שאלה ראשונה בפורום

אבידור

New member
שאלה ראשונה בפורום

אני בן 44. החיים עם אשתי, הם לא מי יודע מה. לא קשר. לא הבנות. לא דיבור. שנינו עסוקים מזריחת החמה ועד הלילה. (הנשמה לא יצאה עדיין...) ובכן, באיזה שהוא מקום יש לי צרכים. התפרקות. האשה עייפה. בשבת, היא משלימה שעות. ניסיתי כמה פעמים לעורר אותה. אין סיכוי. אז זה המצב. האם ללטוש עיניים לאחרת?(ויש מועמדת) האם יש מקום לדפוק חשבוון לאשה? אשמח לקבל תשובה.
 
שחיקה בזוגיות....

שלומלום לך אבידור, הדילמה שאתה מעלה מוכרת. כולנו בשלב מסוים חווים שחיקה מסוימת ביחסים. אני מתאר לעצמי שהיה שלב מסוים במערכת היחסים שלכם בו היית מאוהב באישה הזה שהיום את אומר לגביה שהחיים איתה הם לא מי יודע מה. האם אתה עדיין אוהב אותה? זו שאלת המפתח. האם אתה נשאר שם רק משיקולי נוחות או שבבסיסו של הקשר שלכם טוב. אם תשובתך היא שבסיס הקשר טוב, בהחלט יש אפשרות ליצור את ההתאהבות שוב. הרי כשאתה מעניק אהבה למישהו את האהבה של מי אתה חווה?, את האהבה שלך!. האהבה כמו כל רגש נוצרת ע"י המחשבה שלנו וע"י העשיה שלנו. ברגע שאתה אומר לעצמך "החיים איתה הם לא משהו" באותו הרגע הרגת את הסיכוי ליצור שם משהו אחר. תתפלא לגלות עד כמה הרגשות שלנו נוצרים מהמעשים שלנו. הדרך להצית שוב את אש האהבה פשוטה, מה שצריך לעשות זה להתחבר לאותם נקודות בעצמך בהם אתה אוהב, זה יכול להיות באמצעות פרח בגינה, שקיעה בשמיים וכו´ את אותה אהבה שאתה חש תשקיע באישתך. כמו כן המחשבות שלנו יוצרות את רגשותינו. באם תתרכז בתכונות הטובות של אישתך, אהבתך אליה תגבר. כנ"ל ברמה הגופנית, את אומר שיש לך צרכים והם לא מסופקים בתוך הזוגיות שלכם. אתה מוזמן ליצור יחד עם אישתך את הנסיבות הנעימות לך בהם תוכל לבטא את אהבתך והיא את אהבתה וכך לשפר גם את החלק הזה בזוגיות שלכם. חופשה יחד באיזה צימר רומנטי יכולה להיות לעזר, או אפילו בבית ערב רומנטי לאור נרות..... בקיצור מי שמשקיע בזוגיות שלו, אין סיבה שלא יזכה לאהבה נפלאה ולאורך זמן בלתי מוגבל. לגביי שאלתך האם ללטוש עיניים לאחרת. תראה קטונתי מלומר לך איך לנהל את חייך, אני אענה לך בכלליות. ישנם שני סוגי נטישה, הראשון וההוגן בו אחד מבני הזוג אורז את חפציו ועוזב. השני והלא הוגן הוא שבן הזוג פיזית נשאר בבית אך מבחינה מנטלית הוא נמצא במקום אחר. לגביי שאלתך האם לדפוק חשבון לאישה, השאלה לטעמי שגויה. השאלה הנכונה היא האם אתה נאמן לעצמך. איך באמת אתה רוצה לחיות אבידור? אתה יודע אני נפגש הרבה באנשים עם דילמות דומות לשלך ויש מה לעשות. טיפול זוגי יכול להיות לתועלת ויש גם אפיקים אחרים אפקטיביים. אני מזמין אותך להציץ גם בפורום שלי אולי תראה שם דברים נוספים שיוכלו להואיל לך. בהצלחה לך, שלומלום.
 
תשובה

לילה טוב לך אבידור, נשמע קצת שאתה מבקש אישור לנטוש עיניים לאחרת, אבל אני חושבת שהדרך היא לא לנסות לעורר את האישה העייפה אלא לשוחח איתה כשהיא לא עייפה. לשטוח בפניה את כל מה שאתה מרגיש - אבל באמת בלי להתגונן ובלי להאשים ולאיים. אחר כך להקשיב למה שיש לה להגיד ואני בטוחה שיש לה, תתפלא לשמוע שגם היא כנראה ממש לא מרוצה מהמצב. ואז לחשוב ביחד אם אתם רוצים לשפר את החיים של שניכם או לא. אם כן תעלו רעיונות איך, ואולי תחליטו להעזר באיש מקצוע. אם לא אז תסיק את המסקנות.
 
למעלה