שאלה על רולר חדש שקנינו לבן שלנו. הוא לא יודע

spirit73

New member
שאלה על רולר חדש שקנינו לבן שלנו. הוא לא יודע

לרכב וכל הזמן נופל. הוא כמעט בן חמש. קנינו במידה 29. מידה הקטנה ביותר שהיתה בחנות. כל הזמן נפתחת לו למעלה סגירה מפלסטיק. האם הבעיה ברולר או נפילות גורמות לכך? תודה. ושאלה שניה נפלתי אתמול חזק על עצם האגן למעלה. כואב לי חזק. אני רוכב מתחיל. האם יש משהו שמגן על האיזור? מכנסי רכיבה או משהו?
 

ranzz

New member
תשובות

לא כל כך הבנתי - 29 זו המידה שלו, או שהרולר גדול עליו? במידה וקניתם רולר גדול מדי, אין כל כך מה לעשות מלבד לחכות שהרגל שלו תגדל לתוך הרולר הזה, ואולי בינתיים לקנות רולר במידה. אי אפשר להחליק עם רולר גדול מדי ובטח שאי אפשר ללמוד החלקה עם רולר גדול מדי. במידה וההפרש במידות הוא קטן מאוד אפשר אולי להוסיף גרביים. הסגירה נפתחת אחרי נפילה, או סתם ככה? בנוגע אליך - נפילות על העצם האגן הן לא כל כך אופייניות בהחלקה רגילה לכן אין מיגון בסיסי, אבל יש "Crash Pads" מעולם הסקי שמגינים על המקום, לדוגמא. זה לא מיגון שמומלץ להחלקה רגילה אלא רק לדאונהיל, אם הייתי אתה הייתי מנסה לנתח איך קרה שנפלתי על עצם האגן, ואנסה לשפר את הטעות שעשיתי. בהצלחה!
 

spirit73

New member
תודה על התשובות. מידה שלו זה 27. וקנינו 29 כי

זה הכי קטן שהיה בחנות. האבזם העליון מפלסטיק נפתח כל פעם אחרי הנפילה. זה אומר שאבזם לא תקין? צריך להחליף רולר? יש מידות יותר קטנות? מאיזה גיל כדאי להתחיל?
 

ranzz

New member
בהחלט אפשר להתחיל בגיל הזה, אבל

השימוש במידה הנכונה הוא הדבר הכי חשוב! יש רולרים עם מידות מתכווננות, בדיוק לצורך המטרה הזו - של ילדים עם רגליים גודלות. תוכל לראות ב"קישורי הפורום" את כתובות האתרים של חנויות הרולר בישראל, ולשאול באיזו מהן תוכל לקנות רולר עם מידה מתכווננת לילדים כך שתוכלו להגדיל את הרולר ביחד עם הרגל של הילד. בנוגע לפתיחה לאחר נפילה - זה כנראה מרמז על איכות ירודה של הרולר. ממליץ לקנות רולר עם מידה מתכווננת, דבר שיקל על הלימוד של הילד ויגרום לכך שהוא לא יתייאש מהקושי שבלימוד.
 
זה מעיד על איכות נמוכה...

של הרולר. לצערי במידות האלה, ההיצע שיש בארץ הוא מחברות מדבקה. גיל להתחיל? תלוי בילד, כל עוד הוא נהנה ורוצה השמים הם הגבול.
 

spirit73

New member
תודה על תשובתכם.אתמול הדקנו לו עם שרוכים גם

למעלה שהם ארוכים מהרגיל ולא נפתח שום אבזם והוא גם כמעט ולא נפל.
 

ranzz

New member
מצויין, שיהיה בהצלחה!

כמו שאמרנו, התאמה לרגל היא הדבר הכי חשוב...
 
למעלה