לדעתי - אתה שוגה.
א) ודאי שחיי האתאיסט נוחים לו - במילוי רצונותיו - יותר מאשר חיי הדתי. לכן, הגיוני שהאתאיסט פחות יחקור מאשר הדתי. האתאיסט לא יכול להגיע למסקנה שאין אלוקים, מפני שמסקנה זו בלתי אפשרית. ג) >תתעמק ותבין< זה לא הסבר. ה) המחקר בנושא זה הינו חסר משמעות. הרי מדובר על מהות שאינה חומרית ואינה ניתנת למדידה ע"י הכלים המוכרים למדע היום. המחקר יכול להצביע על השוני בין האמונות השונות. ו) אפשר לחקור ולחקור את האמונות השונות וכיצד הן התפתחו. כנ"ל, המדע לא יוכל לוודא אם קיימים מדורים לטובים ולרעים לאחר המוות, מפני שאין לו כלים לכך. לכן, כל הבטחה ש"אין מקומות כאלו" היא חסרת משמעות. ז) הלא-מאמין כלל, יתחייב על חוסר אמונתו לא פחות מאשר המאמין האחר. הלא-מאמין למעשה כופר בהכל ונחשב כופר לא פחות מאשר המאמין בדת אחרת. ח) כשאמצא דת שטוענת על התגלות אלוהית לעיני כל אנשיה, אבדוק אותה. בנתיים, לא שמעתי על דת כזו.
א) ודאי שחיי האתאיסט נוחים לו - במילוי רצונותיו - יותר מאשר חיי הדתי. לכן, הגיוני שהאתאיסט פחות יחקור מאשר הדתי. האתאיסט לא יכול להגיע למסקנה שאין אלוקים, מפני שמסקנה זו בלתי אפשרית. ג) >תתעמק ותבין< זה לא הסבר. ה) המחקר בנושא זה הינו חסר משמעות. הרי מדובר על מהות שאינה חומרית ואינה ניתנת למדידה ע"י הכלים המוכרים למדע היום. המחקר יכול להצביע על השוני בין האמונות השונות. ו) אפשר לחקור ולחקור את האמונות השונות וכיצד הן התפתחו. כנ"ל, המדע לא יוכל לוודא אם קיימים מדורים לטובים ולרעים לאחר המוות, מפני שאין לו כלים לכך. לכן, כל הבטחה ש"אין מקומות כאלו" היא חסרת משמעות. ז) הלא-מאמין כלל, יתחייב על חוסר אמונתו לא פחות מאשר המאמין האחר. הלא-מאמין למעשה כופר בהכל ונחשב כופר לא פחות מאשר המאמין בדת אחרת. ח) כשאמצא דת שטוענת על התגלות אלוהית לעיני כל אנשיה, אבדוק אותה. בנתיים, לא שמעתי על דת כזו.