגדירה
 

מייקי69

New member
ואני גיליתי דבר מצחיק....

שעם האוכל בא התיאבון... אני מודה שלקח לי קצת זמן לגלות, אולי לקח לי זמן למצוא את הגבר המתאים... אבל ככל שגברה פעילותינו - נעשיתי רעבה עוד יותר... ותמיד הייתי צוחקת, שאחרי לילה ענק, ארוך, לא נגמר של אהבה - הייתי הולכת ברגליים סגורות כל היום שלמחרת... כמו אחד שעומד לו פיצוץ - ולא רוצה שיראו לו. אני חושבת מאד שהכל קשור בראש שהוא יכול להיות הזין או הדגדגן הכי הכי בעולם כי אם לו לא נגמר הסוס - אז החשק לעולם יהיה קיים... !!!!
 

yog 10

New member
היי -תגובה

מניסיון אישי- אכן עם האוכל- בא ריאבון גדול יותר
 

תבור.

New member
ראש טוב

ראש טוב ראשית הכל יש כאלה גברים ונשים ששינוי קטן ביותר גיוון מזערי תוספת קמצוץ פלפל יבעירו בהם להבת תשוקה גדולה יש אחרים שקשה יותר להיכנס לראשם כמו הגברת מהפרסומת "מותק חדש לי..." נ.ב האחריות על החידוש והגיוון תיאורטית מוטלת על 2 בני הזוג . לפעמים זה קורה ולפעמים רק אחד לוקח על עצמו את החידושים השני פאסיבי .
 

mk51

New member
יכול וקורה

ככה זה לאחר כמה שנות נשואים זאת המציאות
 

mk51

New member
למית.עניינת

כמובן זה אינדבידואלי לחלק לוקח קצת זמן לאחרים יותר ויש כאלה שזה קורה עוד לפני החתונה. שיר === אני חושב הסוף הגיע ושוב לא נוכל לו להתכחש האם אותי שאלת איכה אני יודע הרי מגע ידייך את צפונות ליבך הסגיר היו ימים ובידיים אילו את אש חיי בהם הדלקת אולם אתה קרות קרות הם ומגען כידי המת.
 
לא לכך התכוון המשורר...../images/Emo11.gif

ואני התכוונתי לקהות ברגישות בגלל עודף פעילות... נישואים זה סיפור אחר לגמרי בכלל לא קשור לפיזיולוגיה מאוד הדוק עם פסיכולוגיה אבל זה לשרשור אחר..
 
דינה מרכז ההנאה הוא במח

לא בדגדגן ולא בשום מקום אחר. וסקס זה לא סמים שככל שאתה לוקח יותר אתה זקוק למנה יותר גדולה. אבל, אם כמו שכתבת בדוגמא הפרטנר שלך יודע מעשה לשון ובמקרה החלפת פרטנר או נדמה לשונו של הפרטנר הרי אף אחד שהגיע למצויין לא רוצה להסתפק בכמעט טוב מאוד שלא לדבר על מספיק בקושי.
 
מה שנכון - נכון!

אחרי שיודעים כמה יכול להיות טוב - לא מוכנים להסתפק בפחות... ותודה, על ההרגעה.... אבל בכל זאת... מכיר את הסרט "ירח מר"? (עם עימנואל ביאר, יו גרנט ועוד...) שם מוצגת התיאוריה בנוגע להנאה ממין שכל פעם מחפשים מחפשים פסגה חדשה להעפיל אליה, שבכל פעם הם חיפשו אלמנטים נוספים שיגבירו את הריגוש כי המין ה"רגיל" כבר לא ריגש אותם ... או שאולי הכל באמת מתחיל בראש בהתייחסות הפסיכולוגית של האדם להנאה בחיים
 
דינה מרכז ההנאה הוא במח

לא בדגדגן ולא בשום מקום אחר. וסקס זה לא סמים שככל שאתה לוקח יותר אתה זקוק למנה יותר גדולה. אבל, אם כמו שכתבת בדוגמא הפרטנר שלך יודע מעשה לשון ובמקרה החלפת פרטנר או נדמה לשונו של הפרטנר הרי אף אחד שהגיע למצויין לא רוצה להסתפק בכמעט טוב מאוד שלא לדבר על מספיק בקושי.
 

yog 10

New member
לדינמיט!

אני חושב שזה ענין של התחדשות ושמירה שהלהט לא ידעך
 
ליוגי!

בוודאי שיד לשמור על הלהט גם בעת שגרה בוודאי שצריך להלהיט יצרים בכל פעם בחזרה השאלה היתה האם יש שחיקה פזיולוגית... כמו סכין שהתער שלה התקהה כמו מחסנית דיו שהתרוקנה זו היתה השאלה קבלתי כמה תשובות החכמתי תודה!
 

yog 10

New member
ובכן ...

יש מידה נמוכה של שחיקה וזה מאוד אינדיבידואלי
 
רגישות...

לדעתי אין מצב כזה של קהות מעודף פעילות! מנסיון, אחרי שנות פעילות רבות, אין קהות, יש רק רגישות מוגברת וחשק מוגבר! כמובן שאם תפעילי לחץ או פעילות על נקודה אחת מסויימת במשך זמן רב, תהיה מעין "הרדמות" של האזור המסויים, כך שכדאי להתפרס על פני נקודות רבות ככל האפשר... אז, כמו שאמרו כבר לפני, עם האוכל בא התיאבון... ואצל נשים, עם הגיל מתגבר התיאבון. כך, שלדעתי, פעלי ככל האפשר וככל היותר! לא תגיעי למצב של קהות!
 
למעלה